Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

"Τα βήματά μου στους Αγίους Τόπους..." της Αδαμαντίας Αλατάρη |ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ - ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

Η Σοφία Χατζή υποδέχεται στην εκπομπή «Αποτυπώματα» την συγγραφέα Αδαμαντία Αλατάρη και συζητάνε για το βιβλίο «Τα βήματά μου στους Αγίους Τόπους».

 


Η Μαρία είναι η δωδεκάχρονη προσκυνήτρια που θέλει να ζήσει το θαύμα στους Αγίους Τόπους. 

Είναι το κορίτσι εκείνο που θέλει να πάει και να ξαναπάει και αφήνει ένα κομμάτι ή ολόκληρη την καρδιά της Εκεί. 

Εκεί που ο Ουρανός ενώνεται με τη Γη, Εκεί που ακόμα και τα δέντρα και οι πέτρες μιλάνε για το μεγαλείο του Θεού και σε καλούν να νοιώσεις ότι είναι Εκεί, ότι κάπου θα Τον συναντήσεις, κάπου θα νοιώσεις τη Χάρη Του...

 

Εικονογράφηση: Αγγελική Δελεχά


Για παραγγελίες: https://bit.ly/2HMSWXw

 

Εκδόσεις Άθως

Κεντρική διάθεση: Eκδόσεις Σταμούλη

Αβέρωφ 2, 104 33, Αθήνα,

Τηλ. 210 – 52 38 305

info@stamoulis.gr,

www.stamoulis.gr

www.athospublications.gr

 

Άθως εκδόσεις | Athos Publications

Γλύκα...

 



Μίλα λίγο. 

Μα να είναι με γλύκα.


Πες πολλά. 

Μα να είναι γλυκά.


Μη λες τίποτα. 

Μα η σιωπή σου επίσης 

να βγάζει τη γλύκα της σιωπής του Χριστού...


|π.Γεώργιος Κονισπολιάτης

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

«Πολεμήστε για να ζήσετε...» |άκου τον παπα Γιώργη...

 * Δες πως ξεκινάει ο παπα Γιώργης αυτήν την "Παρέα της Τρίτης"... (23 Απριλίου 2024)

"Δίδου σοφώ αφορμήν και σοφώτερος έσται" |Μοναχή Χρυσοβαλάντη 14-4-2024


Η συγκεκριμένη ομιλία της γερόντισσας έχει να κάνει με το όραμα του Αγίου Νήφωνος, το οποίο αναγράφεται στο βιβλίο "Άγιος Νήφων" και σχετίζεται με τη Δευτέρα παρουσία: 

Μια βραδιά που ο άγιος τελείωσε την προσευχή του , ξάπλωσε πάνω στις πέτρες του να κοιμηθεί, όπως κάθε βράδυ. Κοίταζε τα άστρα του ουρανού και άρχισε να κλαίει για τις αμαρτίες του. Ξάφνου, βλέπει να ανοίγει ο ουρανός και τον Κύριο με τις στρατιές των αγγέλων. 

Κάποια στιγμή, άκουσε τον Κύριο να φωνάζει τον αρχάγγελο Μιχαήλ και να του δίνει εντολή να μεταφέρει τον θρόνο του στην κοιλάδα του Ιωσαφάτ, γιατί θα άρχιζε η Κρίση. Μεταξύ άλλων,  είπε: " θα δικάσω όλους όσους διάλεξαν την οδό της ανομίας. Γιατί έστειλα παράδειγμα μετανοίας τον άσωτο, για να δουν πως καμία αμαρτία δεν μένει ασυγχώρητη από τον Πατέρα και να μην αποθαρρυνθούν, αλλά παρόλα αυτά διάλεξαν την οδό την αμαρτίας.." 

Κι αρχίζει να απαριθμεί τις κατηγορίες των αμαρτωλών που θα καταδικάσει (μοιχούς, μνησίκακους, αιρετικούς, βασιλείς κ άρχοντες άδικους, αναξίους ποιμένες που περισυνέλεξαν πλούτο εν ζωή και οδήγησαν στον όλεθρο ψυχές)... 

Ακούγεται φοβερός Κριτής ο Χριστός!

Ζήτησε κατόπιν από τον Αρχάγγελο να του φέρει το βιβλίο της ιστορίας των 7 αιώνων της Δημιουργίας. Άρχισε να διαβάζει τότε για την εκδίωξη των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο μετα το προπατορικό αμάρτημα, για την κόλαση την οποία αξίζει ο Κάιν κλπ Κατά τον ίδιο τρόπο, ξεφύλλισε και διάβασε την ιστορία των υπολοίπων αιώνων φτάνοντας στον έβδομο. 

Στο σημείο αυτό, άρχισε να διαβάζει πως η αρχή του έβδομου αιώνα θα είναι η αρχή του τέλους της Δημιουργίας ... Θα κυριαρχεί η ασωτία κι η αμαρτία στον ύψιστο βαθμό! Ακούμπησε, έπειτα, θλιμμένος το ένα Του χέρι στο γόνατο και με το άλλο σκέπασε τα μάτια , μένοντας έτσι ώρα πολλή. Έπειτα ψιθύρισε:" Αλίμονο! Τούτος ο έβδομος αιώνας ξεπέρασε σε αμαρτία όλους τους προηγούμενους!"

Η γερόντισσα άφησε το υπονοούμενο πως η περιγραφή του έβδομου αιώνα μάς θυμίζει κάτι...

Ακολουθεί περιγραφή της Κρίσης. 

Πώς παρελαύνουν μπρος από τον Δίκαιο Κριτή οι χορείες των αγγέλων, μαρτύρων ( που παίρνουν τη θέση του έκπτωτου αγγελικού τάγματος..) προφητών, ακόμη και ειδολολατρών που όμως διήγαν σωστό βίο, με καλές πράξεις! 

Και αυτούς θα σώσει ο φιλάνθρωπος Θεός τόνισε, επειδή όμως δεν έχουν λάβει το άγιο Βάπτισμα, θα είναι τυφλοί και δεν θα μπορούν να δουν και να απολαύσουν την τέλεια δόξα... 

Από μπρος Του πέρασαν ακόμη και τα βρέφη και τα μικρά παιδιά που έφυγαν από τη ζωή…

Τα είδε ο Κύριος και τους είπε πως δεν έχουν πράξεις , ώστε να κριθούν αναλόγως, όμως επειδή στερήθηκαν τα επίγεια αγαθά , θα τους χαρίσει τα ουράνια.. Για αυτό τον λόγο, τόνισε να μην θλίβονται οι γονείς που έχουν χάσει παιδί...

Τέλος,  αναφέρθηκε στην ιστορία του βασιλιά και του γελωτοποιού.. Του βασιλιά που κάποια μέρα, επειδή ο γελωτοποιός του παλατιού τον έκανε να γελάσει με τη ψυχή  του, του χάρισε το χρυσό ραβδί του και του είπε να το χαρίσει μια μέρα σε κάποιον πιο κουτό από αυτόν.. Έπειτα από χρόνια, ο βασιλιάς ασθένησε σοβαρά και ψυχορραγούσε. Ο γελωτοποιός θέλησε να τον επισκεφτεί. Όταν τον είδε, τον ρώτησε αν ξέρει που θα πάει. Εκείνος του απάντησε αρνητικά. Έπειτα τον ρώτησε αν έχει ετοιμάσει αποσκευές. Ο βασιλιάς απάντησε πως όχι, μιας κ δεν γνώριζε πού πρόκειται να πάει και τι θα έπρεπε αναλόγως να πάρει μαζί του... Τότε, ο γελωτοποιός θαύμασε που ένας βασιλιάς δεν ήξερε ούτε που θα πάει, ούτε τι θα πάρει μαζί του και γελώντας, του έδωσε το χρυσό ραβδί που του είχε δώσει ο εκείνος πριν χρόνια..

 Η γερόντισσα επέστησε την προσοχή να μην την ...πάθουμε , όπως χαρακτηριστικά είπε, σαν τον βασιλιά της ιστορίας...

|η απομαγνητοφώνηση των αποσπασμάτων από την ομιλία της Γερόντισας από την εκ των "συν αυτώ", Βαλεντίνας Φωλιά...

|αν θες το συγκλονιστικό βιβλίο στο οποίο αναφέρεται η Γερόντισσα, δες το εδώ...

☆ 5 μεγάλες Ιερές Μονές του Αγίου Όρους και 32 ακόμη Μοναστήρια της Ελλάδας, κλείνουν πύλες στην Κυβέρνηση και όσους Βουλευτές ψήφισαν ή δεν καταψήφισαν τον άθεο νόμο περί “γάμου” ομοφύλων...


"αμφ." επισήμανση - ρητορική μίσους για κάποιους:

Θυμήσου και κάν΄το εικόνα:
Πόσες φορές δεν είδες στην ενορία σου,
προεκλογικά πάντα,
εκείνους τους άμοιρους πολιτικούς, 
που τους μοιράζουν σαν υπάκουα πρόβατα
 τα κομματικά τους όργανα,
στις ενορίες
όπως ακριβώς οι επιτροπές διαιτησίας 
ορίζουν τους διαιτητές τους να σφυρίξουν 
σε όποια γήπεδα τις βολεύουν...
Και τους βλέπεις και τους λυπάσαι.


Κοιτάνε συνεχώς τα Rolex τους
γιατί δεν βλέπουν την ώρα να φύγουνε,
γιατί δεν αντέχουν να βρίσκονται εκεί 
που συχνάζουν οι "θρησκόληπτοι χριστιανοί"...
Χωρίς βέβαια να επιδοκιμάζουμε σε καμιά περίπτωση
χαστούκια, ύβρεις και προπηλακισμούς,
είμαστε 1000% 
με τους ήρωες τους Μοναχούς και τις Μοναχές μας,
όπου υπάρχει Ελλάδα,
που κλείνουν τις πύλες τους 
σε όσες και όσους ψήφισαν 
αυτό το ανοσιούργημα...

Γιατί εσύ το ξέρεις αυτό,
που όσοι είναι αλιβάνιστοι
κατά πως τους έλεγε 
ο κυρ Αλέξανδρος ο Παπαδιαμάντης,
δεν μπορούν να το καταλάβουν...
Χάρη λοιπόν τους κάνουνε τα Μοναστήρια μας.-
(Και κάτι μας λέει
πως η λίστα των Ιερών Μονών 
που θα δεις παρακάτω,
όλο και θα ανανεώνεται...)


5 μεγάλες Ιερές Μονές του Αγίου Όρους και 32 ακόμη Μοναστήρια της Ελλάδας, κλείνουν πύλες στην Κυβέρνηση και όσους Βουλευτές ψήφισαν ή δεν καταψήφισαν τον άθεο νόμο περί “γάμου” ομοφύλων, ώστε δια της τεθλασμένης να τους δοθεί και το δικαίωμα υιοθεσίας ανυποψίαστων παιδιών…

Επειδή και η σιωπή είναι συνενοχή, 37 συνολικά, ως τώρα, Μοναστήρια, ακολουθώντας το παράδειγμα του Μεγάλου Σπηλαίου, αποδοκιμάζουν τους παραπάνω Βουλευτές, αρνούνται να τους καλέσουν στις εθνικοθρησκευτιικές εκδηλώσεις τους και να τους αποδώσουν κάθε είδους τιμή, εκφράζοντας την επιθυμία να μην έρθουν στα Μοναστήρια, γιατί, συν τοις άλλοις, είναι βέβαιο πως θα τα ακούσουν για τα καλά και έξω από τα δόντια!

 

Δείτε παρακάτω τα Μοναστήρια που σηκώνουν την νέα Επανάσταση, όπως έκαναν και το ΄21, όπως έκαναν πάντα, αυτά, τα μεγάλα και αιώνια κάστρα του Γένους!

 

 

ΔΗΛΩΣΗ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ:

 

“Μέ πολύ μεγάλη θλίψη, ἐμεῖς, Ἡγούμενοι καί Γερόντισσες Ἱερῶν Μονῶν καί Ἱερῶν Ἡσυχαστηρίων τῆς Πατρίδος μας, βιώσαμε τό οἰκτρό ὀλίσθημα τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως καί τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων.

 

Τά μεσάνυκτα τῆς 15ης Φεβρουαρίου 2024, στό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο, συνετελέσθη μιά ἅλωση χειρότερη κι ἀπό τήν ἅλωση τῆς Πόλης:

 ὑπερψηφίστηκε ἀπό, κατά πλειονότητα, βαπτισμένους ὀρθοδόξους χριστιανούς, ὁ εἰδεχθής νόμος περί τῆς νομικῆς ἀναγνωρίσεως τῆς παρά φύσιν ἑνώσεως μεταξύ ὁμοφυλοφίλων ὡς γάμου, ἔχοντος ἴσα δικαιώματα ἀπέναντι στόν νόμο μέ τόν παραδοσιακό ὀρθόδοξο χριστιανικό γάμο. 

Ἡ παράλογη αὐτή ἀναγνώριση ἐπαναφέρει στήν ἡρωική καί ἁγιοτόκο Πατρίδα μας τή θεομίσητη αἵρεση τοῦ Νικολαϊτισμοῦ.

Ἔφθασαν, δυστυχῶς, οἱ κυβερνῶντες στό σημεῖο νά ἐπιδιώκουν μανιωδῶς νά «ἀπελευθερωθοῦν» ἀπό κάθε ἠθικό νόμο καί φραγμό, καταφρονῶντας τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ, μέ ἀποκορύφωμα τή νομιμοποίηση ἁμαρτίας, ἡ ὁποία εἶναι ἐκ διαμέτρου ἀντίθετη μέ τό ἅγιο θέλημά Του.

 

Ξεχνοῦν τά λόγια τοῦ Θεοῦ πρός τόν Ἐπίσκοπο τῆς Περγάμου, ὅπως κατεγράφησαν στό ἱερό βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως. 

Ἐκεῖ ἐκδηλώνεται ἐναργῶς ἡ ἀπέχθεια τοῦ Θεοῦ πρός τή φοβερή αἵρεση τοῦ Νικολαϊτισμοῦ, ἡ ὁποία θεωρεῖ τήν ἔκλυση τῶν ἠθῶν ὡς κάτι τό φυσιολογικό καί ἀποδεκτό ἀπό τόν Θεό, μέ ἀποκορύφωμα τήν ὁμοφυλοφιλία (Ἀποκ.2, 14-16).

 

Εἶναι γνωστό τοῖς πᾶσι τό κατάντημα τῶν Σοδόμων, τό ὁποῖο δέν ἀφήνει περιθώρια ἀμφιβολίας ὅτι τά ἐπίχειρα τῆς τοιαύτης ἁμαρτίας εἶναι θάνατος, ὄλεθρος καί καταστροφή. 

Ἡ βουβή καί συνάμα φρικτή εἰκόνα τῆς Νεκρᾶς Θαλάσσης ἐλέγχει ἀμείλικτα εἰς τούς αἰώνας τούς ὑβριστάς τοῦ Θεοῦ. 

Εἶναι ἀψευδής μάρτυρας τῆς ἀπολύτου ἀποστροφῆς Του πρός αὐτήν τήν ἁμαρτία καί τῆς συνακόλουθης καταστροφῆς καί τιμωρίας τῶν ἐνόχων.

 

Παρ᾿ ὅλες, ὅμως, αὐτές τίς ἀδιαμφισβήτητες ἀλήθειες, οἱ ἐκλεγμένοι στή Βουλή ἐκπρόσωποι τοῦ λαοῦ μας ἅπλωσαν βέβηλο χέρι στά αἰώνια και ἀμετακίνητα ὅρια τῆς ὀρθοδόξου Πίστεως, ἠθικῆς καί ἀνθρωπολογίας, παρά τήν ἐγνωσμένη ἀντίθεση τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν πρός τό ἐπαίσχυντο νομοσχέδιο.

 

Ἄραγε, συναισθάνονται ὅτι κάποτε ἀναπόφευκτα θά παρουσιαστοῦν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ Κριτοῦ; 

Πῶς θά σταθοῦν τότε ἐνώπιον τοῦ φοβεροῦ Βήματος, ὅταν σήμερα μέ τόση ἀναίδεια ἀδιαφοροῦν καί λοιδωροῦν τόν Θεόκαί τόν λαό; 

Ξεχνοῦν ὅτι «ὁ Θεός οὐ μυκτηρίζεται»;

 

Καὶ ἐμεῖς, ὡς βαπτισμένοι ὀρθόδοξοι χριστιανοί, τί λόγο ἄραγε θά δώσουμε, τή στιγμή πού ἀνεχόμαστε νά θριαμβεύει καί νά νομιμοποιεῖται μια τέτοια ἁμαρτία; 

Τί λόγο θά δώσουμε, ὅταν, ἐνῶ ὡς Ἔθνος ἔχουμε πολλάκις εὐεργετηθεῖ στό διάβα τῆς Ἱστορίας ἀπό τόν Θεό, δέν ὀρθώνουμε τό ἀνάστημά μας, γιά νά ὑπερασπιστοῦμε τά δικαιώματά Του;

 Ἡ ἀνοχή μας ἤ ἡ σιωπή μας ἀπέναντι σέ τέτοια ἄνομα νομοθετήματα μᾶς καθιστᾶ αὐτόχρημα συνενόχους.

 

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος ἔκπληκτος διερωτᾶται: 

«Τῶν θείων νόμων ὑβριζομένων, ὁ σιγήσας καί παριδών, οὐκ ἔστιν κολάσεως ἄξιος;».

 Ἐπίσης, ὁ Μέγας Βασίλειος διακηρύττει: 

«Ὁ σιωπῶν δοκεῖ συναινεῖν!». 

Και ὁ Ὅσιος Θεόδωρος Στουδίτης ὁ Ὁμολογητής ἀποφαίνεται: 

«Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως. Λάλει γάρ, φησί, και μή σιώπα… Διά τοῦτο κἀγώ ὁ τάλας δεδοικώς τό Κριτήριον, λαλῶ» (PG 99,1321).

 

Οἱ ἔνδοξοι πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν μέ ἀνδρεία διαχρονικῶς γιά το τρίπτυχο: 

Πίστις-Πατρίς-Οἰκογένεια. 

Κατάφεραν μέ πολλές θυσίες να καταστήσουν σεβαστή καί ἀξιοζήλευτη τή θεοφρούρητη Πατρίδα μας. 

Αὐτά πού σήμερα συμβαίνουν στόν τόπο μας, ἐκεῖνοι δέν ἤθελαν κἄν νά τά ἐκφράσουν μέ τόν λόγο, ἦταν τά «οὐ φωνητά».

 

Ἐπειδή, λοιπόν, φοβόμαστε πρωτίστως νά μήν λυπήσουμε καί, πολύ περισσότερο, νά μήν προσβάλουμε μέ τήν σιωπή μας τόν Ἅγιο Τριαδικό Θεό μας, δηλώνουμε ὅτι :


Δέν προσκαλοῦμε πλέον σέ καμμία ἐκδήλωση τῶν Ἱερῶν Καθιδρυμάτων μας οὔτε τούς βουλευτές πού δέν καταψήφισαν τόν ἀνήθικο νόμο ἀλλά οὔτε καί τά μέλη τῆς παρούσης κυβερνήσεως. 

Καλόν εἶναι, ὅσο παραμένουν ἀμετανόητοι, νά μήν ἔρχονται στά Μοναστήρια μας. 

Ἐάν παρ᾿ ἐλπίδα προσέλθουν αὐτοβούλως, ἀσφαλῶς δέν θά τύχουν οἱασδήποτε τιμῆς, ἀφοῦ ἔχουν ἐκπέσει ἀπό τήν ὀφειλόμενη σ᾿ αὐτούς τιμή.

 

Ἡ στάση μας αὐτή θά ἐφαρμόζεται μέχρι νά ἐκδηλώσουν δημοσίως και ἐμπράκτως τή μετάνοιά τους ( γιά τήν ὁποία εὐχόμεθα καί προσευχόμεθα), προβαίνοντας στίς κατάλληλες ἐνέργειες γιά τή νομοθετική ἀκύρωση τοῦ νόμου. 

«Ὁ τρώσας καί ἰάσεται».

 

Ἡ ἀπόφασή μας αὐτή εἶναι ἔκφραση φιλανθρωπίας, ἀγάπης καί σεβασμοῦ καί πρός τούς ἰδίους, ἀλλά καί πρός τόν λαό, ὁ ὁποῖος τούς ἐξέλεξε, γιά νά τόν ἐκπροσωποῦν. 

Ἐφ᾿ ὅσον δημοσίως κατεπάτησαν τόν Νόμο και τό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί τοῦ λαοῦ, δημοσίως ἐλέγχονται, κρίνονται και ἀποδοκιμάζονται.

 

Τέλος, ἐλπίζοντες στό ἔλεος καί τήν μακροθυμία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ μας, προσευχόμαστε ὑπέρ τῆς θεοσώστου καί φιλτάτης Πατρίδος μας. 

Καλοῦμε ὅλους τούς συνειδητούς χριστιανούς νά παραμένουν ἑδραῖοι και ἀμετακίνητοι στήν Ἀποστολική καί Ἁγιοπατερική Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας.

 


            ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΩΝ:

 


 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ξηροποτάμου Ἀρχιμανδρίτης Ἰωσήφ καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου Ἀρχιμανδρίτης Ἀμφιλόχιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Καρακάλλου Ἀρχιμανδρίτης Φιλόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Φιλοθέου Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κωνσταμονίτου Ἀρχιμανδρίτης Χαραλάμπης καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου Γηρομερίου Θεσπρωτίας Ἀρχιμανδρίτης Μεθόδιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Δρυοβούνου Κοζάνης Ἀρχιμανδρίτης Στέφανος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Σοχοῦ Λαγκαδᾶ Ἀρχιμανδρίτης Ἰωαννίκιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γενεθλίου Θεοτόκου Καλλίπετρας Βεροίας Ἀρχιμανδρίτης Παλαμᾶς καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Πυργετοῦ Λαρίσης Ἀρχιμανδρίτης Εἰρηναῖος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ὁσίου Ἀρσενίου τοῦ Καππαδόκου Ὀρμυλίας Χαλκιδικῆς Ἀρχιμανδρίτης Συνέσιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Ρώσσου Πευκοχωρίου Χαλκιδικῆς Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Παντοκράτορος καί Ἁγίας Σκέπης Μελισσοχωρίου Ὡραιοκάστρου Ἀρχιμανδρίτης Ἀντώνιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Κοινοβίου Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Παιονίας Κιλκίς Ἀρχιμανδρίτης Χρυσόστομος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μακαριωτίσσης Δόμβραινας Θήβας Ἀρχιμανδρίτης Θεοδόσιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Γεωργίου Λαγκάδας Πάρου Ἀρχιμανδρίτης Μελέτιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ζωοδόχου Πηγῆς Λογγοβάρδας Πάρου Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Σιαμάδων Καλαμπάκας Ἀρχιμανδρίτης Μακάριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Ἄνδρου Ἀρχιμανδρίτης Δωρόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Θαψανῶν Πάρου Μακρίνα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Προεστῶσα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Τιμίου Προδρόμου Πυργετοῦ Λαρίσης, Μετοχίου Ἱεράς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου, Χριστονύμφη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Μουτσιάλης Σκήτης Βεροίας Πορταΐτισσα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Εἰσοδίων Ὄσσης Λαγκαδᾶ Γαλήνη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Λαυρεντίου Πηλίου Μαριάμ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου «Παναγία Ἄξιόν Ἐστιν» Μεσαίου Ὡραιοκάστρου Εὐφημία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίου Γεωργίου Ἀνύδρου Ἰωάννα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Τιμίου Σταυροῦ Μαψοῦ Κορινθίας Ἱλαρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης Πορφυρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Γυναικείας Μονῆς Ἁγίου Πρωτομάρτυρος Στεφάνου Περαίας Θεσσαλονίκης Ἀγάθη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Στεφάνου Ἁγίων Μετεώρων Χριστονύμφη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Λιβαδίου Ἐλασσῶνος Θεοφανώ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἀναλήψεως Πρώτης Σερρῶν Ἀνυσία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Μηνᾶ Περιχώρας Δράμας Ἀγαθαγγέλη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Αὐγουστίνου Φλωρίνης Συγκλητική μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί.

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Προφήτου Ἠλιού Ζάχολης Κορινθίας Μαγδαληνή μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί.

 

 

Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίας Τριάδος – Ἁγίου Νεκταρίου Αἰγίνης Τιμοθέη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί”.

 

 

“Ακτίνες”   

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ


|αν θες κάτι ακόμα σχετικό, δες και την ανάρτηση που έκανε ο Μητροπολίτης Χονγκ Κονγκ, π.Νεκτάριος Τσίλης...



"Ακούω έναν παρουσιαστή, με αφορμή μία γυναίκα η οποία χαστούκισε μία βουλευτή (βουλεύτρια στα μεταμοντέρνα ελληνικά) μέσα σε ναό, να λέει πως στην εκκλησία πάμε να πάρουμε αντίδωρο και όχι σφαλιάρες… 

✨Ή σχέση του Αγίου Νεκταρίου με τον Άγιο Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη...✨

 

 


📿 Πώς και με τι να τον ευχαριστήσουμε τον Άγιο Νεκτάριο, 

ο οποίος υπήρξε και είναι προστάτης πολλών 

και ιδιαιτέρως της γλυκυτάτης ημών πατρίδος Ελλάδος;📿


Απ’ όπου επέρασε άφησε ανεξίτηλα ίχνη 

και βοήθησε αμέτρητους.  

Αποτέλεσμα και καρπός αυτής της βοηθείας υπήρξε 

και ο μετέπειτα στάρετς των Αθηνών 

και μακαριστός κι εκείνος ήδη 

Γέροντας Πορφύριος Μπαϊρακτάρης. 

Του οποίου τον πατέρα Λεωνίδα Μπαϊρακτάρη 

είχε ευλογήσει στην Εύβοια ο Άγιος Νεκτάριος 

και είχε καθοδηγήσει. 

Και προήλθε απ’ τον Λεωνίδα Μπαϊρακτάρη 

και την Ελένη Μπαϊρακτάρη 

ο Γέροντας Πορφύριος, ο θαυματουργός. 

Ο οποίος υπεραγαπούσε τον Άγιο Νεκτάριο. 


Κι ενθυμούμαι προσωπικά, 

τον πήρε τηλέφωνο τη νύχτα ένας Χριστιανός,

 γιατί ήτανε άρρωστος πολύ. 

Και δεν μπορούσε.  

Τον πήρε απ’ την Αθήνα, 

εκεί στον Ωρωπό και λέει:

- Γέροντα, υποφέρω. 

Δυσκολεύομαι. 

Πεθαίνω. 

Χάνομαι.


Και του λέει:

-  Δίπλα σου είναι ο Άγιος Νεκτάριος.


Κοιτάζει, δίπλα του ήταν το εικόνισμα.

-  Αυτόν παρακάλεσε, να σε κάνει καλά.


Κι έκλεισε το τηλέφωνο 

και παρακάλεσε ο άνθρωπος τον Άγιο Νεκτάριο 

και έγινε αμέσως καλά!


📿Ο Γέροντας  Πορφύριος λοιπόν, τον υπεραγαπούσε τον Άγιο. 

Άλλωστε οι Άγιοι αγαπούν ο ένας τον άλλον 

κι έχουνε ενότητα κι έχουνε στοργή, 

και βοηθάνε προπαντός εμάς τους ανθρώπους 

που έχουμε ανάγκη...📿


|από τη Bάσω Καλλιανού


☆ Δες τι γεμίζει τον πάμφωτο Παράδεισο... |άκου την αγία Γερόντισσα...

 

|από τον εκ των "συν αυτώ", Ιωάννη Τζήμα



Τρίτη 23 Απριλίου 2024

* Στη "σκιά" ενός αγίου


Στις 23 Απριλίου, Παρασκευή της Διακαινησίμου του έτους 303 μ.Χ. παρέδωσε την αγία του ψυχή ο μεγαλομάρτυρας Γεώργιος, ύστερα από μια σειρά σκληρών και απάνθρωπων βασανιστηρίων.

Με αφορμή το μαρτύριό του, πίστεψαν, ομολόγησαν και μαρτύρησαν και άλλοι άγιοι της Εκκλησίας μας. Έτσι, με κέντρο τη μέρα του μαρτυρίου του αγίου δημιουργείται στο λειτουργικό χρόνο της Εκκλησίας ένας εορτολογικός κύκλος που ξεκινά στις 21 Απριλίου και τελειώνει στις 25 Απριλίου. Ο κύκλος αυτός δείχνει τη θέση του Μεγαλομάρτυρα στη ζωή της Εκκλησίας.

Αγία Αλεξάνδρα (21 Απριλίου)

Ήταν σύζυγος του αιμοσταγούς αυτοκράτορα Διοκλητιανού. Βλέποντας τα φρικτά μαρτύρια του αγίου Γεωργίου, παρακάλεσε το σύζυγό της να σταματήσει την απάνθρωπη τακτική και στη συνέχεια ομολόγησε την πίστη της στο Χριστό. Όταν φυλακίστηκε και καταδικάστηκε σε θάνατο, παρακάλεσε το Χριστό να μην επιβαρυνθεί ο σύζυγός της και αυτοκράτορας με μια ακόμα αμαρτία το φόνο της συζύγου του. Η δέησή της εισακούστηκε και δυο μέρες πριν από την θανάτωση του αγίου παρέδωσε το πνεύμα της.

 

Άγιος Απολλώς, άγιος Ισαάκιος και άγιος Κοδράτος (21 Απριλίου)

Ήταν πιστοί ακόλουθοι της αγίας Αλεξάνδρας. Μετά το θάνατο της αγίας σκέφθηκαν ότι έπρεπε να εξετάσουν και αυτοί χωρίς προκατάληψη την πίστη στον αληθινό Θεό. Λίγο καιρό αργότερα, ομολόγησαν την πίστη τους. Ο Διοκλητιανός διέταξε την θανάτωσή τους. Ο άγιος Κοδράτος αποκεφαλίστηκε. Οι άγιοι Απολλώ και Ισαάκιος οδηγήθηκαν στο θάνατο με το οδυνηρό μαρτύριο της πείνας και της δίψας. Η Εκκλησία τιμώντας τη μνήμη τους συνεορτάζει μαζί της την ίδια ημέρα.

 

Άγιος Πρωτολέοντας, άγιος Ανατόλιος, άγιος Βίκτωρ, άγιος ᾿Ακίνδυνος, άγιος Ζωτικός, άγιος Ζήνωνας, άγιος Χριστοφόρος, άγιος Σεβηριανός, άγιος Θεωνᾶς, άγιος Καισάριος, άγιος ᾿Αντώνιος και χίλιοι στρατιώτες (23 Απριλίου)

Ήταν στρατιωτικοί του Διοκλητιανού. Το φρικτό μαρτύριο του τροχού που υπεβλήθη ο άγιος Γεώργιος και η θαυματουργική εξέλιξη γίνεται αφορμή για να πιστέψουν στο Χριστό. Θανατώθηκαν με αποκεφαλισμό.

 

Άγιος Ευσέβιος, άγιος Νέων, άγιος Λεόντιος, άγιος Λογγίνος (23 Απριλίου)

Ήταν συνδέσμιοι με τον άγιο Γεώργιο. Μαρτύρησαν αμέσως μετά τον άγιο Γεώργιο.

 

Αγία Πολυχρονία (23 Απριλίου)

Ήταν η μητέρα του αγίου Γεωργίου. Βρισκόταν κοντά στο παιδί της καθ’ όλη τη διάρκεια των μαρτυρίων του και φρόντιζε να τον ενισχύει με τα Άχραντα Μυστήρια. Όταν ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός την είδε να μιλά μαζί του, ομολόγησε την πίστη στο Χριστό και υποβλήθηκε σε σκληρά και απάνθρωπα βασανιστήρια. Η αγία τα υπέμεινε όλα και παρέδωσε την αγία της ψυχή στο Θεό.

 

Άγιος Αθανάσιος ο μάγος (23 Απριλίου)

Συμμετείχε στο μαρτύριο του αγίου Γεωργίου. Έδωσε στον άγιο να πιει δύο αγγεία με πολύ ισχυρά δηλητήρια, χωρίς ο άγιος να πάθει τίποτα. Βλέποντας το θαυμαστό σημείο, πίστεψε στο Χριστό και Τον ομολόγησε στον αυτοκράτορα, ο οποίος διέταξε αμέσως να τον σκοτώσουν.

 

Αγία Νίκη (25 Απριλίου)


Ήταν αρχικά εθνική. Πίστεψε στο Χριστό όταν είδε ένα απ' τα θαύματα στο μαρτύριο του Αγίου Γεωργίου. Στη συνέχεια εκτελέστηκε με αποκεφαλισμό.


                                                                     |Υπ.