Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

♡ "Άκου να σου πω. Μην υπερηφανεύεσαι, γιατί αν δεν συγχωρήσεις, τα ίδια θα κάνεις. Και χειρότερα για να καταλάβεις... |Αυτός ήταν ο Πατέρας Προκόπιος.-

 


☆ Η Α.Σ. για τον αγιασμένο Γέροντα Προκόπιο Μερτύρη...


"Ο Πατέρας Προκόπιος γιορτάζει 

κάθε μέρα στην καρδιά μου!!!


Τα 11 χρόνια γαλουχίας κοντά του, δεν περιγράφονται σε μερικές γραμμές...


Μου έλεγε...

"Όποιος αγαπάει, παιδί μου,  συγχωρεί".  


Να είσαι ανώτερος άνθρωπος.

Αυτό θέλει ο Χριστός". 


Επέμενε ότι...

Η μη συγχώρηση είναι υπερηφάνεια.


Και έλεγε...

"Άκου να σου πω. 

Μην υπερηφανεύεσαι,

γιατί αν δεν συγχωρήσεις, 

τα ίδια θα κάνεις.

Και χειρότερα 

για να καταλάβεις..."

     (η σύνθεση από τη Φιλιππία Βενετσάνου)

...Και αθόρυβα 

μου έδειξε τις δικές μου κακές κλίσεις, 

τα δικά μου πάθη.


Μου έμαθε ότι υπάρχει μια λεπτή γραμμή 

μεταξύ ευαισθησίας και αγάπης ουσιαστικής,

που ακόμα την ψάχνω...


Μου έμαθε πως είναι να αγαπάς. 


Μου είπε 

"Σ'αγαπώ και είμαι εδώ για σένα..."

...και έμαθα τι σημαίνει αυτό...

γιατι ήταν εδώ,

πάντα εδώ για μένα!!!


Στις τρομερές πτώσεις μου ήταν εκεί, 

σαν πατέρας με αγάπη

κι ας πικραινόταν. 


Πόσο τον πίκρανα! 


Αλλά ήταν εκεί!


Και η αγάπη συγχωρεί...

Και θεραπεύει ψυχή και σώμα!!!

Σε μένα έκανε και τα δυο... 


Όταν με έβλεπε 

να κάνω μαύρες σκέψεις

μου έλεγε...

"Βγάλ'το αυτό από το μυαλό σου".


Στεκόταν πάντοτε

ένας χειρουργός

ψυχής και σώματος

για μένα...


Έλεγε...

"Η Πίστη στο Θεό, παιδί μου, κάνει θαύματα".


Και προσπαθούσε να με συνδέσει με Εκείνον!


Γιατί έβλεπε ότι τον αγαπούσα.

Αλλά αυτό που τον ένοιαζε... 

Το κύριο μέλημά του 

ήταν να στρέψει 

αυτή την αγάπη στον Χριστό!!!


Δεν την ήθελε 

για κείνον την αγάπη! 


Την ήθελε για Εκείνον, που αυτός αγαπούσε!!!


"Όχι παιδί μου εμένα, τον Χριστό..."

έλεγε!


Αυτός ήταν ο Πατέρας Προκόπιος. 


Ηταν η Αγάπη, 

η Συμπόνια, 

το Νοιάξιμο, 

το Έλεος του Χριστού,

ο δικός Του διάκονος...


        |συνεχίζεται (;)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου