Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

~ Το μέλλον μου”, πες Του, "το αφήνω με εμπιστοσύνη στα χέρια Σου..."

~ Βλέπεις;
Δεν είναι μόνο ο Άγιος Κασσιανός,
που "διδάσκει"..."αμφοτεροδεξιοσύνη"!!!
Αποτέλεσμα εικόνας για Το μέλλον μου”, πες Του, "το αφήνω με εμπιστοσύνη στα χέρια Σου..."

«Προσευχήσου στον Κύριο ολόθερμα. “
Τό μέλλον μου”, πές Του, "τό αφήνω μέ εμπιστοσύνη στά χέρια Σου. “Όπως ξέρεις καί όπως θέλεις, Κύριε, κατεύθυνε τη ζωή μου, μ΄ όλα τα απρόοπτα και μ΄όλες τις δυσκολίες της. Από δω κι εμπρός δε θα μεριμνώ και δε θ΄ ανησυχώ πια για τον εαυτό μου. Μιά φροντίδα μόνο θά έχω, νά κάνω πάντα ό,τι είναι ευάρεστο σ΄Εσένα”. Έτσι να Του μιλήσεις, αλλά και έμπρακτα να Του αποδείξεις ότι έχεις ολοκληρωτικά αφεθεί στα χέρια Του, ότι δεν ανησυχείς γιά τίποτα, ότι αποδέχεσαι ήρεμα και αγόγγυστα οποιαδήποτε κατάσταση, ευχάριστη η δυσάρεστη, μέ τήν πεποίθηση ότι έχει παραχωρηθεί από τη Θεία Πρόνοια. 
Μοναδική σου μέριμνα ας είναι η ακριβής τήρηση των εντολών Του Θεού σε κάθε περίσταση...»
~ Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου.- 
"Γράμματα σέ μιά ψυχή".-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου