Θυμάμαι το 2011, όταν μπήκα την πρώτη μέρα στην τάξη και τον γνώρισα.
Δεν έχω ξανασυναντήσει μαθητή με τέτοια θέληση για μάθηση, με τόση λάμψη στα μάτια του. Πραγματικά ρουφούσε κάθε δευτερόλεπτο, κάθε λέξη…
Ο Αργύρης μπορούσε να απαντήσει σε κάθε ερώτηση, ακόμα και εκείνες που απαιτούσαν την ερμηνεία μιας γραφικής παράστασης.
Ο Αργύρης με βοήθησε να γίνω καλύτερος καθηγητής και τον ευχαριστώ για αυτό.
Έπρεπε να είμαι προετοιμασμένος να απαντήσω στη δυσκολότερη ερώτηση για να ικανοποιήσω τις ανάγκες του.
Έπρεπε να είμαι όσο το δυνατόν πιο περιγραφικός για να του δώσω να καταλάβει αυτά που δεν μπορούσε να «δει».
Από τότε πάντοτε κάνω μάθημα σαν να έχω στην τάξη μου τον Αργύρη.
Θέλω λοιπόν να ενθαρρύνω τους συναδέλφους να μη διστάζουν να αναλαμβάνουν μαθητές με προβλήματα όρασης.
Το όνειρό του Αργύρη να σπουδάσει Φυσική, συνάντησε τον αρτηριοσκληρωτισμό του αναχρονιστικού κανονισμού του τμήματος, που δεν επέτρεπε την εγγραφή σε αυτό ατόμων με προβλήματα όρασης.
Μια απίστευτη κινητοποίηση ανέτρεψε την κατάσταση και η πολιτεία τελικά έκανε δεκτό το όνειρό του Αργύρη να γίνει δεκτός στο Τμήμα Φυσικής.
Γρήγορα κέρδισε τη συμπάθεια όλων των καθηγητών του και χάρη στη στήριξη τους ο Αργύρης κατάφερε όχι μόνο να ολοκληρώσει τις σπουδές του αλλά και να αποφοιτήσει με βαθμό 9,39.
Δεν έχω ξανασυναντήσει μαθητή με τέτοια θέληση για μάθηση, με τόση λάμψη στα μάτια του. Πραγματικά ρουφούσε κάθε δευτερόλεπτο, κάθε λέξη…
Ο Αργύρης μπορούσε να απαντήσει σε κάθε ερώτηση, ακόμα και εκείνες που απαιτούσαν την ερμηνεία μιας γραφικής παράστασης.
Ο Αργύρης με βοήθησε να γίνω καλύτερος καθηγητής και τον ευχαριστώ για αυτό.
Έπρεπε να είμαι προετοιμασμένος να απαντήσω στη δυσκολότερη ερώτηση για να ικανοποιήσω τις ανάγκες του.
Έπρεπε να είμαι όσο το δυνατόν πιο περιγραφικός για να του δώσω να καταλάβει αυτά που δεν μπορούσε να «δει».
Από τότε πάντοτε κάνω μάθημα σαν να έχω στην τάξη μου τον Αργύρη.
Θέλω λοιπόν να ενθαρρύνω τους συναδέλφους να μη διστάζουν να αναλαμβάνουν μαθητές με προβλήματα όρασης.
Το όνειρό του Αργύρη να σπουδάσει Φυσική, συνάντησε τον αρτηριοσκληρωτισμό του αναχρονιστικού κανονισμού του τμήματος, που δεν επέτρεπε την εγγραφή σε αυτό ατόμων με προβλήματα όρασης.
Μια απίστευτη κινητοποίηση ανέτρεψε την κατάσταση και η πολιτεία τελικά έκανε δεκτό το όνειρό του Αργύρη να γίνει δεκτός στο Τμήμα Φυσικής.
Γρήγορα κέρδισε τη συμπάθεια όλων των καθηγητών του και χάρη στη στήριξη τους ο Αργύρης κατάφερε όχι μόνο να ολοκληρώσει τις σπουδές του αλλά και να αποφοιτήσει με βαθμό 9,39.
Σήμερα στην αίθουσα τελετών του ΑΠΘ ορκίστηκε λέγοντας μάλιστα τον όρκο.
Ο Αργύρης έγινε η αιτία να αλλάξει ο κανονισμός για όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και σήμερα και άλλοι τυφλοί μαθητές σπουδάζουν στο τμήμα Φυσικής αλλά και όπου αυτοί επιθυμούν.
Ο Αργύρης έχει ξεκινήσει ήδη το διδακτορικό του ως υπότροφος στο Ινστιτούτο Max Planck στη Γερμανία, όπου μελετά το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου.
Ο κόσμος δεν θα αλλάξει με τη βία, ούτε με ευχές. Θα αλλάξει από ανθρώπους όπως ο Αργύρης και οι γονείς του που δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με την ήττα.
Δεν συγκινούμαι πια εύκολα, αλλά σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα και
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΡΓΥΡΗ !!!
Ο Αργύρης έγινε η αιτία να αλλάξει ο κανονισμός για όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και σήμερα και άλλοι τυφλοί μαθητές σπουδάζουν στο τμήμα Φυσικής αλλά και όπου αυτοί επιθυμούν.
Ο Αργύρης έχει ξεκινήσει ήδη το διδακτορικό του ως υπότροφος στο Ινστιτούτο Max Planck στη Γερμανία, όπου μελετά το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου.
Ο κόσμος δεν θα αλλάξει με τη βία, ούτε με ευχές. Θα αλλάξει από ανθρώπους όπως ο Αργύρης και οι γονείς του που δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με την ήττα.
Δεν συγκινούμαι πια εύκολα, αλλά σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα και
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΡΓΥΡΗ !!!
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ !!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου