Κυριακή 10 Απριλίου 2016

"κάποτε όμως έχω ανάγκη να με ρωτήσει και μένα κάποιος αν είναι καλά η ψυχή μου.. για να ακούσει πως..."ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ..." - P. Andreas Konanos




ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ
Μου έγραψε εδώ μια φίλη, κάτι τόσο ανθρώπινο, αληθινό, και συχνό:
Ο άντρας μου, πάτερ, είναι πολύ καλός άνθρωπος, πολύ καλός πατέρας. Μαζί μου όμως όχι τόσο τρυφερός, ξέρω ότι με αγαπά, το νιώθω, αλλά έχω και ανάγκη να το ακούσω, να με αγκαλιάσει χωρίς να του το ζητήσω… να μου πει ότι ''όλα θα πάνε καλά'', να πέσω και να μου δώσει το χέρι του να σηκωθώ.. Στον γάμο μας εγώ είμαι η δυνατή, εγώ πρέπει να λέω ''Μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά¨, κάποτε όμως έχω ανάγκη να με ρωτήσει και μένα κάποιος αν είναι καλά η ψυχή μου.. για να ακούσει πως, ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…


P. Andreas Konanos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου