Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

"Τα παιδιά σας και τα μάτια σας!!!"


Άλλη μιά υπέροχη παλαιά φορητή εικόνα από την Μικρά Ασία,από τον Πόντο,από τις αλησμόνητες πατρίδες.
Μου την έστειλαν επίσης με μήνυμα. 
Είναι η Παναγία μας που διαβάζει τον μικρό Ιησού,τον Χριστό μας.
Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιά της.
Πραγματικά υπέροχη!
Συγκινητική!
Η Μάνα Παναγία με το τέκνο της,Χριστό,το παιδί της,τον Θεάνθρωπο Ιησού!
Να τι είναι,και πάλι,η μητρότητα!
Ενώνει ουρανό με τη γη!
Είναι δοξολογία Θεού!
Σκύψτε πάνω στα παιδιά σας οι μητέρες,και οι πατέρες το ίδιο.
Μην τα αφήνετε μόνα τους.
Μελετήστε μαζί τους,
παίξτε μαζί τους,
αφιερώστέ τους χρόνο.
Μην τα αφήνετε εκτεθειμένα σ' ένα κινητό ή σε έναν υπολογιστή, ή τάμπλετ ή τηλεόραση!
Εγώ δεν έχω δικά μου παιδιά και τρέχω να αφιερώσω χρόνο με τα παιδιά των άλλων,πόσο μάλλον εσείς;...
Τα παιδιά σας και τα μάτια σας!!!


π. Ιγνάτιος Καζάκος
(Ηγούμενος της Ι.Μ. των Ποιμένων -Άγιοι Τόποι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου