Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

~ ""...Ο πόνος είναι ένα κεφάλαιο που, αν επενδυθεί σωστά, μπορεί να μας αφήσει τεράστια κέρδη..."


Αποτέλεσμα εικόνας για Ο πόνος gifs
"...Μας κάνει καλύτερους 
ή χειρότερους.
Μας φωτίζει ή μας σκοτίζει.
Μας γλυκαίνει ή μας σκληρύνει.
Αρκεί να το δεχτούμε 
ως φάρμακο και όχι ως κατάρα.
Αρκεί να το δεχτούμε από τον Πατέρα μας 
και όχι ως τυχαίο γεγονός.
Η Παναγία δε γλύτωσε από το καμίνι, δε γλύτωσε από τη ρομφαία, δεν αντιστάθηκε στην οδύνη της.
Ούτε όμως και παραδόθηκε σ΄ αυτήν.
Στο Θεό παραδόθηκε.

Και παραδίδομαι στο Θεό σημαίνει τινάζω τη λογική μου στον αέρα...
Δίνω σε Αυτόν την καρδιά μου, τα παιδιά μου, τα σχέδια μου, τη ζωή μου όλη.
Γιατί δεν ανήκουμε στον εαυτό μας αλλά σ΄ Αυτόν που μας γέννησε, θυσιάστηκε και μας περιμένει στην αιωνιότητα.
Η Παναγία είναι δίπλα μας......Στραφείτε στη Γέφυρα μεταξύ ουρανού και γης, στην πλατυτέρα των ουρανών, 
αν δεν έχετε το θάρρος να στραφείτε στον Υιό της.
Και αυτή ως Μητέρα στοργική θα δώσει τις λύσεις...

Ο δούλος του Θεού, Μωυσής μοναχός."

Από τον φίλο, Annas Ntaras 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου