Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

"H παγκόσμια τάξη δεν θέλει Παύλους Μελάδες , σκύλους υποτακτικούς θέλει !Ας διαλέξει ο καθένας μας τι θέλει να είναι !!!"

Φωτογραφία της Μπέτη Μπιζά.
..."Παύω εδώ, αγάπη μου, διότι πρέπει να ετοιμαζώμεθα. Με όλην την δύναμιν της ψυχής μου, παρακαλώ τον Θεόν να σας κάμη όλους ευτυχείς.
Έχω την πεποίθησιν ότι και ημάς και την αγίαν υπόθεσιν θα ευλογήση ο Θεός. Αν όμως τυχόν δεν θελήση να επιστρέψωμεν, να μη λυπηθής, αλλά να είσαι γενναία και υπερήφανη και να χρησιμεύσης έτσι ως παράδειγμα εις όλας τας Ελληνίδας. [...]
Σου επαναλαμβάνω ότι είμαι ευτυχής, ευτυχέστατος .... 
Δεν αφήνω περιουσίαν εις την οικογένειάν μου, αλλ' έχω συναίσθησιν ότι αφήνω εκείνο το οποίον εκληρονόμησα από τον πατέρα μου άθικτο, όνομα τίμιον και αγαπητόν.
Φιλώ σέ και τα παιδιά μας ".

Φωτογραφία της Μπέτη Μπιζά.
Και σε ένα άλλο γράμμα του:
""Δεν παύω να σκέπτωμαι το παιδί μου. Του εύχομαι με όλη μου την καρδιά, όταν έλθη η σειρά του, να αισθανθή την χαράν που αισθανόμεθα όλοι εδώ ότι υπερασπιζόμεθα την πατρίδα. Δεν φαντάζεσαι, αγάπη μου, πόσον γλυκύ είναι αυτό το συναίσθημα. Γνωρίζομεν όλοι ότι από ημάς εξαρτάται η τιμή του τόπου μας και είμεθα υπερήφανοι δι' αυτό. Ο καθένας μας έχει πεποίθησιν εις τον εαυτόν του. Ό,τι και να είναι το αποτέλεσμα του πολέμου, η Ελλάς δεν θα εντραπή δια τους στρατιώτας της ούτε συ δια τον άνδρα σου..."

Φωτογραφία του Πέτρος Σινάκος.
Εδώ με το γιό του που φοράει κι αυτός στολή ανθυπολοχαγού του πυροβολικού...(by Πέτρος Σινάκος)

Από επιστολή του ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ στην γυναίκα του Ναταλία Δραγούμη, την οποία υπεραγαπούσε, όπως και τα δύο μικρά του παιδιά, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να τους αποχωριστεί πηγαίνοντας ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ στην τουρκοκρατούμενη ακόμη τότε Μακεδονία, για να υπερασπιστεί την ελληνικότητά της, και τα χωριά της από τις δηώσεις (δηώ = καίω, καταστρέφω...) των Βουλγάρων, αποφασισμένος να πεθάνει αν χρειαστεί... Όπως και έγινε.
Έπεσε στις 13 Οκτωβρίου του 1904, σε ηλικία 34 ετών.
* Ο Παύλος Μελάς ήταν αξιωματικός πυροβολικού του Ελληνικού Στρατού.-

(Φυσικά, δεν έχει συμπεριληφθεί καμία επιστολή του στα σχολικά βιβλία... Οι μαθητές δεν πρέπει να ξέρουν ποιος ήταν ο Παύλος Μελάς, γιατί δεν πρέπει να του μοιάσουν στη φιλοπατρία, την αυτοθυσία, το ήθος, την αρετή...)

~ Σχόλιο Titina Paraschou:
 Αυτό σημαίνει Ελληνας ! Αλήθεια μήπως ακούσατε καμμια αναφορά για τον Παυλο Μελά απο την κρατικη ΕΡΤ ; 
Δεν μιλαω για τα ιδιωτικα , λες κι αυτα δεν τα εχουν Ελληνες ,αλλωστε που να χωρεσει ο Ηρωας Παυλος Μελας μεσα στα τουρκοσηριαλ και στα ηλίθια τηλεπαιχνιδια που κουναν ενα κοκκαλο στον ελληνα κι αυτός πηδάει να το πιασει τρεχοντας τα σαλια του !! 
Βλέπετε, η παγκόσμια τάξη δεν θέλει Παύλους Μελάδες, σκύλους υποτακτικούς θέλει! Ας διαλέξει ο καθένας μας τι θέλει να είναι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου