Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

~ "Πήγαινα στην Εκκλησία, αλλά γλίστρησα στο χιόνι, έσπασα το πόδι μου και λέω: για την Εκκλησία πήγαινα, Θεέ μου, και επέτρεψες εσύ να πέσω κάτω, να σπάσω το πόδι μου; " ~ Ο,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ...~ ("αμφ.": Στη Φωτούλα...)


Η ποικιλία των γεγονότων, ό,τι μας συμβαίνει κάθε μέρα, καλό ή κακό, είναι μία μικρή αίσθηση της παρουσίας του Θεού, της σχέσεώς του μαζί μας, της αγάπης του, των επεμβάσεών του...
Γι' αυτό τον λόγο ποτέ δεν πρέπει να αγνοούμε όλα εκείνα που καθημερινά συμβαίνουν. Ξεκινά, π. χ. κάποιος για το καφενείο και φθάνει. Ξεκινώ εγώ για να εξομολογηθώ και μου συμβαίνει κάτι κακό και λέω: πού είναι ο Θεός τώρα; Γεννώ το παιδί μου και μου πεθαίνει. το κρατώ στα σπλάχνα μου επτά μήνες και το χάνω. 
Επήγαινα στην Εκκλησία, αλλά γλίστρησα στο χιόνι, έσπασα το πόδι μου και λέω: για την Εκκλησία πήγαινα, Θεέ μου, και επέτρεψες εσύ να πέσω κάτω, να σπάσω το πόδι μου; Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Οι καθημερινές λεπτομέρειες της ζωής μας, θλιβερές ή ευχάριστες, τις οποίες όμως εμείς δεν κατανοούμε, στην ουσία είναι αναγκαίες. Κρύβουν ένα μυστήριο και τις χρησιμοποιεί ο Θεός, για να οικονομήσει την βελτίωσή μας. Έχουν την δυνατότητα ή την δύναμη να μας κάνουν σοφούς. Γίνονται θεία νεύση, η οποία μας ενθυμίζει ότι πάντως αλλού θα μεταβούμε. Αποτέλεσμα των καθημερινών αυτών επεισοδίων, των προβλημάτων και όλων των γεγονότων θα είναι η θέωσή μας, αν χρησιμοποιήσουμε την θεία χάρη. Δεν αφήνει τίποτα ο Θεός ανεκμετάλευτο, ούτε και τις αμαρτίες μας

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου