Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

‘’Ήμουν ασθενής και ουκ επεσκέψασθέ με…’’ - Ωφειλόμενη ευχαριστήρια ανάρτηση του αμφοτεροδέξιου και των συν αυτώ προς τον Άγιο Νικηφόρο τον Λεπρό...

Πρόκειται για έναν από τους τελευταίους ανακηρυγμένους Αγίους της Εκκλησίας μας, αφού η Αγιοκατάταξή του έγινε στις αρχές Δεκεμβρίου του 2012, τον Άγιο Νικηφόρο τον Λεπρό  (1890-1964).


Πληροφορίες για την αξιοθαύμαστη αλλά και γεμάτη ‘’παιδεμούς’’ ζωή του, υπάρχουν παντού

Πόσοι από εμάς μπήκαμε στον ‘’κόπο’’ να επισκεφτούμε έστω και μια από αυτές τις ψυχούλες που παλεύουν μόνες τους…
Χωρίς την παραμικρή συντροφιά…;
(ευτυχώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, που υπάρχουν για να μας ελέγχουν… Δες : 
 http://www.agiosgeorgioshaidarioy.gr/diakonia/

 κι εδώ : http://www.diaconia.gr/

Και ποιοι από εμάς θα μπορούσαμε να φανταστούμε, παρατηρώντας το γεροντάκι της φωτογραφίας, πως κάποτε θα γιορτάζαμε την μνήμη του (4 Ιανουαρίου), θα προσκυνούσαμε την αγιογραφημένη εικόνα του και θα ψέλναμε το απολυτίκιό του; 
‘’Ήμουν ασθενής και ουκ επεσκέψασθέ με…’’
Ας το σκεφτούμε, γιατί ο χρόνος μας δεν είναι απεριόριστος…
‘’Φεύγουμε’’…Το έχουμε πάρει χαμπάρι;


ΥΓ :
-      Ως ελάχιστη ‘’ανταπόδοση’’ για την άμεση ανταπόκριση του Αγίου στο τελευταίο μου αίτημα…(σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλα!)
-      Ευχαριστίες οφείλω στη φίλη μου, Γεωργία, που με πήγε στο ‘’Λοιμωδών’’ στο Αιγάλεω και μου ‘’γνώρισε’’ τον Άγιο και στον φίλο μου, Νικόλα που μου γνώρισε την Γεωργία…
( η προηγούμενη φωτογραφία είναι από το δωμάτιο που έμενε ο κρυφός γελαστός Άγιος και μαθητής του Αγίου Νικηφόρου, ο π. Ευμένιος. Άλλη τρομερή περίπτωση… Υπερβάλλω;
Αφιερωμένο στην κ. Ντίνα (φτιάχνει καταπληκτικό ιμάμ…) και την κ. Αργυρώ, που έζησαν 26 χρόνια δίπλα στον π. Ευμένιο και ζουν ακόμα στο δωματιάκι τους, στο πρώην πια Λεπροκομείο της Αγίας Βαρβάρας στο Αιγάλεω…)

                                                   ο αμφοτεροδέξιος και οι συν αυτώ.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου