Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

~ Αγία Ποταμιαίνη, η από δούλων..., + 7 Ιουνίου 304

Ποταμιαίνη
«Είμαι χριστιανή και βάζω την τιμή μου πολύ πιο πάνω από τη ζωή μου. 
Η μόνη μου περιουσία είναι η πίστη και η αγνότητά μου. 
Δεν αρνούμαι ούτε τη μία ούτε την άλλη. 
Σκότωσέ με. 
Δεν θα διαμαρτυρηθώ. 
Αλλά μη με ακουμπήσεις. 
Θα σκοτωθώ μόνη μου. 
Διότι η αγία θρησκεία μας, εμποδίζει σ' όλες τις περιστάσεις την αυτοκτονία, την επιτρέπει μόνο, όταν ο θάνατος απομένει το τελευταίο μέσο προστασίας της τιμής, από την κτηνώδη βία». 
Ο ειδωλολάτρης αφέντης, αμέσως την παρέδωσε στον έπαρχο. 
Αυτός διέταξε και τη θανάτωσαν, μέσα σ' ένα καζάνι με πίσσα που έβραζε. 
Και έτσι παρέδωσε στο Θεό, την αγνή και καθαρή ψυχή της...

Αγία Ποταμιαίνη, η από δούλων , + 7 Ιουνίου 304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου