Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

"Με λένε παπα-Κοσμά και πέθανα πριν από λίγα χρόνια. Πήγαινε στην εκκλησία των Ορθοδόξων και πες εκεί στον κατηχητή και στους χριστιανούς να κάνουν προσευχή για σένα και θα γίνεις καλά..."

Αποτέλεσμα εικόνας για Ιεραπόστολος παπα-Κοσμάς Γρηγοριάτης
«[...]. Κάποια μέρα πήγα για ψάρεμα στο ποτάμι. 
Επιστρέφοντας στο σπίτι μου έπεσα άρρωστος στο κρεβάτι. 
Για μέρες δεν μπορούσα ούτε να κινηθώ. 
Ένα βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ένα αυτοκίνητο σταμάτησε κοντά στο σπίτι μου. 
Άνοιξε η πόρτα και βγήκε ένας λευκός με λευκά ρούχα και μεγάλη γενειάδα. 
Κρατούσε στα χέρια του κι ένα βαλιτσάκι. 
Εγώ φοβήθηκα πολύ. 
Ανοίγοντας το βαλιτσάκι με ρώτησε:
- Γνωρίζεις ποιος είμαι;
- Όχι, του απάντησα.
- Εγώ είμαι ο Ορθόδοξος παπάς. 
Με λένε παπα-Κοσμά και πέθανα πριν από λίγα χρόνια. 
Πήγαινε στην εκκλησία των Ορθοδόξων και πες εκεί στον κατηχητή και στους χριστιανούς να κάνουν προσευχή για σένα και θα γίνεις καλά.
Πράγματι πήγα και βρήκα τον κατηχητή Απόστολο και του εξιστόρησα το όνειρό μου. 
Εκείνος απόρησε, πως ένας μη Ορθόδοξος είδε στον ύπνο του τον π. Κοσμά. 
Άρχισε να μου μιλάει για την ζωή του π. Κοσμά και με συγκίνησε. 
Δέχθηκα να παρακολουθήσω μαθήματα κατήχησης και μετά από αρκετό διάστημα, ο π. Μελέτιος με βάπτισε, δίνοντάς μου το όνομα Θωμάς.
Την περίοδο της κατήχησης, πριν βαπτιστώ, η γυναίκα μου ήταν έγκυος. 
Αλλά ήταν αδύνατον να γεννήσει φυσιολογικά και κόντεψε να πεθάνει. 
Τότε θυμήθηκα το όνειρο με τον παπα-Κοσμά και με πόνο στην καρδιά μου φώναξα δυνατά: 
“Πάτερ Κοσμά, έλα να με βοηθήσεις..!”. 
Το βράδυ τον είδα στον ύπνο μου ακριβώς ίδιο, όπως και την προηγούμενη φορά. 
Μου μίλησε και μου είπε: 
“Πήγαινε και πες στους ορθοδόξους να κάνουν προσευχή.” 
Πράγματι η γυναίκα μου γέννησε χωρίς κίνδυνο ένα αγοράκι. 
Το βαπτίσαμε στην Ορθόδοξη Εκκλησία και του δώσαμε το όνομα Κοσμάς.»
* Ολόκληρη η εξαιρετική ανάρτηση, που δημοσιεύθηκε στην εβδομαδιαία εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ από την Σοφία Χατζή στις 28.11.2018 - ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣεδώ... 
(εμείς την αλιεύσαμε από εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου