Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

~ "...αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας, τίποτα δεν μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο ..." ~ Nota Haras



Σ ι ω π ώ . . .

Εξακολουθώ να το λέω και να το ξαναλέω στον εαυτό μου, μέχρι να το καταλάβω και να το κατανοήσω . . .
Δεν ανοίγω το στόμα μου, να κατηγορήσω, 

Αποτέλεσμα εικόνας για ξέφωτονα συκοφαντήσω, να κατακρίνω κανένα .
Αν έχω κάτι να πω, 

ας είναι καλύτερα λόγια αγάπης και καλοσύνης, παρά καταλαλιά και συκοφαντία .
Βλέπω τα δικά μου λάθη 

και κρίνω τον δικό μου εαυτό .
Στο πρόσωπο του αδελφού μου, 

βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού .
Και αν σιωπά το στόμα, αλλά η καρδιά εξακολουθεί κρυφά να κατακρίνει, 

τότε παλεύω μαζί της ... 
προσεύχομαι, και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο, να τον νικήσω, αυτόν τον ύπουλο και κρυφό πειρασμό .
Οδεύοντας, σε μια πορεία προς Τον Ουρανό,
αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας 

και τα πάθη μας,
τίποτα δεν μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο ...


 

πηγή:http://odevontas.blogspot.com.cy/2010/02/blog-post_26.html

(by Nota Haras)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου