Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

"Ψάχνω να βρω..." (by Babis Amerinos.-)

Φωτογραφία του Babis Amerinos.
Έχει αρχίσει και με τρώει το χέρι μου.
Θέλω να ψηφίσω, θέλω να δω όλους τους ψωνισμένους πολιτικούς να μάχονται υπέρ των οικονομικών οφελειών της ΕΕ, και της αναγκαιότητας της εφαρμογής των μνημονίων, θέλω να τους δω να λένε ότι εγώ είμαι μπλέ, εγώ πλένω με πράσινο σαπούνι, ενώ εγώ ξέρω πως να τους βγάλω το αίμα.
Θέλω να παρακολουθήσω στα κανάλια δημοσιογράφους να τιμούν περιθωριακούς τρανς, και να φιμώνουν επιστήμονες και θεολόγους.
Θέλω να βρω περήφανους εκπαιδευτικούς που δίδαξαν τις αρχές του "ουράνιου τόξου" στις άδολες ψυχές παιδιών του Δημοτικού.
Θέλω να δω και Ιεράρχες να τους φιλάνε το χέρι, ή και να κλείνουν το μάτι, σε καριερίστες πολιτικούς των ίδιων μασονικών στοών.
Θέλω να μάθω ποιοι είναι οι νέοι στόχοι για το υπόλοιπο ξεπούλημα των αξίων των Ελλήνων, που θα βολέψουμε τους μετανάστες που ταΐζουμε, αφού δεν έχουμε δουλειές να τους δώσουμε.
Θέλω να μάθω αν θα πουλήσουν μετά από μεταφορές και επικοινωνίες την ενεργειακή υποδομή και τους φυσικούς πόρους.
Θέλω να μάθω αν ετοιμάζουν επεκτατικούς πολέμους, στην Β. Κορέα ή στο Σουδάν, 
Θέλω να μάθω αν θα μπορώ να πάω εκδρομή του χρόνου εκεί που πήγα φέτος χωρίς τσιπάκι περασμένο στο χέρι μου.
Θέλω να μάθω αν θα μπορώ να πηγαίνω στις Εκκλησίες ή θα καταργήσουμε με διάταγμα τον Θεό αφού δεν τον χρειαζόμαστε.

Ψάχνω να βρω ποιος δεν πήγε Αμερική για να πάρει φάκελο εντολών εκτέλεσης των όποιων δικαιωμάτων μας.
Ψάχνω να βρω πόσες άλλες αποχρώσεις του γκρι υπάρχουν, αφού έχουν χαθεί οι διαφορές άσπρου και μαύρου.
Ψάχνω να βρω άνθρωπο που να υπηρετεί εθνικά συμφέροντα και όχι κομματικές γραμμές και τσέπες, άνθρωπο που θα έχει ταβάνι στα προσωπικά του θέλω, που θα έχει Ελληνική γραμμή γιά ευημερία των ντόπιων και όχι παραγωγή εργατών επιπέδου γιά τις διεθνείς φάμπρικες.
Το ξέρω ότι θα μου πουν: - Εμάς δεν μας βλέπεις?
Δυστυχώς χωρίς τα πρεσβυωπικά μου γιαλιά, δεν μπορώ να δω πλέον καθαρά αλλά τουλάχιστον μπορώ να πάρω ανάσα.
Κι αφού αναπνέω μπορώ να φτιάξω νέες κοινωνικές δομές, μακρυά από τους καμμένους εγκεφάλους της επικαιρότητας.
Δεν είναι ακόμα αργά για την Ελλάδα.
Αν φύγουμε, θα δούμε μόνο από μια οθόνη την κατρακύλα και την ισοπέδωση του τόπου, ενώ αν μείνουμε και γίνουμε ενεργοί θα δούμε ξανά χαμόγελα και άνοιξη στις ψυχές μας.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου