Διότι όταν ο άνθρωπος την ασπαστεί,
όταν την αγαπήσει,
όταν βγάζει από την ασθένειά του θετικά συμπεράσματα,
όταν εξ αιτίας της παραδίδεται στον Θεό,
τότε η ασθένεια γίνεται το γρηγορότερο μέσο
για την κατάκτηση της αληθείας και της σωτηρίας.
Γι’ αυτό ο Θεός,
ως καλός παιδαγωγός,
όταν έχουμε αμαρτίες και μάλιστα κρυφές,
μας χτυπάει με αρρώστιες,
για να μην τιμωρηθούμε στην άλλη ζωή.
Στους ανθρώπους δε που έχουν κρυφή αγιότητα
δίνει επίσης αρρώστια,
για να μην απολαύσουν τον μισθό τους εδώ στη γη,
αλλά στην αιωνιότητα.
Εν τέλει η ασθένεια
είναι εκ των ωραιοτέρων δώρων του Θεού
προς τον άνθρωπο.
Μπορεί να είναι προτιμότερη
ακόμη και εκ των εφετών,
εκ των πνευματικοτέρων επιθυμιών της καρδιάς του...
(άγιος) Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης
✨ ✨ ✨
Why does God, who created man in perfect health and desires his joy and peace, allow illness?
Because when a person embraces illness, when he accepts it with love, when he draws spiritual benefit from it, and when through it he entrusts himself to God, then illness becomes one of the quickest means of attaining the truth and salvation.
For this reason, God, as a good Teacher, sometimes permits sickness when we have sins, especially hidden ones, so that we may repent and not be condemned in the life to come.
Likewise, to those who possess a hidden holiness, He also grants illness, so that they may not receive their reward here on earth, but in eternity.
In the end, illness can be one of God's most beautiful gifts to man.
Indeed, it may be more beneficial even than the deepest and most fervent spiritual desires of the human heart.
Elder Aimilianos of Simonopetra
|μας έστειλε πάνω στην ώρα (της επιστροΦής...)
👉 ΥΓ:
|αντί άλλων ευχαριστιών για τις ευχές και την αγάπη σας,
που μας συνόδευσαν,
ανταποκρινόμενοι
και αλληλεπιδρώντας
ακόμα και σε 2μιση λέξεις
και μια πρόχειρη φωτογραΦία...
Ευγνώμονες προς τον Χριστό μας, τη Μάνα Παναγιά
και τους "σὺν αὐτοῖς"!
Ιδιαιτέρως σ΄εκείνους που (μεταξύ άλλων) ταξίδεψαν μαζί μας...
...δηλαδή στον εορτάζοντα Άγιο Ευσέβιο Επίσκοπο Σαμοσάτων,
στον Άγιο ΝικηΦόρο τον λεπρό,
και στην Αγία Αγάθη...
Αλλά και στον Άγιο Χαραλάμπη,
στον Άγιο ΠρωτοΜάρτυρα ΣτέΦανο,
και στην Αγία Βαρβάρα,
που (μεταξύ πολλών άλλων)
μάς υποδέχτηκαν
και γέμισαν "τα ρεζερβουάρ μας",
προσΦέροντάς μας ανάσες ζωής στα Άγια Μετέωρα...
Ιδιαιτέρως ευλογημένοι
που δεν έχουμε να αναΦέρουμε
μεγάλες αλλαγές σε όσους μας ρωτάνε,
νοιάζονται και αμείωτα (συνεχίζουν να) προσεύχονται.
Η κατάσταση του παππούλη μας
παραμένει δύσκολη αλλά σταθερή,
κάτι που στην παρούσα φάση αποτελεί "καλό νέο"...
Και αυτό μας Φτάνει και μας περισσεύει.-
Συνεχίζουμε δοξάζοντας τον Άγιο Θεό
για όλα όσα μας έχει προσΦέρει μέχρι σήμερα
και για όλα όσα μας επιΦυλάσσει...
Ευπρόσδεκτον ό,τι εμπερικλείεται στο Άγιο Θέλημά Του.-
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, αδέρΦια!!!
Αμήν, αδελφέ μας!
ΑπάντησηΔιαγραφή