Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Με dress code στο Σύνταγμα...


Μου είπε η μάνα μου ότι οι ειδήσεις έλεγαν πως κάποιοι ακροδεξιοί προκαλούν επεισόδια στη Βουλή...

Έβλεπα τον κόσμο να κατεβαίνει στο Σύνταγμα.
Τα αγόρια με τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδος, και τα κορίτσια με γαλάζια μπλουζάκια, μπλε, ριγέ, άσπρα, ό,τι είχαν.
Τα τουριστικά τα μπλουζάκια με το HELLAS σε μπλε φόντο…
Οι κυρίες με κάτι φουλάρια μεταξωτά, γαλάζια.
Άλλες κοπέλες με κάτι φουστάνια αέρινα άσπρα και μπλε.
Πάνοπλοι όλοι.
Οι ηλικιωμένοι κύριοι με ομπρέλα στο χέρι και οι κυρίες στις τσάντες.
Πάνοπλοι.
Στα πρώτα δακρυγόνα δεν το κατάλαβα ότι έπρεπε να τρέξω. Μόνο όταν είδα μια μάνα με πέντε μικρά και ένα στο καρότσι. Τα είχε ντύσει όλα γαλάζια μπλουζάκια. Τα κορίτσια φορούσαν κάτι φουστάνια βεραμάν κι αυτή ένα τζιν φουστάνι, άνετο. Όταν άρχισαν να κλαίνε όλα μαζί, κι αυτή να κλαίει, τότε κατάλαβα.
Τρεις ώρες μετά. Τελείωνε η ψηφοφορία μέσα. Τραγουδούσαμε.
- Είσαι από τη Μακεδονία; με ρωτάει μια κοπέλα. 23 χρονών.
- Όπως όλοι μας. Της λέω.
- Θα κάτσω στην παρέα σας γιατί φοβάμαι λίγο. Απ’ την αρχή φοβόμουνα μη γίνει κάτι, αλλά με έπεισε η φίλη μου να ’ρθούμε. Ας φοβόμουνα. Τουλάχιστoν, δώσαμε ένα «παρών».
Στο μετρό, φεύγοντας μου είπε και το κόλπο μια κυρία με τζιν φούστα κι ένα ωραιότατο ριγέ μπλουζάκι. 
«Θα βάζεις Maalox, όχι νερό. Είναι ό,τι πρέπει για τα δακρυγόνα». 
Ο γιος κι ο σύζυγος είχαν ήδη κάτασπρα τα μάγουλα. 
Και καπελάκια Εθνική Ελλάδος.
Α ρε, να χαρώ εγώ κάτι ταραξίες...

~ Μας έστειλε η Ε. (εκ των "συν αυτώ...")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου