Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

"Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός..." (Υ.Γ "αμφ.": Ανάπαυσον Κύριε, την ψυχή του δούλου σου, Αντωνίου...)

(by Πηνελόπη Δάλλη)

"Που να εξηγώ..." - 
(+)Αντώνης & Γιάννης Βαρδής.-

(Υ.Γ αμφ:
Ανάπαυσον Κύριε,
την ψυχή του δούλου σου,
Αντωνίου...)



Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός, πες μου αν είμαι ζωντανός
Δώσε μου φωτιά, κάτσε κόντρα στο νοτιά, μην το ψάχνεις άλλο πια
Είχα ένα φίλο που τρελάθηκε, έκαψε τις μνήμες του και χάθηκε
Είχε μια αγάπη, μια οφθαλμαπάτη, τίποτα δεν έχει τώρα πια

Πού να εξηγώ, τι κατά βάθος είμ’ εγώ,
ποιός είναι άνθρωπος να του μιλήσω εγώ
Πού να εξηγώ, της μοναξιάς το φορτηγό,
τρέχει στη νύχτα δίχως φρένα κι οδηγό
Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός, πες μου αν είμαι ζωντανός
Άκου να σου πω, φεύγει ό,τι αγαπώ και δεν έχω πια σκοπό
Μόνος στο σταθμό, το δικό σου το λυγμό νιώθω πάλι στο λαιμό
Τώρα γίναν όλοι τους αδίστακτοι κι είναι η ψυχούλα μου παρείσακτη
Είχα μιαν αγάπη, μια οφθαλμαπάτη, τίποτα δεν έχω τώρα πια...

by  Πηνελόπη Δάλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου