Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

~ «Είδα τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο… Εγώ το έζησα το θαύμα!!!» (βίντεο)

Η Ανθή Βούλγαρη βρέθηκε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου και μίλησε πρώτη φορά on camera για την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε για την αφαίρεση όγκου στο κεφάλι, το άγχος της αλλά και το θαύμα που έζησε!
Η δημοσιογράφος είπε μεταξύ άλλων: 
«Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο για τα μηνύματά του! Όταν ήταν να μπω, δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο δύσκολο χειρουργείο ήταν. Κράτησε οκτώ ώρες… Ο γιατρός μπήκε μέσα τηλεσκοπικά και με το νυστέρι αφαίρεσε τον όγκο.
Ήταν να μείνω εντατική, αυτό το άγχος είχα. Τελικά μου είπαν ότι ο εγκέφαλός μου ήταν τόσο ήρεμος, που δεν χρειάστηκε. Ξύπνησα πάρα πολύ εύκολα. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο. Εκεί έπρεπε να με ξυπνάνε ανά μισάωρο για να μην πέσω πάλι σε καταστολή.

Καταλάβαινα, αλλά δεν ήμουν σε πλήρη εγρήγορση, ήθελα να κοιμηθώ, κανονικά επικοινώνησα με το περιβάλλον μου την επόμενη μέρα. Το ήξερα ότι είχαν πάει όλα καλά, πριν ξυπνήσω. Θα το πω, τώρα το πιστεύετε δεν το πιστεύετε, εγώ το πιστεύω… Το λέω κι ανατριχιάζω!
Όταν ήμουν στο χειρουργείο και ήμουν κοιμισμένη, το λέω και ανατριχιάζω, είδα μια μορφή, είδα έναν νέο άνθρωπο, έλαμπε το πρόσωπό του, και κατάλαβα ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος. Και ήξερα ότι ήταν όλα καλά.
Μετά από δύο μέρες που περπάτησα, βγήκα στο διάδρομο του νοσοκομείου να περπατήσω με τη βοήθεια της μαμάς μου και πως γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω μια εικόνα, και λέω στη μαμά μου ποιος είναι και μου είπε ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος… Θα πάω και στο μοναστήρι. Εγώ το είδα… Εγώ το έζησα το θαύμα».


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου