Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

«Έχω την αυτογνωσία ότι είμαι ανάξιος, αλλά όπου πήγα και ό,τι έκανα προσκεκλημένος το έκανα, καίτοι τοποθετώ τον εαυτό μου κάτω του μετρίου, ό,τι έχω το δίνω με την καρδιά μου και αν ξαναγεννιόμουν, θα ήθελα να επαναλάβω το ίδιο έργο μέσα στην Εκκλησία του Χριστού…» - Σχόλιο αμφ: Ποιο "επίσημο" ή "επώνυμο" πρόσωπο, που ξέρεις ή σου προβάλουν τα ΜΜΕ, θα έλεγε τέτοια λόγια;






Με την Ανώτατη Τιμητική Διάκριση της Τοπικής μας Εκκλησίας, τον Χρυσό Σταυρό μετά Διπλώματος, τιμήθηκε σήμερα από τον Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο, ο σπουδαίος Ιεραπόστολος, Σεβ. Μητροπολίτης Πενταπόλεως κ. Ιγνάτιος Μαδενλίδης, Ιεράρχης του Παλαιφάτου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ο οποίος επί σαράντα (40), τουλάχιστον, χρόνια αφιέρωσε τη ζωή του στην μετάδοση του Ευαγγελίου στην Αφρική...

για περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου