[Να είσαι ήσυχος,
αΦού γνωρίζεις πως είσαι πάντα
στην αγκαλιά του Χριστού...]
|Αύριο 22 Ιουνίου,
ξημερώνει η γιορτή ενός σχετικά αγνώστου Αγίου Επισκόπου,
που μπήκε απροσδόκητα πριν λίγα χρόνια στη ζωή μας,
μέσα από την ιδιαίτερη Χάρη και χαρά της κουράς ενός δικού μας...
Στην πορεία όλων αυτών των 15 χρόνων μάθαμε πως ο ένδοξος ιερομάρτυς του Χριστού άγιος Ευσέβιος, ο φλογερός επίσκοπος των Σαμοσάτων υπήρξε ένας από τους χαρισματικούς ιεράρχες του 4ου μ.Χ. αιώνα, που κοσμούν το πνευματικό στερέωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Για να καταλάβουμε για ποιο πνευματικό ύψος μιλάμε,
αρκεί μόνο σταχυολογώντας να επισημάνουμε
πως ο Μέγας Βασίλειος,
με τον οποίο συνδέθηκε με δεσμούς πνευματικής αγάπης
και ειλικρινούς φιλίας, τον ονόμασε
«γενναίο φύλακα της πίστεως και σώφρονα προστάτη των Εκκλησιών»,
ενώ ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος τον εγκωμιάζει
ως «στύλο και εδραίωμα της Εκκλησίας» ,
ως «φωστήρα του κόσμου»,
ως «κανόνα πίστεως, δώρο Θεού και πρεσβευτή της αληθείας»...
Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως μέχρι τώρα,
ποτέ δεν τον γιορτάσαμε όπως του αρμόζει.
Φέτος όμως είναι μια "ειδική περίπτωση",
η οποία μας παρακίνησε ανήμερα της γιορτής του
να του προσφέρουμε αυτήν την μικρή ανάρτηση
ως ελάχιστη τιμή στο όνομα και στην αγιότητά του,
αλλά και να κάνουμε μια επίσκεψη για να κανουμε λίγη συντροΦιά
σ΄εκείνον τον Μοναχό,
που είχε τότε την τιμή να πάρει το όνομά του
και εδώ και κάποιους μήνες δοκιμάζεται...
Να μην είναι μόνος του, χωρίς κανέναν δικό του τη μέρα της γιορτής του.
Οι ευχές σας θα μας συνοδεύσουν...
(η εικονίτσα που μας δόθηκε τη μέρα της κουράς του...)
Στα πλαίσια όλων αυτών εντάσσεται και η παρακάτω σύνθεση
που κάποια ψυχούλα εκ των "συν αυτώ", μέσα από την αγάπη της και την προσευχή της,
αντί άλλου δώρου εμπνεύστηκε...

Καλημέρα σας, καλή και ευλογημένη εβδομάδα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΒοήθεια όλων μας οι Άγιοι της ημέρας, ιδιαίτερα στους εορτάζοντες σήμερα....στον καλό μας πατέρα Ευσέβιο.. στον οποίο ευχόμαστε ολόψυχα να είναι πολλά τα έτη του ευλογημένα και άγια !
Δεν σας έχουμε αφήσει ούτε μία μέρα από τις προσευχές μας!
Πήρατε μόνιμη θέση στο προσφορά κι μας κάθε Σάββατο.
και στις καθημερινές μας προσευχές....
Σας ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση....
Ο Άγιος Ευσέβιος να σας προστατεύει και να σας αξιώσει να τον γιορτάζεται για πολλά πολλά χρόνια !
Πολλά τα έτη σας....
& λίγα τα βάσανά σας!
Καθώς λέμε εμείς εδώ
στην Κρήτη !
Η δε οικογένειά σας να σας χαίρονται..!!!
Καθώς και όλοι η αδελφότητα.!
Με αγάπη Χριστού
Ανδριανή από Ηράκλειο Κρήτης...