Τρίτη 10 Μαΐου 2016

(Πες την αλήθεια...Δεν τον "ζηλεύεις;") - Ποιος από εμάς, διαβάζοντας αυτά, που γράφει ο Παύλος από το "εξωτικό" Κογκό & βλέποντας τις φωτογραφίες, που μοιράζεται μαζί μας, δεν θα΄θελε να΄ναι μαζί του;

αμφ:
Έλα! Πες την αλήθεια...
Δεν τον "ζηλεύεις;



"Η σιλουέτα έχει να πει πολλά από μόνη της. Το πρόσωπο ακόμα περισσότερα. Οι καρδιές τα πάντα. Εγώ όμως τι θα πρωτοπώ και πως;


 ...Νιώθω ότι είμαι εδώ ένα μήνα και δεν έχω κάνει τίποτε. Κάθε μέρα που περνάει τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα. Μου λένε να βάλω την κάμερα στην άκρη γιατί έχω πάρει ένα τόνο υλικό. Όμως στον κινηματογράφο εκτός από το μοντάζ έχει σημασία και το υλικό. Πληρώνω πολύ την ασχετοσύνη μου με χιλιόμετρα. Όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια που λένε. Θέλω να ξαναγυρίσω σκηνές που δεν μου βγήκαν καλά γιατί έχουν σημασία. Και το ερώτημα είναι πως θα δείξεις τις καρδιές τους; Με έναν σταυρό πριν προσκυνήσουν τις εικόνες ή με ένα τραγούδι; Με μια ματιά ή με έναν καλό λόγο; Με αυθόρμητες κινήσεις ή με στημένα πλάνα; Με προσωπικές τους στιγμές ή με δοκιμασίες τους; Ίσως τελικά όμως να μιλήσει από μόνη της η εικόνα.

 Γιατί πάνω σε μια μπλούζα φαίνεται η δοκιμασία, στον τόνο της φωνής φαίνεται η καρδιά, στο τραγούδι φαίνεται η προσωπικότητα, στον σταυρό φαίνεται η πίστη, στο πρόσωπο φαίνεται η αγάπη, στην σιλουέτα φαίνεται το μυστήριο. Θέλω όμως κι άλλο υλικό. Έχω ακόμα σχεδόν 20 μέρες μπροστά μου."

‪#‎ορθόδοξη_ιεραποστολή_στο_Κογκό‬

Pavlos Tripodakis Filmography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου