Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Θέλεις;



ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΑΝ ΘΕΛΩ…

- Θες να γίνεις καλά; Θες να πετύχεις; Θες να αλλάξει η ζωή σου, η ψυχή σου, το κορμί σου; Θες να παντρευτείς; Θες να χαρείς; 
- Μα τι ρωτάς, Χριστέ μου. Δεν θέλω; Είναι δυνατό να μη τα θέλω όλα αυτά;
- Ναι, είναι δυνατό. Αν όλα αυτά συμβούν στη ζωή σου, θα πρέπει μετά να πατάς στα πόδια σου, να μην έχεις την κλάψα και τη μιζέρια ως πρόσχημα να σε υπηρετούν οι άλλοι. Οι σχέσεις σου ύστερα θα γίνουν ισότιμες, θα πάρεις προσωπικές ευθύνες, θα φορτωθείς το βάρος της ζωής. Όλα αυτά, δεν είναι αυτονόητο ότι τα θες! Διότι ίσως κάπου βολεύτηκες με όλη αυτή τη σκηνοθεσία της ζωής σου, την εύκολη. Γι’ αυτό ρωτώ αν θες. Για να σου γίνει συνειδητό ότι η χαρά, η ευτυχία, η υγεία, η Ανάσταση, είναι επιλογή! Επιλογή δική σου!! Αν το θες αληθινά και βαθιά, θα γίνει.
- Μα όλα αυτά, Χριστέ μου, δεν τα κάνεις μόνος Σου, Εσύ; Αυτό δεν είναι ο ορισμός του θαύματος;..
- Όχι! Θαύμα δεν κάνω σε πλάσματα άβουλα. Από Μένα ξεκινούν όλα. Εγώ είμαι η Πηγή όλων αυτών, ναι. Μα θέλω να συνεργαστώ με ζωντανά πλάσματα δίπλα Μου! Που έχουν όνειρα, οράματα, πόθους, επιθυμίες ιερές και δυνατές, θέληση ξεκάθαρη, λαχτάρα κι έρωτα ζωής!!

Φίλε μου, αλλιώς,
ούτε ο Παντοδύναμος Χριστός
δεν μπορεί να κάνει κάτι.

Είναι αυτό που λέμε,
ελεύθερη βούληση.
Και πίστη.
Δηλαδή,
κίνηση εμπιστοσύνης,
επιθυμία αλλαγής,
κι όχι να φυτοζωείς...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου