Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

"Η προσευχή μου ήταν...θολή και συλλογιζόμουν "τι έχω"; " τι με βλάπτει";"

Φωτογραφία του Φανούρης Μοσκιού.
Κάποτε ενώ συμμετείχε στη θ.Λειτουργία στην Λαύρα , ένιωσε στο "Σε υμνούμεν" υπερβολική κατάνυξη και αισθάνθηκε εσωτερική πληροφορία ότι πρέπει να ακολουθεί την Εκκλησία και όχι όπως μέχρι τότε νόμιζε , τους ζηλωτές .
Οριστικά και αμετάκλητα εγκατέλειψε τον ζηλωτισμό το έτος 1955 . Διηγήθηκε σχετικά στον κονακτσή του Διονυσίου Βησσαρίωνα. 


"Θα σου πω την ιστορία μου . Εγώ από σήμερα αλλάζω δε θα είμαι πια ζηλωτής.
Έβλεπα ότι ο νους μου δεν ήταν καθαρός... 
Η προσευχή μου ήταν θολή και συλλογιζόμουν "τι έχω"; " τι με βλάπτει"; 
Σκέφτηκα να πάω μια μέρα να παρακολουθήσω μια Λειτουργία σε αυτούς 
που μνημονεύουν. 
Πήγα Σταυρονικήτα και λειτουργήθηκα σήμερα.
Εφημέριος ήταν ο παπά-Ευθύμιος ο Πνευματικός . ...
Μόλις άκουσα τη Λειτουργία κάτι έγινε σε μένα...
Καθάρισε ο νούς μου!
Οπότε από δω και πέρα δε θα ξαναπάω στους ζηλωτές.
'Ημουν σε πλάνη και δεν το καταλάβαινα. Τώρα όμως το κατάλαβα..."


'Αφησε μεν ο γέρω Γαβριήλ τον μωρό και "ού κατ' επίγνωσιν" ζήλο και κράτησε τον ζήλο για τα θέματα της πίστεως και της παραδόσεως...

Ασκητής Γαβριήλ Καρουλιώτης.


(Φανούρης Μοσκιού)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου