Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

✨ H αγάπη, που όλα τα νικά |Nektarios Gounaridis (Official Lyric Video)

 

   |Και μέσα σ΄όλα όσα ζούμε, 

μας έρχεται μια φρέσκια, αλλιώτικη ανάσα,

μέσα από τους ήχους και τους στίχους

των τραγουδιών που έχει συνθέσει 

ο (έτερος μικρός αδερΦός μας) Νεκτάριος.

 Κατευθείαν από το Λονδίνο...

   Άκουσε, αν θες,

αυτό που μόλις σήμερα ανέβηκε...


👉 Στίχοι:

Ακούω φωνές

Βλέπω εικόνες

Αγγίζω στιγμές

Κι όμως δεν είναι αυτό φυσικό

 

Ακούω ομιλίες

Βλέπω ανθρώπους

Που οι άλλοι δε βλέπουν

Δεν είναι φυσιολογικό

 

Στο ανεξήγητο το φως να βρω δεν θέλω

Έχω αυτό που μ' οδηγεί παντοτινά

Είναι η αγάπη, που όλα τα νικά

Και τις εικόνες, τις φωνές, τις σκιές

Μου διώχνει μια για πάντα

 

Αλλάζω μορφές

Να γίνω ένας άλλος

Και ό,τι κι αν λες

Δεν είναι κάτι το φυσικό

 

Κρατάω επαφές

Με άυλα όντα

Που οι άλλοι δε βλέπουν

Δεν είναι φυσιολογικό

 

Στο ανεξήγητο το φως να βρω δεν θέλω

Έχω αυτό που μ' οδηγεί παντοτινά

Είναι η αγάπη, που όλα τα νικά

Και τις εικόνες, τις φωνές, τις σκιές

Μου διώχνει μια για πάντα

 

Είναι η αγάπη που όλα τα νικά

Και τις εικόνες, τις φωνές, τις σκιές

Μου διώχνει μια για πάντα...

|Κι αν σου κάνει το ύφος 
και το ήθος των τραγουδιών του,
ανακάλυψε και τα 8 τραγούδια
που έχει ήδη βγάλει από το συρτάρι ο Νεκτάριος...

Και ακολουθούν, 
αν θέλει ο Θεός, 
πολλά ακόμα...





☆ ...Χέρια, πού τά ἀγαθά τους τά κάνουν ψωμί νά χορτάσουν τούς πεινασμένους..." - ΑΓΙΟΣ ΣΑΜΨΩΝ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ |α(μ)Φιερωμένο σε έναν (όχι και τόσο πια ) μικρούλη Χρήστο, που γιορτάζει σήμερα μαζί με τον Άγιο...




    Χέρια, τά ὁποῖα σκορποῦν τό χρυσάφι πού κατέχουν...
    Χέρια, πού τά ἀγαθά τους τά κάνουν ψωμί νά χορτάσουν τούς πεινασμένους...
    Χέρια, πού διακονοῦν τόν ἄνθρωπο ὡς εἰκόνα Θεοῦ...
   Χέρια, πού μετά τήν προσφορά διακριτικά ἀποσύρονται, νά μή δεχθοῦν τόν ἀσπασμό τῆς εὐγνωμοσύνης...
    Χέρια, πού ἔλαβαν ἀπό τόν Θεό τῆς ἱερωσύνης τό χάρισμα καί κράτησαν τόν πολύτιμο μαργαρίτη, προσφορά αἰώνιας ζωῆς στά παιδιά τῆς γῆς...
    Τέτοια ἦταν τά χέρια τοῦ ἁγίου Σαμψών τοῦ ξενοδόχου. 
Τά ἀσπάζομαι εὐλαβικά κάθε 27 Ἰουνίου, πού ἡ Ἐκκλησία τιμώντας τή μνήμη του φέρνει στή σκέψη μας μέρες δόξας καί μεγαλείου.
    Ἦταν τότε πού τό Βυζάντιο τοῦ Ἰουστινιανοῦ δέν ἔκτιζε μονάχα μιά Ἁγια-Σοφιά, μνημεῖο αἰώνιο· 
εἶχε νά δείξει κι ἄλλα πολλά ἔργα εὐσεβείας καί ἀγάπης. 

Τέτοιο ἦταν τό ἐντυπωσιακό οἴκημα πού ἔφερε τό ὄνομα: Νοσοκομεῖον Σαμψών τοῦ Ξενοδόχου. 
Αὐτοῦ τοῦ ἀνθρώπου, πού ἦρθε ἀπό τή Ρώμη ἔχοντας δώσει τήν περιουσία, τή μόρφωση καί τή ζωή του στούς ἐλαχίστους ἀδελφούς τοῦ Χριστοῦ. 
Γιατρός καί ἱερέας διακονοῦσε μέ αὐταπάρνηση τό φθαρτό σῶμα καί τήν ἄφθαρτη ψυχή.
   
 Εὐχαριστῶ τόν Θεό, διότι ἡ ζωή τοῦ ἁγίου του μᾶς διδάσκει πῶς μπορεῖ ὁ πιστός νά κάνει τόν πλοῦτο φτερά καί ὄχι δεσμά. 
Ἀποδεικνύει πώς ὅποιος σκορπᾶ τά ὑλικά ἀγαθά γιά νά ἀνακουφίσει τόν πλησίον καρπώνεται τά οὐράνια. 
Ἀποκαλύπτει ὅτι τά τάλαντα τοῦ ἀνθρώπου ἀξιοποιοῦνται μέσα στή διακονία τοῦ ἀδελφοῦ γιά τή δόξα τοῦ Θεοῦ.
    Ἀντικρύζω καί φέτος τήν εἰκόνα τοῦ ἁγίου μέ τήν ἱλαρή μορφή, χάρισμα τῆς χάριτος καί τῆς ἀσκήσεως. 
Διαβάζω στά πρωτοσέλιδα τῶν ἐφημερίδων τήν προκλητική διαχείριση τοῦ πλούτου ἀπό κάποιους «μεγάλους». 
Βλέπω ἰδανικά καί ἀξίες νά ξεπουλιοῦνται γιά τήν ἀπόκτηση θέσεων καί περιουσιῶν. 
Καί μέσα σ' ὅλα αὐτά ὁ ἅγιος Σαμψών, ὁ πετυχημένος, ὁ ἔνδοξος, ὁ μακάριος πολίτης τοῦ οὐρανοῦ, σπεύδει νά μᾶς συναντήσει στό ξέφρενο κυνηγητό μας γιά τήν ἀπόκτηση ὑλικῶν ἀγαθῶν καί νά μᾶς μηνύσει πώς τό ἀληθινό κέρδος δέν βρίσκεται στά πλούτη ἀλλά στή θυσία ἐν Χριστῷ.


Χαριτίνη Χατζῆ
Θεολόγος




Ὁ Ἅγιος Σαμψών ὁ Ξενοδόχος

Γεννήθηκε στὴ Ῥώμη ἀπὸ γονεῖς πλουσίους καὶ εὐσεβεῖς. 

Εὐφυὴς καθὼς ἦταν, σπούδασε φιλολογία, φιλοσοφία καὶ ἰατρική.

 Ἀλλὰ ὁ Σαμψών, ἐκτὸς ἀπὸ εὐφυΐα, εἶχε καὶ πνεῦμα Θεοῦ. 

Γι᾿ αὐτὸ μεταχειρίσθηκε τὴν ἰατρικὴ ὄχι σὰν ἐπικερδὲς ἐπάγγελμα, ἀλλὰ γιὰ εὐεργετικοὺς καὶ φιλανθρωπικοὺς σκοπούς.

Ὁδηγὸς στὴ ζωὴ γιὰ τὸ Σαμψὼν ἦταν ἡ ἐντολὴ τοῦ Κυρίου: 
«Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες, καθὼς καὶ ὁ πατὴρ ὑμῶν οἰκτίρμων ἐστι». 

Νὰ γίνεστε, δηλαδή, εὐσπλαχνικοὶ στὸν πλησίον καὶ συμπονετικοὶ στὶς δυστυχίες καὶ στὶς ἀνάγκες του, καθὼς καὶ ὁ οὐράνιος Πατέρας σας εἶναι εὐσπλαχνικὸς σὲ ὅλους σας. 

Ἔτσι καὶ ὁ Σαμψὼν ἦταν προστάτης γιατρὸς τῶν φτωχῶν. 

Ἔμπαινε σὲ κάθε σπίτι ποὺ εἶχε ἀνάγκη καὶ ἔδινε στοὺς δυστυχισμένους ἀσθενεῖς του ἰατρικὴ βοήθεια, ἀλλὰ καὶ παρηγοριά. 

 Ἕναν ὁλόκληρο ὄροφο τοῦ σπιτιοῦ του εἶχε μετατρέψει σὲ νοσοκομεῖο καὶ περιέθαλπε πάσχοντες ἀστέγους. 

Ὅταν πέθαναν οἱ γονεῖς του, μὲ τὸν ἴδιο τρόπο ὁ Σαμψὼν συνέχισε τὴν ζωή του στὴν Κωνσταντινούπολη. 

Ἡ φήμη του προσείλκυσε τὴν εὔνοια καὶ αὐτοῦ τοῦ αὐτοκράτορα Ἰουστινιανοῦ (541 μ.Χ.). 

Ἀλλὰ καὶ ὁ Πατριάρχης Μηνᾶς, βλέποντας τὸ ἔργο καὶ τὴν ἀρετὴ τοῦ Σαμψών, τὸν χειροτόνησε ἱερέα. 

Μὲ ὅση περιουσία τοῦ ἀπέμεινε, ἔκτισε μεγάλο νοσοκομεῖο, ποὺ ἀναδείχθηκε σὲ φημισμένο φιλανθρωπικὸ ἵδρυμα. 

Ἐκεῖ ὁ Σαμψών, σὲ βαθειὰ γεράματα, γαλήνια ἀπεβίωσε...


  |σαν σήμερα το 2015 η πρώτη δημοσίευση από τον μικρούλη (προτού ακόμα χρονίσει...) "αμΦοτεροδεξιούλη"...

  (η επιχείρηση της αποψινής AI απεικόνισης του Αγίου έγινε από τον "ειδήμων" π.Παντελεήμων Κρούσκο...)


✔ Μα κάθε Φορά... |Δίνε, λέμε...

 


Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

☆ Μια εκπληκτική απεικόνιση της θαυμαστής βιοτής και του μαρτυρίου της πανέμορΦης Αγίας Φεβρωνίας ...

                       Αξίζει να την δεις...



✔ Οι παλιοί έλεγαν ότι όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει... εγώ θα πω πως ο Θεός όντως γελάει, αλλά όχι με την έννοια της ειρωνίας που του αποδίδουν. Γελάει με την ατσαλοσύνη του σχεδιασμού και των προσδοκιών μας. Γελάει με την αυτοπεποίθηση - κάγκελο, που χτίζουμε στις συνθήκες και τις καταστάσεις. Γελάει, όπως ο πατέρας παρατηρεί το νήπιο να χτίζει πύργους. Κι έρχεται το κύμα και στα γκρεμίζει όλα. Και μετά ο Πατέρας σκύβει στοργικά και παίρνει τα κουβαδάκια σου και τα πάει λίγο πιο μακριά...

 



 ΣκεΦτόμουνα από το πρωί τι θέματα ανεβάζει 

αυτός ο τρελο-αμΦ. αυτούς τους τελευταίους μήνες. 


Νοσοκομεία, ΜΕΘ, αναμονές, 

επεμβάσεις, εγχειρήσεις. 

Και Υπομονή, Υπομονή, Υπομονή.


Όλα αυτά τα "ευχάριστα πράγματα"...


Και παρόλα αυτά, εσείς ακόμα εκεί, πεισματάρηδες.

Να επιμένετε, να μπαίνετε να δείτε αν ανέβασε κάτι αυτός ο τύπος, 

να διαβάζετε, να κοινοποιείτε, να σχολιάζετε. 

  Σαν να΄σαστε κι εσείς, απ' ό,τι φαίνεται, 

μαζί μας στην ουρά για διάγνωση και θεραπεία.

  (ή αλλιώς, να το κοιτάξετε, 

όπως θα μας έλεγαν τα πιτσιρίκια μας με 3 λέξεις...)


  Μέσα στη δίνη αυτών των σκέψεων, 

άνοιξα πριν λίγο το κινητό και άρχισα να χαζεύω, 

όπως απ' ό,τι καταλαβαίνω κάνουμε οι περισσότεροι 

όταν είμαστε σε Φάση αμηχανίας.

Κι επειδή γνωρίζετε καλά όλοι 

σε ποια υπέρλογη κατάσταση βρισκόμαστε εδώ και κάποιους μήνες, 

το μάτι πλέον είναι εκπαιδευμένο 

(μπορεί και ο αλγόριθμος, δεν ξέρω) 

και πέφτει κατευθείαν σε θέματα 

που αγγίζουν συγκεκριμένες χορδές στην ξεκούρδιστη καρδιά μας.

     

   Σε ένα τέτοιο έπεσα, όχι συνηθισμένο.

  

Και δε χρειάστηκε να σκρολάρω άλλο.

     Ευτυχώς.


   Κι ενώ είπα λοιπόν να γράψω, ο απερίγραπτος, 

μερικά λόγια για την προσωρινότητα 

 και τη ματαιότητα του κόσμου τούτου, 

   τελικά δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα.


                Δόξα τω Θεώ!


Γιατί τα λέει όλα και τα γράΦει όλα η Ελισάβετ Πλαμάδα

Η οποία Ελισάβετ, δεν είναι μια Δασκάλα 

με την κλασική έννοια της λέξης μόνο, 

αλλά με πολλές ακόμα.

   

Γνώμη μου είναι 

πως όταν πέφτεις σε έναν άνθρωπο που γράφει έτσι, 

βάζεις μια πρέζα, μια καλή πρέζα όμως, 

από τουμπεκί ψιλοκομμένο στο φαγητό σου, 

τρως και διαβάζεις, 

 πηγαίνοντας από τα πράσινα δικά σου στα μωβ της Ελισάβετ.


    Κι όχι μία φορά. 

          Από δύο και πάνω. 

              

                  Πάμε;

      



      #23μόνο...

Σε πιάνει μια εσωτερική παράλυση στα νοσοκομεία.

Το σώμα σου κινείται, αλλά είναι μια κίνηση αντίστοιχη με αυτή των ζόμπι, δεν έχει ψυχή μέσα της.

Η ψυχή γίνεται άγαλμα.

Πονάει αλλά δεν μπορεί να κινηθεί.

Παραμένεις στωικά εκεί που είσαι, για τους λόγους που είσαι και κάνεις υπομονή .

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις.

Με κούρασε να πω την αλήθεια αυτή η κατάσταση και κάθε φορά υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι δεν θα ξαναχρειαστεί.

Η υπόσχεση αυτή βέβαια, είναι πιο πολύ ευχή..

Δεν μπορείς να ελέγξεις τις καταστάσεις που σε φέρνουν εδώ, ούτε να τις παλέψεις.

Η εμπειρία με έχει διδάξει ότι όταν χαλαρώσεις λίγο, σου ξαναθυμίζει την ματαιότητα των πάντων η πραγματικότητα σαν εκκρεμές που δεν επιτρέπει ποτέ σε κάποια συνθήκη να κορυφωθεί και να μείνει εκεί καθηλωμένη .

 Οι παλιοί έλεγαν ότι όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει.

Ήθελαν να δείξουν με αυτή την ρήση, την ματαιότητα των πάντων και την αέναη ανατροπή, που καιροφυλακτεί να μας αλλάξει τα σχέδια και τα προγράμματα.

εγώ θα πω πως ο Θεός όντως γελάει, αλλά όχι με την έννοια της ειρωνίας που του αποδίδουν.

Γελάει με την ατσαλοσύνη του σχεδιασμού και των προσδοκιών μας.

Γελάει με την αυτοπεποίθηση - κάγκελο, που χτίζουμε στις συνθήκες και τις καταστάσεις.

Γελάει, όπως ο πατέρας παρατηρεί το νήπιο να χτίζει πύργους με τουβλάκια ή αν προτιμάτε, πύργους στην άμμο (για να είμαστε και πιο επίκαιροι).

Κι έρχεται το κύμα και στα γκρεμίζει όλα.

Και μετά ο Πατέρας σκύβει στοργικά και παίρνει τα κουβαδάκια σου και τα πάει λίγο πιο μακριά και σε βοηθάει να φτιάξεις ολόκληρη καστροπολιτεία εκεί που δεν είχες σκεφτεί να καθίσεις...


    Χριστός Ανέστη χαρά μου, 

          τι να φοβηθώ;


Υγ.23 μόνο. Τι 23 ,δεν θα σας πω...


              Ελισάβετ Πλ.


     

    |σ.Β.Γ. ΥΓ:

    Ευτυχώς στις όποιες αναμονές μας, 

μαζί μας στέκει διακριτικά, 

χωρίς καν να υποπτευόμαστε το άγρυπνο βλέμμα Της 

και τη μόνιμη παρουσία Της, η Μάνα μας. 

    (εξ΄ου και η Φαινομενικά άσχετη εικόνα της αλλοπρόσαλλης αναρτησούλας μας. 

Και 2 φορές μάλιστα, αΦού τη συγκεκριμένη εικόνα της Μάνας μας δεν την χορταίνουμε...).


           Σ΄αυτήν στηριζόμαστε και ελπίζουμε.


   

σταύρε, τ΄ακούς;

                    Ελισάβετ, τ΄ακούς;

   Διονυσία, τ΄ακούς;

                  Σταυρούλα, τ΄ακούς;

  Βασούλα, τ΄ακούς;

(έλα, συμπλήρωσε και συ που ταλαιπωρείσαι με όποιον τρόπο , 

το δικό σου όνομα...)






Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

✨ Στα δύσκολα ...





Έχει ο Θεός για όλους εκείνους
που συνεχίζουν να είναι δυνατοί,
παρά τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν.

Έχει ο Θεός για όλους εκείνους,
που υποφέρουν σιωπηλά 
και κλαίνε μοναχοί τους.

Έχει ο Θεός για όλους
όσοι έχουν μεγάλη καρδιά.

Έχει ο Θεός για όλους εκείνους,
που λυγίζουν το ένα γόνατο
και στηρίζονται στο άλλο για να σηκωθούν.

Έχει ο Θεός για όλους εκείνους,
που βρίσκουν τη δύναμη 
και πολεμούν τον πόνο.

Ανατροπές και δοκιμασίες γεμάτη η ζωή,
μα θα την γλυκάνουμε 
με τη δύναμη της πίστης
και της προσευχής.

Έχει ο Θεός για όλους.-


|πρωτοδημοσιεύσαμε στις 15 Ιουλίου 2020.
Σαν να ξαναταιριάζει όμως,
στις ζωές πολλών από μας...



✔ Μετοχές Θες; Υπόμεινε την αδικία...



Οι άνθρωποι έχουν πολλά ελαττώματα 
και ιδιοτροπίες.


Να τους διορθώσουμε όλους, 
είναι αδύνατον.


Δεν μένει λοιπόν άλλη λύση, 
από το να μάθουμε να υπομένουμε 
και να τους ανεχόμαστε όλους.


Αρκετοί άνθρωποι είναι αγνώμονες.


Αν περιμένουμε ανταπόδοση, 
θα στεναχωρηθούμε...


Αν όμως δεν περιμένουμε,
τότε θα είμαστε ήρεμοι.


Από τους ανθρώπους, 
να δεχόμαστε
ό,τι μας δίνουν.


Σε κάποιον προσφέρεις ένα πέλαγος αγάπης.


Και αυτός ανταποκρίνεται με τον εξής τρόπο:
παίρνει ένα σταγονόμετρο και σου λέει:
''Άνοιξε τα χέρια σου!…
Μια…, δύο…, τρεις…''
και σου δίνει δύο – τρεις σταγόνες αγάπης!



Τι, να κάνουμε;
Δεκτό και αυτό!


Όταν σας αδικούν οι άνθρωποι,
να ξέρετε ότι αποκτάτε μετοχές στον Ουρανό.


Όταν μας αδικούν οι άνθρωποι,
μας δικαιώνει ο Θεός.


Γενικά, 
τους ανθρώπους να τους δεχόμαστε
όπως είναι 
και όχι όπως θα θέλαμε εμείς να είναι...
 

|άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος


 [πρώτη ανάρτηση: τέτοιες μέρες το 2019...


✔ Ζούμε σε μια εποχή αδύναμων ανδρών... — «Πάτερ, ανακάλυψα ότι ο άντρας μου με απάτησε...»


   |Ας μιλήσουμε επιτέλους και για την ευθύνη των αντρών... 

Όσο και να μη μας συμΦέρει...|



Άπαντα Ορθοδοξίας

 


  — Πάτερ, ανακάλυψα ότι ο άντρας μου με απάτησε... 

Η καρδιά μου ραγίζει από τον πόνο. 

Τίποτα δεν το προμήνυε αυτό. 

Έκανα τα πάντα για την οικογένειά μου και είμαι πιστή σε αυτόν. 

Αλλά γιατί οι άντρες δεν φροντίζουν τις οικογένειές τους; 

Γιατί φοβούνται την ευθύνη; 

Γιατί είναι τόσο αδύναμοι τώρα; 


Ο πατήρ Πιότρ Γκουριάνοφ απαντά: 

«Ως ιερέας, είναι εξαιρετικά δύσκολο και δυσάρεστο για μένα να μιλήσω για αυτό το θέμα. 

Αλλά σήμερα ζούμε σε μια εποχή αδύναμων ανδρών. 

Δεν μιλάω για όλους, αλλά δυστυχώς, ο αριθμός των αδύναμων ανδρών δεν μειώνεται. 

Εξωτερικά, οι σύγχρονοι άνδρες είναι αρκετά επιτυχημένοι - ασχολούνται με την αυτοβελτίωση και τον αθλητισμό, πηγαίνουν σε γυμναστήρια, ακολουθούν τη μόδα και την υγεία, είναι επιτυχημένοι στις επιχειρήσεις - αλλά ταυτόχρονα είναι τόσο αδύναμοι και ανυπεράσπιστοι που ακόμη και οι γυναίκες, κατά κάποιο τρόπο, είναι πραγματικά πιο δυνατές από αυτούς. 


Ένας άνδρας μπορεί να είναι Ολυμπιονίκης, να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας Forbes και να είναι μεταξύ των πιο περιζήτητων εργένηδων, αλλά να είναι αξιοθρήνητα αδύναμος. 

Τις περισσότερες φορές, ένα δειλό αγόρι κρύβεται πίσω από μια όμορφη εξωτερική εμφάνιση. 

Και ακόμη και η σωματική αντοχή, η ικανότητα να κερδίζει κανείς καλά τα προς το ζην, ένας δυνατός χαρακτήρας και μια βάναυση εμφάνιση απέχουν πολύ από το κύριο δυνατό σημείο ενός άνδρα.



Τι είναι λοιπόν η ανδρική δύναμη; 

Είναι, πάνω απ' όλα, η καθαρότητα της ψυχής και η ικανότητα να αντιστέκεται στο κακό και την αμαρτία! 


Πώς μπορεί ένας δυνατός άνδρας να απατήσει τη γυναίκα του και να αφήσει το παιδί του; 

Μπορεί ένας δυνατός άνδρας να πει ψέματα; και να προδώσουν; 

Μπορεί ένας δυνατός άντρας να φοβάται την ευθύνη; 

Είναι τρομακτικό να σκεφτεί κανείς τι θα συνέβαινε αν, Θεέ μου, ξεσπούσε πόλεμος αύριο... 

Ενώ εκατομμύρια μουσουλμάνοι άντρες στέκονται στα τζαμιά και προσεύχονται, η πλειοψηφία των ορθόδοξων χριστιανών είναι ακόλαστοι και άτακτοι. 


Πώς μπορούν αυτοί που δεν μπορούν να προστατεύσουν τις οικογένειές τους, που προδίδουν τους πιο κοντινούς τους ανθρώπους, ακόμα και τα ίδια τους τα παιδιά, να υπερασπιστούν την πατρίδα τους; 


Για τι είδους ανδρεία και γενναιότητα, θάρρος και ευγένεια μπορούμε να μιλήσουμε όταν οι άντρες, όπως οι τρελοί, ασχολούνται μόνο με την ικανοποίηση των βασικών ζωωδών ενστίκτων τους και είναι εμμονικοί με τη δίψα για εξουσία και κέρδος, για τα οποία προδίδουν όλα τα ιερά; 

Καταστρέφουν οικογένειες, στέλνουν γυναίκες σε αμβλώσεις, προκαλούν σκάνδαλα, φέρνουν βάσανα και πόνο στους αγαπημένους τους. 

Συγχωρέστε με, αλλά ούτε τα ζώα συμπεριφέρονται έτσι. 


Οι αδύναμοι άντρες δεν ξέρουν πώς να αγαπούν και να θυσιάζονται. 

Όλα τα οικογενειακά δράματα και οι τραγωδίες στις σχέσεις συμβαίνουν συχνότερα λόγω της ανδρικής αδυναμίας, της υπερηφάνειας και της πορνείας.

Ένας άντρας πρέπει να είναι ο επικεφαλής της οικογένειας - όχι ένας δεσποτικός τύραννος, αλλά ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. 

Ο επικεφαλής της συζύγου είναι ο σύζυγος, και η κεφαλή του συζύγου είναι ο Χριστός. 

Λίγοι ζουν έτσι, αλλά οι περισσότεροι είναι «οικογένειες» μόνο κατ' όνομα. 

Και οι άνδρες φταίνε γι' αυτό!!! 

Άλλωστε, ένας άντρας χωρίς Θεό, χωρίς πίστη, είναι αδύναμος και ανυπεράσπιστος. 

Πόσο πικρό είναι να ακούς πώς μερικές φορές, ακόμη και στην Εξομολόγηση, αντί να μετανοήσουν για τις αμαρτίες τους, οι σύζυγοι κατηγορούν τις γυναίκες τους, μη συνειδητοποιώντας την ενοχή τους. 

Τι δειλία και κακία! 


Δεν δικαιολογώ τις γυναίκες. 

Αν δεν διατηρήσουν την αγνότητα πριν από τον γάμο και την πιστότητα στην οικογένεια, δεν έχουν αγάπη και ταπεινότητα - η σχέση είναι καταδικασμένη. 

Αλλά η μεγαλύτερη ευθύνη εξακολουθεί να βαρύνει τους συζύγους.



Λόγω της πνευματικής τους αδυναμίας, οι άνδρες φοβούνται να αναλάβουν την ευθύνη. 

Αλλά δεν φοβούνται καθόλου την πορνεία, την αποπλάνηση των γυναικών και την καυχησιολογία για τις κτηνώδεις περιπέτειές τους. 


Ένας πραγματικά δυνατός άντρας 

προστατεύει την εκλεκτή του, 

δημιουργεί μια οικογένεια με αγνότητα, 

χωρίς πορνεία, 

και στην οικογενειακή ζωή, είναι πιστός 

και αφοσιωμένος στην αγαπημένη του, 

και την προστατεύει από το κακό.  


Ναι, τέτοιοι άνθρωποι είναι σπάνιοι. 


Αλλά, δόξα τω Θεώ, υπάρχουν, 

και χάρη σε αυτούς, δεν έχουν χαθεί όλα. 


Και οι πόρνοι έχουν βαρεθεί τον εαυτό τους, η συνείδησή τους βασανίζει τους πάντες, αλλά είναι τόσο σφιχτά στα νύχια του διαβόλου και χορεύουν στο ρυθμό του που δεν έχουν άλλη επιλογή από το να εκτελούν υπάκουα και υποτακτικά το θέλημα του Σατανά. 

Και όσο πιο βαθιά βυθίζεται ένας άνθρωπος στον αμαρτωλό βάλτο, τόσο περισσότερο ο δαίμονας τυφλώνει την πνευματική του όραση. 

Ένας άνθρωπος θα νιώθει πολύ άσχημα, ακόμα κι αν εξωτερικά όλα είναι «καλά» γι' αυτόν. 

Θα ουρλιάζει από μελαγχολία και απελπισία, αλλά ΠΟΤΕ δεν θα καταλαβαίνει τον λόγο για τα βάσανά του. 

Και όλα αυτά επειδή ζει χωρίς Θεό, πούλησε προ πολλού τη συνείδησή του και ξέχασε τον δρόμο για την εκκλησία... 


Από πού θα βρει τότε τη δύναμη να αντισταθεί στο κακό; 

Με γυμνά χέρια ενάντια στον διάβολο; 

Ω, μην υποτιμάτε τη δύναμή του 

και μην υπερεκτιμάτε τις δυνατότητές σας. 

Ο στόχος του είναι 

να καταστρέψει, 

να καταστρέψει, 

να καταστρέψει!!! 

Και θα πετύχει αν ζήσουμε χωρίς τον Θεό.



Όσες παντρεύτηκαν έναν αδύναμο άνδρα πρέπει να ταπεινωθούν και να προσεύχονται ένθερμα. 

Όσο για τις ανύπαντρες γυναίκες, τις συμβουλεύω να αποφεύγουν τους πόρνους και τους αδύναμους στο πνεύμα σαν την πανούκλα, και να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην πνευματική ζωή του εκλεκτού τους, στη σχέση του με τον Θεό, στην πίστη του - αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα. 

Άλλωστε, ένας δυνατός άνθρωπος πηγαίνει στην εκκλησία, προσεύχεται για τους αγαπημένους του, ζει μια χριστιανική ζωή και δεν φοβάται τίποτα στον κόσμο εκτός από την αμαρτία. 

Αν ένας Ορθόδοξος άνθρωπος, με τη βοήθεια του Θεού, δεν αρχίσει να βελτιώνεται και δεν γίνει αληθινός πολεμιστής του Χριστού, αναπόφευκτα θα χαθεί και θα χάσουμε οποιονδήποτε πόλεμο...».
 


***** 


Ιερέας Πιότρ Γκουριάνοφ - σημείωση του ιστολογίου μας: ομολογώ ότι δεν βρήκα αναφορές στο πρόσωπό του, αλλά μόνο στον γέροντα Νικόλαο Γκουριάνωφ. Υποθέτω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο.


Συμπλήρωμα, παρακαλώ:

Μια σύγχρονη απατημένη ορθόδοξη σύζυγος

 

Οι φτηνές αγάπες δεν πάνε στον παράδεισο (περί κέρατου ο λόγος)

 

Για τις μητέρες που είναι εκεί — για τους πατέρες που λείπουν...

 

Σημειώσεις για τη σεξουαλική πείνα μας και τον ελεύθερο έρωτα 

Οικογένεια: Ένα απλό όνειρο (Α΄)
Οικογένεια: Ένα απλό όνειρο (Β΄)

6 Προϋποθέσεις για έναν Επιτυχημένο Γάμο

Γιατί τόσοι γάμοι καταλήγουν σε διαζύγιο στις μέρες μας

Υπεύθυνοι άνδρες σημαίνει λιγότερες αμβλώσεις

Ορθοδοξία. Thinking outside the box.

Γίνε κι Εσύ Πολεμιστής του Φωτός


ΥΓ. 

«Εμείς οι χριστιανοί είμαστε τρομοκράτες, είμαστε μέλη μιας επαναστατικής ομάδας, που μάχεται τον άρχοντα του αιώνος τούτου, τον διάβολο. 

Οι εκκλησίες είναι οι ενδιάμεσοι σταθμοί. 

Εκεί δεχόμαστε πληροφορίες από την κυβέρνηση μας [σ.σ.: δηλαδή το Χριστό]: κωδικούς (Καινή Διαθήκη), ενισχύσεις (Θ. Ευχαριστία) και στήριξη από την κοινότητα. 

Κατέχουμε πολλές τεχνικές για να κάνουμε τρομοκρατικές επιθέσεις ενάντια στον άρχοντα του αιώνα τούτου» 

(π. Δανιήλ Συσόεφ ο νεομάρτυρας).


  |αναρτήθηκε από ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 



✨ Σήμερα, 25 Ιουνίου, γιορτάζουμε την πανέμορφη 17χρονη Αγία Φεβρωνία... |α(μ)Φιερωμένο σ΄ενα κοριτσάκι που σαν σήμερα είδε για πρώτη Φορά το Φως του ήλιου...

Σύμφωνα με το Συναξάρι της Αγίας Φεβρωνίας, που γιορτάζει στις 25 Ιουνίου, ήταν περιζήτητη νύμφη γιατί έλαμπε τόσο στην ψυχή όσο και στο σώμα.

Σε ηλικία μόλις 17 ετών επέλεξε το δρόμο της άσκησης και της εγκράτειας στο μοναστήρι της Μεσοποταμίας, όπου ηγουμένη ήταν η θεία της, Βρυένη (στην πόλη της Νισίβεως, που λέγεται Αντιόχεια της Μυγδονίας, στα σύνορα μεταξύ Βυζαντινού και Περσικού κράτους).

Γρήγορα, παρά το νεαρό της ηλικίας της, προσαρμόσθηκε στους δύσκολους κανόνες της μοναχικής ζωής, βρίσκοντας παράλληλα και χρόνο για να μελετά και να εμβαθύνει έτσι στις Θείες Γραφές.

Έγινε δε υπόδειγμα ανάμεσα στις άλλες μοναχές για τη σύνεσή της, το ζήλο της, την προθυμία της καθώς και το ταπεινό της φρόνημα.

Κάποια ημέρα, όμως, ένα στρατιωτικό σώμα, το οποίο καταδίωκε κάποιους χριστιανούς, με επικεφαλής τον ηγεμόνα Σελήνο, το 288, έφθασε και στο μοναστήρι της Φεβρωνίας.

Οι άλλες μοναχές της Μονής κατόρθωσαν να διαφύγουν, η Αγία όμως η οποία ήτανε και άρρωστη δεν κατόρθωσε να μετακινηθεί και κοντά της παρέμειναν η ηγουμένη Βρυένη αλλά και η αδελφή Θωμαΐδα.

Οι στρατιώτες, μόλις αντίκρυσαν τη Φεβρωνία, έμειναν έκπληκτοι από την ομορφιά της.

Άφησαν, λοιπόν, τρεις άνδρες να την φρουρούν και οι υπόλοιποι γύρισαν και το ανέφεραν στον αρχηγό τους Σελήνο.

Αυτός αμέσως διέταξε και την έφεραν μπροστά του, και με κάθε τρόπο την πίεσε να άλλαξοπιστήσει.

Πρότεινε στη Φεβρωνία να της δώσει σύζυγο τον ανεψιό του Λυσίμαχο, που κοντά του θα γνώριζε μεγάλη δόξα.

Η Φεβρωνία, όμως, προτίμησε να γίνει «της μελλούσης αποκαλύπτεσθαι δόξης κοινωνός» (Α’ Έπιστολή Πέτρου, ε’ 1) και με περίσσιο θάρρος περιφρόνησε τις προτάσεις του Σελήνου. 

Τότε εκείνος, αφού τη βασάνισε φριχτά, τελικά την αποκεφάλισε!

Το μαρτύριο της Αγίας Φεβρωνίας και τα άγια λείψανά της

Στις εικόνες βλέπετε το αριστερό άφθαρτο (εδώ και 17 αιώνες) χέρι της Αγίας Φεβρωνίας, που φυλάσσεται σε Ιερά Μονή της Ρουμανίας, και την τίμια κάρα της, που θησαυρίζεται στην Ιερά Μονή Αγίου Παύλου Αγίου Όρους, μέσα σε περίτεχνη ασημένια λειψανοθήκη μαζί με τμήμα των Αγίων Δώρων  και λείψανο του Αγίου Μιχαήλ, επισκόπου Συνάδων.

πηγή


   |Υπέροχες πληροΦορίες για την Αγία μας δίνει ο αγαπημένος Γέροντας ΝήΦων! Σας παρακαλώ, ακούστε τον...



    |Κι αν θες να μάθεις πιο πολλά 
για το φρικτό Μαρτύριο 
της Αγίας Φεβρωνίας μας...
("αμΦ.":

μόνο αν αντέχεις... ΕΔΩ!!!)


~ Πρωτοαναρτήθηκε στις 25 Ιουνίου 2016

* On June 25th, we celebrate the Feast of the Holy Martyr FEBRONIA. The recording was made at Kilninian, the main church of the Orthodox Monastery of All Celtic Saints on the Isle of Mull.



|ακόμα πιο πλούσιο υλικό για τον βίο της Αγίας Φεβρωνίας, αν θέλετε, μπορείτε να βρείτε εδώ....



✔ Πρόσεξε μήπως από τη Φουρτούνα χάσεις την ειρήνη σου. Φρόντισε να μην πετάξεις το σταυρό σου... Σα βαρύτιμο θησαυρό κράτησε μέσα σου την ευχαριστία... |Πλαστικοποίηση και με μαγνητάκι μόνιμα κολλημένο μπροστά στα μάτια μας...

 

|εμείς από τον εκ των "συν αυτώ", 





Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

☆ Πῆγε, ἔβαλε μετάνοια, Φίλησε το χέρι της Παναγίας... «Ὑπομονή, ὑπομονή, ὑπομονή» τῆς εἶπε και ξύπνησε..

 


   "...Ἔξω αὐτὴ ἡ Γερόντισσα, 

νὰ ποῦμε, 

δὲν ἀναφέρω τ᾿ ὄνομά της. 

Καρκίνο, ἐγχειρήσεις, τοῦτο, ἐκεῖνο, αὐτὸ 

κι ὅμως προσευχομένη 

εἶδε τὴν Παναγία στὸ θρόνο της. 


«Περάστε οἱ ὅσιοι», λέει. 

Ὅλοι οἱ ὅσιοι πέρασαν μπροστὰ σὰν παρέλαση, 

στὴν Παναγία. 

«Περάστε οἱ μεγαλομάρτυρες».


Αὐτὴ καθότανε ἐκεῖ, Γερόντισσα ἦταν, Ἡγουμένη. 


Καὶ στὸ τέλος πῆγε, 

ἔβαλε μετάνοια, 

Φίλησε τὸ χέρι τῆς Παναγίας, 

ἦταν ἕνα βελοῦδο! 


Καὶ ἡ Παναγία τῆς εἶπε: 

«Ὑπομονή, ὑπομονή, ὑπομονή»

καὶ ξύπνησε, νὰ ποῦμε. 


Δηλαδὴ ἂν θέλεις 

νὰ εἶσαι μαθήτρια καὶ μαθητὴς τοῦ Χριστοῦ, 

θ᾿ ἀνέβεις κι ἐσὺ ἀπάνω στὸ Σταυρό.


Ἀπαλλαγὴ 

κανένας Ἅγιος δὲν ἐζήτησε ἀπὸ τὸν Θεό. 


Ὑπομονὴ νὰ χαρίσει. 


Ἂν κάνεις ὑπομονὴ 

θά ῾χεις καὶ λιγάκι μισθό, 

ἂν θά ῾χεις ἀπαλλαγή, 

δὲν ἔχεις τίποτες, 

μισθὸ δὲν ἔχεις.-


   ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ


(στη Φωτογραφία με τον άγιο Γέροντα Αιμιλιανό τον Σιμωνοπετρίτη...)

   

   |εμείς από τον Γεώργιο Καλογήρου