Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Ο "ενοχλητικός" Άγιος Πορφύριος...(αμφ: Της Έλενας από την Αλεξάνδρα.."Δικές μας" & οι 2.-)

Μου το είπε η κολλητή μου πριν λίγο και σας το μεταφέρω, προς δόξαν Θεού και προς παραμυθία όλων μας. Ίσως και να είναι ήδη γνωστό αλλά εγώ τώρα το έμαθα και ανατρίχιασα. 

Η φίλη μου το ξέρει από "πρώτο χέρι":

Ο γυιός ενός ιερέα ήταν φοιτητής και δυσκολεύονταν να περάσει δύο μαθήματα. Δηλαδή δεν δυσκολεύονταν ακριβώς αλλά ο καθηγητής που είχε τα μαθήματα του είπε ότι δεν πρόκειται να τον περάσει ποτέ. Δεν του άρεσε η φάτσα του και το ότι ήταν παπαδοπαίδι με όλα τα.. αγιωτικά του. 
Αυτό τον εκνεύριζε αφαντάστατα και μιλούσε με σκαιό τρόπο στο νεαρό άνδρα ή τον έβριζε. Πήγε και ο πατέρας του ο παπάς και παρακάλεσε αλλά δίχως αποτέλεσμα.
Τρία χρόνια κρατούσε αυτή η ιστορία. Ο ιερέας είπε το πρόβλημα στον Γέροντά του στο Άγιον Όρος. Μετά από λίγο καιρό ο Γέροντας κάλεσε τον ιερέα πατέρα του φοιτητή και του είπε: "Έλιωσα τα γόνατά μου να προσεύχομαι για την περίπτωσή σας και ήρθε ο  γέρων Πορφύριος (είχε ήδη κοιμηθεί εν Κυρίω) ο οποίος σας παραγγέλνει να πάει το παιδί να δώσει τα μαθήματα και πάνω στην εργασία να σχηματίσει έναν σταυρό και να γράψει "Πορφύριος". Αυτό μόνον. "
Έτσι και έγινε. Ο φοιτητής έκανε ότι του παρήγγειλε ο Άγιος.
Μετά απ' αυτό τον καλεί ο καθηγητής και του λέγει: "Δεν ξέρω ποιός είναι αυτός ο άγιος, ή πώς τους λέτε εσείς, που έβαλες μέσον αλλά μου ζάλισε το κεφάλι. Σου βάζω βαθμό, πάρε το πτυχίο σου και φύγε να μην σε ξαναδώ στα μάτια μου, γιατί πολύ με ενόχλησε...αυτός."
Το παιδί είναι πια πτυχιούχος, συχνός επισκέπτης του Αγίου Όρους και -μετά από το κραυγαλέο της αγάπης του Κυρίου γεγονός- επιθυμεί να ιερωθεί.
Και βέβαια ποτέ δεν μάθουμε τον τρόπο με τον οποίο ο αγαπημένος μας παππούλης "ενόχλησε" τον κύριο καθηγητή....
Εκτός και αν η "ενόχληση" τον φέρει σε μετάνοια (το ευχόμαστε) και..διπλώσει το θαύμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου