Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

"Ακου να σου πω γεροντα μου Δαβιδ, η δουλεια μου ειναι να φροντιζω τα παιδια του Θεου μας, τα αδερφια μου!΄"


~ Ηταν το 1990 νομιζω,...μου λεει ο γεροντας Ιακωβος...
"Ηρθε τις προαλλες ενας αστυνομικος παιδι μου Κωστα, και ειχε δαιμονιο. Τον εβλεπα να ερχεται προς το μερος μου....και το Αγιο Πνευμα με πληροφορησε οτι ο εχθρος του λεει να με χτυπησει γροθια στον βηματοδοτη για να με σκοτωσει....Προς στιγμην δειλιασα, αλλα μετα λεω.....Ακου να σου πω γεροντα μου Δαβιδ, η δουλεια μου ειναι να φροντιζω τα παιδια του Θεου μας, τα αδερφια μου! Λοιπον...αν εχει παρει εξουσια απο το Θεο να με σκοτωσει, δοξα τω Θεω! Αν οχι....εσυ κανονισε το! Παω να βοηθησω τον αδερφο μου....και πηγα προς το μερος του. Ο αστυνομικος τοτε παρελυσε παιδι μου Κωστα. Πηρα την Αγια Καρα του Αγιου Δαβιδ μας ....τον διαβασα, και εφυγε το δαιμονιο. 
Οταν συνηλθε, μου ελεγε οτι ηρθε για να με σκοτωσει.....το ξερω παιδι μου....του λεω και γω!!!
Να...τετοια κανει ο Αγιος μας Δαβιδ!!!"
Ολα σε εκεινον τα απεδιδε...

Ειχα παει να του πω να προσευχηθει για καποιον αρρωστο και μου ειπε....
"Η αρχοντια στην προσευχη πολυ συγκινει το Δεσποτη Χριστο μας. Ηρθε τις προαλλες ενα παλληκαρι απο Θεσσαλονικη, ευσεβες και μου λεει....γεροντα ο αδελφος μου εχει καρκινο....σε παρακαλω προσευχησου γιαυτον! Αν ειναι συμφερον της ψυχης του να γινει καλα, αν οχι παρε σε παρακαλω και ευλογησε μια αλλαξια των γονιων μου....να τους φυλαξει ο Θεος απο καταθλιψη και απελπισια! Συγκινηθηκα παιδι μου Κωστα απο τη λεβεντοσυνη του. Πηγα στον Αγιο , τον παρακαλεσα και με ακουσε ο Αγιος...τον εκανε καλα! Ετσι με αρχοντια να ζηταμε απο τον Πατερα Θεο!"

Κωνσταντίνος Σύμπουρας 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου