Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021

.... ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ... ΑΛΛ' ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΠΗΛΙΩΤΙΣΣΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΟΛΟΥ....

 


Το πρωινό της 30ής Μαρτίου 2012, ο Γέροντας Κύριλλος άφησε την τελευταία του πνοή στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Ακούστε όμως ,τον π.Αθανάσιο Αττάρτ, εφημέριο του ναού της Παναγίας Χρυσοσπηλιωτίσσης, της οδού Αιόλου , να διηγείται:
《Στις 30 Μαρτίου και περί ώρα 5 πρωινή, μπαίνοντας στον Ι.Ν.Παναγίας Χρυσοσπηλιωτίσσης, προκειμένου να τελέσω την Ακολουθία, αντίκρυσα μπροστά μου έναν μαύρο μεγάλο μπόγο.
Ηταν ο " έξω απ' εδώ", ο διάβολος, ο οποίος μου επιτέθηκε με τέτοια σφοδρότητα, ώστε το μικρό δαχτυλάκι του δεξιού μου χεριού να χρειάζεται επέμβαση,για να αποκατασταθεί.
Στην προσπάθειά μου να αμυνθώ, βλέπω μπροστά μου το Γέροντα Κύριλλο να μου λέει:
Πάτερ Αθανάσιε, πάρε το σταυρό που είναι πάνω στην Αγία Τράπεζα και σφράγισε το δαίμονα. Εκανα αμέσως υπακοή σ'αυτό που μου είπε ο Γέροντας και ο δαίμονας εξαφανίστηκε》........
Αυτά, ενόσω το σώμα του ήταν στο κρεβάτι του Ναυτικού Νοσοκομείου...
Ας έχουμε την ευχή του!

(Από το βιβλίο της Μονής Οσίου Δαυίδ "ΔΙΚΑΙΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΖΩΣΙ".
Ο μακαριστός άγιος Γέροντας Κύριλλος Ηγούμενος της Μονής Οσίου Δαβίδ και άξιος διάδοχος του Οσίου Ιακώβου , εκοιμήθη, εν Κυρίω, την 30ή Μαρτίου 2012).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου