Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018

ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΜΙΛΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ...

Τιμώντας σήμερα τη μνήμη του Αγίου Παϊσίου, αξίζει να δούμε τι έλεγε για τον Άγιο Πορφύριο αλλά και το αντίστροφο...
(Πόσο όμορφες γίνονται οι ζωούλες μας όταν "μπερδεύονται" και ζυμώνονται μέσα τους οι ευλογίες των αγιων μας...)
 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
"Απόλαυση ήταν να βλέπει κανείς το πώς ο Γέροντας Παΐσιος και ο Γέροντας Πορφύριος σκεφτόντουσαν ο ένας για τον άλλο.
- Γέροντα, είπε κάποιος αδελφός στον Γέροντα Παΐσιο, θέλω να σας δω για κάποιο μου πρόβλημα που το συζήτησα και με τον Γέροντα Πορφύριο.
- Αν το συζήτησες με τον Γέροντα Πορφύριο δεν χρειάζεται και μ' εμένα, γιατί εκείνος είναι έγχρωμη δορυφορική τηλεόραση, ενώ εγώ είμαι ασπρόμαυρη.
Έτσι ταπεινά φρονούσε ο Γέροντας.
Ο δε Γέροντας Πορφύριος μάς έλεγε:
Η Χάρη που έχει ο Γέροντας Παΐσιος έχει μεγαλύτερη αξία από τη δική μου, γιατί αυτή την απέκτησε μετά από κόπο και ασκητικούς ιδρώτες, ενώ εμένα ο Θεός μού την έδωσε εντελώς δωρεάν όταν ήμουν πολύ μικρός, μόνο και μόνο για να βοηθηθούν οι αδελφοί".


*Ιερομονάχου Χριστοδούλου, Σκεύος εκλογής, 1996, σελ. 379.
Την Ευλογία και τις Πρεσβείες των Αγαπημένων μας Αγίων να έχουμε πάντα στη ζωή μας....!!

(από το χρονολόγιο της Πηνελόπης Κώνστα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου