Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

«Τη ζωή μου ξετυλίγω...» ("αμφ.": Σπεύστε!!!)

Φωτογραφία του χρήστη Stamatis Spanoudakis  Σταμάτης Σπανουδάκης (OFFICIAL).
Τελικά φαίνεται πως θα σας δώ πάλι. Και βέβαια, θα με δείτε.
Και θα σας παίξω τις μουσικές μου. Γνωστές, αγαπημένες, αλλα και καινούργιες μουσικές μου. 

Και θα σας λέω και τα λόγια μου.
Και θα΄ναι μαζί μου, όλοι οι μουσικοί μου και λοιποί συνεργάτες. 
Η ορχήστρα εγχόρδων «Τάμαλο», με σολίστ τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη (βιολί) και τον Δημήτρη Κοτταρίδη (βιολοντσέλο), 
οι Πάνος Κατσικιώτης (ντραμς), Νίκος Χατζόπουλος (κοντραμπάσο), Στέφανος Λαρεντζάκης (κρουστά), Μαρίνος Τριανταφυλλίδης (πλήκτρα) και Γιώργος Κοντοβάς (πιάνο), και η μεγάλη τετράφωνη χορωδία «Μελωδοί» με μαέστρο τον Γιώργο Ζιάκα.
Και δόξα τω Θεώ, όλα καλά θα πάνε.

«Τη ζωή μου ξετυλίγω». 

Δυο μέρες στο Θέατρο Παλλάς,                
Δευτέρα και Τρίτη 14 & 15 Μαϊου 2018. 

Τελικά, τώρα φαίνεται είναι η στιγμή, που εγώ νωρίτερα περίμενα.
Δύο βραδιές μουσικής λοιπόν
Δύο βραδιές χαρισμένες σε όσα 
γίναν, μείναν, αλλά και έρχονται...


ΥΓ:
Μήν μου στενοχωριέστε.
Κι’ εγώ και οι συνεργάτες μου «Μελωδικό καράβι», ασχολούμαστε να οργανώσουμε συναυλίες, ανα όλη την Ελλάδα.
Θεού θέλοντος, όπου μας θέλουν, θα πάμε.
Πρώτη στη λίστα μας, λίγο μετά την Αθήνα, είναι η γλυκειά, πονεμένη Θεσσαλονίκη.
Μακεδονία του παππού μου. Μακεδονία των προγόνων μας.
Η μόνη «βοήθεια» που σας ζητάω, είναι να μην μας ξεχνάτε,
στις στιγμές προσευχής σας.
Ετσι «ανοίγουν» οι δρόμοι, την ώρα και την σωστή στιγμή,
που ο Αγαπημένος, ορίζει για μας.

Stamatis Spanoudakis Σταμάτης Σπανουδάκης (OFFICIAL)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου