Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

* Με εκσφενδόνισε με όλη του τη δύναμη στα σκαλιά (ο 3χρονος που έγινε ... άγιος!)


Βλέποντας τη μανούλα μου 
να υποφέρει φριχτά μαρτύρια,
έκλαιγα γοερά.
Εκείνος με πήρε στην αγκαλιά του
και μου έταξε πως θα μου δώσει 
όλα τα καλά της γης
και θα με κάνει γιο του.
Πίστεψε πως θα με κάμψει, 
τριών χρονών παιδάκι.
Έσφιξα τότε τα μικρά μου χεράκια
και του έδωσα μια γροθιά.

Εκείνος ούρλιαξε
πιο πολύ από ντροπή, παρά από πόνο.
Με εκσφενδόνισε με όλη του τη δύναμη στα σκαλιά...

Με ανοιγμένο το κεφάλι
αιμορραγώ μπροστά στα πόδια της γλυκιάς μου μανούλας

Όλοι περιμένουν ότι θα λυγίσει.
"Δόξα τω Θεώ", είπε εκείνη γαλήνια
"Θα γίνω μητέρα μάρτυρα"...

Τῇ ιε΄τοῦ μηνὸς Ἰουλίου
Μνήμη τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Κηρύκου
καὶ Ἰουλίττης τῆς μητρὸς αὐτοῦ.


Υπ.

Μπορούμε να αφήσουμε τις δικαιολογίες, που πάντα έχουμε πρόχειρες και να μεγαλώσουμε "έτσι" τα παιδιά μας, που να μπορούν να στηλώνουν το ανάστημά τους όταν χτυπιέται η πίστη, όσο μικρά ή μεγάλα κι αν είναι;
Μπορούμε να γίνουμε τέτοιες Μανάδες και τέτοιοι Πατεράδες;
Ας κάνουν οι πολλοί ό,τι θέλουν.
Θα διαλέξουμε επιτέλους να συμπορευθούμε με τους Λίγους, αλλά Εκλεκτούς;


(Μέρος της κάρας του Αγίου Κηρύκου, 
που φυλάσσετται στήν Ιερά Μονή Αγίου Γρηγορίου στο Άγιον Όρος. Δείτε το σημάδι...)

*  Διαβάστε και συγκλονιστείτε ελεύθερα 
με τον βίο των αγίων εδώ ...
 
[Και ακούστε με τα μικρά σας παιδιά το τραγουδάκι του μικρότερου ίσως αγίου, που έχουμε με το όνομά του, εδώ.
Μπορεί να γίνει το αγαπημένο τους τραγουδάκι...]



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου