Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

* " Θα ζήσω όσο θέλει η Παναγιά..." + Φιλιώ Πυργάκη

Το μεσημέρι του Σαββάτου έγινε γνωστό πως έφυγε από την ζωή  σε ηλικία 82 ετών η αρχόντισσα του δημοτικού τραγουδιού , η τραγουδίστρια θρύλος των πανηγυριών...


Το 2019 είχε δηλώσει:

"Παλεύω με τον καρκίνο εδώ και δέκα χρόνια.

Η Παναγία με βοήθησε να ζήσω μέχρι τώρα.

Και για κάθε μέρα που περνάει και ζω εγώ.

Τη μνημονεύω.

Είναι πολύ σπουδαίο πράγμα η πίστη.

Τον Σεπτέμβριο θα πάω στην Τήνο για να εκπληρώσω το τάμα μου.

Δεν την κρύβω την αρρώστια μου.

Και θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όσους νοσούν από καρκίνο: να μην το βάλουν κάτω, να παλέψουν και να έχουν αισιοδοξία.

Δεν τον φοβάμαι τον καρκίνο.

Τον πολέμησα, τον πολεμάω και θα τον πολεμήσω.

Και θέλω να στείλω κι ένα μήνυμα σε όλους τους καρκινοπαθείς: να μην το βάλει κανένας κάτω.

Πρέπει να είμαστε δυνατοί και αισιόδοξοι, και να χαμογελάμε.

Καθημερινά προσεύxομαι μέσα στο δωμάτιό της, ενώ ανάβω το καντήλι μέρα και νύχτα κάτω από την εικόνα της Παναγιάς.
Αυτή πιστεύω πως είναι η σύμμαχός της.

Το τάμα μου στην Παναγιά της Τήνου έχω αποφασίσει να το εκπληρώσω τον Σεπτέμβριο, τότε θα κάνω το ταξίδι μου στην Τήνο.

Θέλω να πάω, να σκύψω μπροστά από την εικόνα της Παναγίας και να την ευχαριστήσω για τη ζωή που μου έχει χαρίσει και για τη δύναμη που μου δίνει καθημερινά απέναντι σε αυτή την αρρώστια...»

~ Η Φιλιώ Πυργάκη έδινε τα τελευταία μάχη με τον καρκίνο, ενώ τον περασμένο Μάιο είχε χάσει τον σύζυγό της από την ίδια αρρώστεια...

|Ευχή μας: Ο Θεός να τους αναπαύσει και τους δύο. Μαζί ...|

πηγή

[ εμείς από την Όλγα Μαράτου]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου