Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Δήλωση π. Βασιλείου Θερμού (Διάβασέ το! Πρόκειται περί ομοφυλοφιλίας...Αν έχεις λίγο χρόνο, δες & τα σχόλια.Τη δική μας άποψη, που ακολουθεί & συντάσσεται με το Ευαγγέλιο & τη Διδασκαλία Του Χριστού μας την ξέρεις.-)

Δήλωση π. Βασιλείου Θερμού




Δήλωση π. Βασιλείου Θερμού

Ευχαριστώ για την φιλοξενία το ιστολόγιο ‘Αναστάσιος’ το οποίο δροσίζει τις ψυχές μας με εκλεκτά κείμενα πολυσυλλεκτικής προελεύσεως.

Έκρινα σκόπιμη την δημοσιοποίηση της δήλωσης αυτής επειδή τον τελευταίο καιρό ανακινείται στο διαδίκτυο το ζήτημα των υποτιθεμένων απόψεών μου περί της ομοφυλοφιλίας. Θα μπορούσε να μοιάζει με κακόγουστο αστείο αν δεν ήταν κακοήθης προπαγάνδα.

Η όλη υπόθεση (εξ όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω, αν δεν μου διαφεύγουν γεγονότα) ξεκίνησε από δημοσίευμα της ‘Παρακαταθήκης’, στο οποίο απομονώνονται φράσεις μου από σχετικό άρθρο μου. Η δημοσίευση αυτή αναρτήθηκε από μερικά ιστολόγια, γνωστά για τις σκληροπυρηνικές θέσεις τους) με τίτλο ή συνοδευτικό κείμενο που κατέληγε στο συμπέρασμα ότι υπερασπίζομαι και στηρίζω την ομοφυλοφιλία! Στη συνέχεια ακολουθούσαν τα σχόλια των αναγνωστών, όλα επιθετικά φυσικά...

περισσότερα ΕΔΩ  και  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου