Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

"Εύχομαι να ζήσω αλλά πρώτα να πεθάνω. Προσεύχομαι να πάω στην Ιερουσαλήμ την Άνω!" - JAMSTER [Σεραφείμ] - Όταν (Official Music Video)

σχ."αμφ.":
Όταν σε χτυπήσει κατακούτελα 
ο "έρωτας" προς Τον Θεό,
τότε δε θα παύεις να Τον υμνείς με όποιο ταλέντο σου χάρισε...
Έτσι, JAMSTER Seraphim ;



ΣΤΙΧΟΙ:
Όταν τα πόδια μου δεν θα κινούνται...
Όταν το στόμα και η ανάσα μου δεν θα συννενοούνται...
Όταν οι πράξεις μου θ' απολογούνται...
(αναρωτιέμαι) Όταν ο νους και η καρδιά μου θα κοιμούνται...
Πόσοι θα θυμούνται τον χωματένιο Σεραφείμ
Όταν Τον Ιησού σταύρωσαν στην Ιερουσαλήμ.
Αλοίμονό μου, αν στον Ουρανό (μου)
έχουνε οι πράξεις μου μακρυά απ' Τον Θεό μου
Θέση, γιατί τότε ο Αδάμ θα ξαναπέσει.
Τα πάντα έχουν μια αρχή αλλά και τέλος.
Αισιοδοξώ. Ξόδεψα 23 χρόνια μακρυά από Τον Χριστό
μα επένδυσα ήδη 4 και γι' αυτό Τον ευχαριστώ.
Όταν βενζίνη μύριζα, στριφογύριζα,
μούδιαζα σε μια ταράτσα κι ήμουν σύριζα.
Όχι αριστερός, μα αριστερά απ' Τον Θεό
κατάπια 20 ασπιρίνες με αλκοόλ.
Γκολ! Σίγουρα θα φώναζαν οι δαίμονες
κι οι άγγελοι θλιμμένοι υπομονετικά το δέχτηκαν.
Έντονες συζητήσεις πάνω στον Ουρανό.
το πρόβατο που χάθηκε βρέθηκε από Τον Θεό.
Θεωρώ πως είμαι ανάξιος κι οχι αντάξιος
να κάνω HOLY HIP HOP γιατί δεν είμαι άξιος.
"Άγιοι όμως γίνεσθε ότι Άγιος Εγώ ειμί,
ο μένων εν Εμοι καγω εν αυτώ."
Η μή αποδοχή της αμαρτίας μ' έριξε εδώ κάτω
μα η σταυρική θυσία Του μου έδειξε πώς θα το
επιδιώξω ν' ανέβω πάλι εκεί πάνω.
Δεν είμαι από δω ούτε από την Τούμπα Άνω.
Άν ο Κύριος θελήσει να με πάρει
το Θέλημα Του και δικό μου αφού η ζωή είναι χάρη (Του).
Εύχομαι να ζήσω αλλά πρώτα να πεθάνω.
Προσεύχομαι να πάω στην Ιερουσαλήμ την Άνω!


Στίχοι/Μουσική: ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Μπάσο: ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΟΥΚΑΣ
CD: "ΔΟΞΑ ΣΟΙ"
Label: LOGOS MUSIC
Σκηνοθεσία: ΘΑΝΟΣ ΜΙΖΟΥΡΗΣ (ArtVisual)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου