Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

"Να ανάψεις μια λαμπάδα στον Άγιο Πέτρο και στον Άγιο Παύλο!Αυτοί έσωσαν τα παιδιά σου..."Αγία Φωτεινή

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, γένι
Σαν σήμερα πριν από 20 και πλέον έτη με θαυμαστό τρόπο οι Άγιοι Πέτρος και Παύλος,έσωσαν τα τρία μου παιδιά όταν πήγαν να πέσουν από το μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου...
Υπήρξε και ολοζώντανη μεσολάβηση της Αγίας Φωτεινής "
( με σάρκα και οστά) που μου ζήτησε να ανάψω μία λαμπάδα στους Αγίους και κατόπιν εξαφανίστηκε... 
Από εκεί πού θα άδειαζε η αγκαλιά μου, 
ο Θεός μου, 
μού χάρισε άλλα τέσσερα (το ένα το έχασα πριν την γέννηση). 
Ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης έβγαλα αργότερα Πέτρο 
και πιο μετά Παύλο . 
Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού !
Ευχαριστώ τον Θεό μου έως υπάρχω !


Σκορπισμένα χελιδόνια

ΥΓ. "αμφοτεροδέξιου":
Μπορείς βλέποντας μια τέτοια ανάρτηση,
να μην την κοινοποιήσεις για να τη δει όλος ο κόσμος 
κι ο ντουνιάς...
Μπορούμε και μεις να μην πούμε;
Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου