Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

H Μαρία μας ευχαριστεί & μας γράφει αυτό το μήνυμα...- αμφ: Δόξα Σοι!!! -

Ποια Μαρία;
Ετούτη (στη θέση 2...) : 

http://amfoterodexios.blogspot.gr/2015/01/blog-post_90.html?view=flipcard


Μετά την επέμβαση:
... Δόξα Τω Θεώ είμαι τώρα σπίτι. Έχω για πολλά να ευχαριστώ το Θεό. Τον ευχαριστώ και για όλους εσάς τους αδελφούς μου που με έχετε στη σκέψη σας, στην προσευχή σας, στο κεράκι σας. Αυτό που κάνετε δεν είναι εύκολο, δεν είναι λίγο.Έχει κόπο αλλά και Χάρη. Σας ευχαριστώ απ΄ την καρδιά μου και να ξέρετε ότι σας σκεφτόμουν όταν ένιωθα ότι Κάποιος μου έδιωχνε το φόβο, Κάποιος μου έδινε δύναμη και θάρρος, Κάποιος με σκέπαζε με ειρήνη τις δύσκολες στιγμές.

...Έχουμε ακόμα κάποιον αγώνα και... αγωνία. Ελπίζουμε όλα να πάνε καλά.

Εγώ και ο Γιώργος ευχόμαστε η Χάρη του Θεού να σκεπάζει εσάς και τις οικογένειές σας πάντοτε. 


Με αγάπη

Μαρία

Να σας ενημερώσω ότι μόλις χθες έμαθα ότι ο αδελφός μας "γλυκός άνθρωπος" Γεώργιος για τον οποίο προσευχόμαστε, βγήκε από την εντατική που βρισκόταν για πολύ καιρό και είναι καλύτερα. Νοσηλεύεται ακόμη... Ο Θεός να είναι μαζί του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου