Τρίτη 2 Ιουλίου 2024

♡ "Ένας "ξένος", μπορεί να γίνει ο πιο δικός σου άνθρωπος... |ας κλείσουμε τη μέρα μας με κάτι ευχάριστο! Καθημερινό και ανθρώπινο...

 

   

     

|γράφει η εκ των "συν αυτώ"Αγγελική Βασιλειάδου

 

«Μίλησα τώρα με μια κυρία...

Ξένη! Από το τηλέφωνο.

Σε μια δημόσια υπηρεσία.

Της ζήτησα να μου πει πως θα ολοκληρωθεί μια διαδικασία

 που δεν μπορούσα να φέρω εις πέρας.


Στο τέλος της είπα 

πως είναι η πιο εξυπηρετική 

και κατατοπιστική υπάλληλος 

που συνεργάστηκα ποτέ.


Κάποια στιγμή με ρωτάει...

"Έχετε λίγο χρόνο, δύο λεπτά μόνο;"


Λέω, μα φυσικά, πείτε μου.


Μου είπε πως στη ζωή της, 

κανένας άνθρωπος δεν της είπε μια καλή κουβέντα. 

Πως ήταν έτοιμη σήμερα να τα παρατήσει. 

Πως δούλευε μηχανικά...


18 λεπτά, μου μίλησε.

18 λεπτά, άκουσα και δεν απάντησα.


Στο τέλος μου είπε...

"Σας ευχαριστώ! 

Μια φορά και εγώ άκουσα μια καλή κουβέντα. 

Έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου 

και δεν άκουσα τίποτα καλό.

Για πρώτη φορά κάποιος με άκουσε.

Και δεν σας ξέρω καν να φανταστείτε...

Νιώθω άλλος άνθρωπος! 

Ευχαριστώ!!!"


Της είπα...

"Σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε!"


Κλείνοντας το τηλέφωνο έκλαψα.

Ήμουν και εγώ έτοιμη να τα παρατήσω. 


Ήξερα πως είναι να βρεθεί 

έστω και ένας άνθρωπος να σε ακούσει...


Πως και μόνο αυτό, 

είναι ικανό να σε κρατάει όρθιο...

Πολλές φορές είναι ένας άνθρωπος 

που δεν τον είχες δει ποτέ...


Ξέρεις τί πιστεύω πια;

Πως οι άνθρωποι το μόνο που έχουν ανάγκη 

για να πολεμήσουν, 

για να αντέξουν, 

είναι μια κουβέντα. 

Πολλές φορές και τίποτα.

Μόνο να τους ακούσεις...

Μπορεί αυτοί που σε ξέρουν μια ζωή 

να μη σε σεβαστούν ποτέ.

Και ένας ξένος να σεβαστεί και να δει, 

αυτό που δεν είδε κανείς άλλος...


Ένας "ξένος", 

μπορεί να γίνει ο πιο δικός σου άνθρωπος!


|δεν είναι η μόνη υπέροχη ανάρτηση

που μας έχει χαρίσει η Αγγελικούλα!

Αν θες να πάρεις μια γεύση,

ζούλα πάνω στην καρτούλα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου