Κυριακή 18 Ιουνίου 2023

Αληθινά ελεύθερος! Φτάνει πια με την μοιρολατρία μας! Να κάνουμε επανάσταση...

Εντάξει, φτάνει πια με την μοιρολατρία μας!

Όλοι μας είμαστε εξοργισμένοι, αηδιασμένοι, απηυδισμένοι, παραιτημένοι...

Όσο όμως δεν κάνουμε αυτό που πρέπει, αυτό που αναλογεί στον καθένα μας ξεχωριστά, τέτοιες δουλείες θα έχουμε σαν τις σημερινές και χειρότερες απ΄αυτές...

Και αυτό που πρέπει δεν είναι να μπουκάρουμε στη Βουλή, ούτε να φέρουμε στην εξουσία στρατιωτικούς για να ρίξουμε την κυβέρνηση...

Και πες πως το κάναμε.
Και μετά απ΄αυτό,τι;
Θ΄αλλάξει κάτι;
Μαζέψαμε την πληγή;
Αλλάξαμε εμείς οι ίδιοι;

Να κάνουμε επανάσταση εναντίον του εαυτού μας!
chain-broken300
Αυτό μας χρειάζεται...

Να γίνω εγώ αυτός που πρέπει κι ας μην πω τίποτα στα παιδιά μου, στην γυναίκα μου, στους συγγενείς μου, στους μαθητές μου, στους γείτονές μου.

Κι ας μη διορθώσω τίποτα επάνω τους.

Να μάθω μονάχα στα παιδιά μου τι λέγανε οι Άγιοι Πατέρες μας, οι παλιότεροι και οι σημερινοί...

Πως χειριζόντουσαν τέτοιες κρίσιμες καταστάσεις, απ΄όπου δεν φαίνεται από πουθενά οποιαδήποτε λύση...

Ανθρωπίνως όμως.

Γιατί, Εκείνος που όλα τα βλέπει και τίποτα δεν του διαφεύγει, θα δώσει σίγουρα ΤΗΝ ΛΥΣΗ!

Ακριβώς από εκεί, που δεν το περιμένουμε!

(Τα χάλια μου μονάχα να μην ξεχάσω να συμμαζέψω...)


~ Ακούστε τον π. Σάββα τον Αγιορείτη!
Τι λέει για την αληθινή Ελευθερία! 
Την Ελευθερία της ψυχής....
Συγκλονιστικός!
Ό,τι ακριβώς χρειαζόμαστε αυτές τις μέρες...
 (Ομιλία στην Κατερίνη).

ΥΓ "αμφ.":
Δεν χρειάζεται να στρογγυλοκαθίσεις ή να καθίσεις αναπαυτικά στον καναπέ σου για ν΄ακούσεις κάτι που να σε βοηθήσει, κάτι που να σου δώσει λύσεις από το "πουθενά", όπως αυτό...
Μπορείς να το κάνεις σιδερώνοντας, πλένοντας τα πιάτα ή μαγειρεύοντας...
Ζήτα ακουστικά από τα πιτσιρίκια σου!
Θα σε κοιτάξουν παραξενεμένα, αλλά θα σου δώσουν...
(Μην τους πεις μόνος σου τι ακούς! Θα σε ρωτήσουν εκείνα...
Τότε, πες τους...)
ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!

(από τον "αμφοτεροδέξιο" & τους συν αυτώ...)


|λέγαμε και γράφαμε τέτοιον καιρό το 2018...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου