Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

«Μετά την ομιλία που έγινε στην Αθήνα, όπου μίλησα από καρδιάς για την πατρίδα Ελλάδα, η αλήθεια είναι ότι έχω λάβει μηνύματα από διάφορα μέρη του κόσμου, από Έλληνες που βρίσκονται μακριά...Εγώ είμαι Κολομβιανός, απλώς άργησα να ψάξω την Ορθοδοξία... |Επίσκοπος Άσσου (Κολομβία) Τιμόθεος

«Μετά την ομιλία που έγινε στην Αθήναόπου μίλησα από καρδιάς για την πατρίδα Ελλάδα, η αλήθεια είναι ότι έχω λάβει μηνύματα από διάφορα μέρη του κόσμου, από Έλληνες που βρίσκονται μακριά και, όπως εμείς, νοσταλγούν την πατρίδα», συνέχισε.

«Εγώ είμαι Κολομβιανός, απλώς άργησα να ψάξω την Ορθοδοξία. 

Από 9-10 ετών παιδί, τυχαία είδα στην τηλεόραση, ασπρόμαυρη τότε, διότι ήταν οι αρχές τότε που έφτασαν οι πρώτες τηλεοράσεις και έδειξαν τους προέδρους που είχαν ταξιδέψει στην Κολομβία.

 Μέσα σε αυτούς ήταν και ο Μακάριος, αρχιεπίσκοπος Κύπρου, ο οποίος ήρθε εδώ και τον είδα. 

Από εκεί άρχισε η δική μου πορεία. 

“Αν θέλεις να γίνεις πραγματικός Χριστιανός, να ψάξεις να γίνεις Ορθόδοξος”, μου είπαν και μάλιστα Έλληνας Ορθόδοξος», είπε ο Επίσκοπος, σχετικά με την πρώτη του επαφή με την Ορθόδοξη Εκκλησία...

|άκουσε ολόκληρη την καθηλωτική συνέντευξη, που έδωσε στον Στέφανο Δαμιανίδη...


πηγή

2 σχόλια:

  1. Δοξα στον ΚΥΡΙΟ που έλκει κάθε αγαθή ψυχή. Τελικα ο άνθρωπος βγάζει το μέσα του στα μάτια. τα μάτια είναι ο καθρέπτης της ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή