Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Το γράμμα ενός μασόνου: «Θέλω να φύγω από την Στοά, να εξαφανιστώ σαν άνεμος και να χαθώ, λίγο πρίν πεθάνω…»



mason1 0


Σε κόκκινα φεγγάρια νέας εμφύλιας διαμάχης εισήλθε πρό καιρού το κατακερματισμένο σώμα των Ελλήνων μασόνων.  Θέατρο των νέων «πολεμικών» επιχειρήσεων για μία ακόμη φορά ήταν το μυστηριώδες επιβλητικό νεοκλασικό κτίριο επί της οδού Αχαρνών          ( Espresso).




«...Έχω πολύ καιρό τώρα πού βρίσκομαι σε βαθειά περισυλλογή... Είδα ότι απαντάτε «σε όλες τις ερωτήσεις» αλλά εδώ η δικιά μου ερώτηση δεν είναι περί αμαρτίας και «πνευματικής ζωής» όπως τα λέτε εσείς οι Χριστιανοί… Κι΄ εγώ χριστιανός θέλω να λέγομαι αλλά με τον τρόπο μου. Είμαι σε μεγάλη ηλικία τώρα και επόμενο είναι να φοβάμαι «τά μετά τον θάνατο» και τι θα συναντήσω εκεί πού θα πάω. Και δεν εννοώ το μνήμα και τον τάφο μου, έ, άς είναι καλά τα σκουλήκια πού θα κάνουν την δουλειά τους, αλλά εννοώ την άλλη ζωή πού όσο να το κάνεις, δεν μπορεί, κάτι θα υπάρχει...

Κάποιος φίλος λοιπόν πού ξέρει την «ιδιότητά μου» μέσα στην κοινωνία, μού είπε ότι διάβασε για «τους φρικτούς όρκους των Μασόνων», δηλαδή του συναφιού μου, άς το πούμε κι΄ έτσι, πού κάποια εφημερίδα χριστιανική έγραφε τελευταία, κι αν πράγματι συμβαίνουν εκεί μέσα όλα αυτά. Έ, λοιπόν είμαι μασόνος τόσα χρόνια και όλα αυτά πού διάβασα τα ήξερα από χρόνια, με κατέτρωγαν εσωτερικά, ήθελα να φύγω από εκεί μέσα αλλά δεν τολμούσα! Θα μού πείτε, και τώρα «τολμάς;».

Τι μπορώ να κάνω λοιπόν για να φύγω από εκεί, να ξεκουμπιστώ και να εξαφανιστώ σαν άνεμος αν ήταν δυνατόν, χωρίς να με πάρουν είδηση ; Υπάρχει τρόπος;
Αντίνοος - Κρήτη


Αγαπητέ «Αντίνοε».
Ψάξαμε και βρήκαμε το εν λόγω δημοσίευμα ( το παραθέτουμε αποσπασματικά παρακάτω) πού οί όρκοι του σας έτρωγαν τα σωθικά τόσα χρόνια. Και ασφαλώς δεν είσθε ο πρώτος πού θέλει να τραβήξει την άκρη του αλλά φοβάται ότι κινδυνεύει να φάει το κεφάλι του… Μερικοί λένε ότι όλοι αυτοί οι όρκοι είναι φιλοσοφικές υπερβολές πού παριστάνουν τους «όρκους» για δημιουργία ενδιαφέροντος και δεν έχουν να κάνουν με την σημερινή πραγματικότητα. Αλλά ασφαλώς δεν είναι έτσι.

Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί πρέπει να έχουμε ξεκαθαρίσει τις θέσεις μας απέναντι Θεού και ανθρώπων. Ή θα είμαστε με τον ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ή θα είμαστε με τον…Χιράμ, τον Μπαθομέτ, και τον διάβολο. Μέσος όρος δεν υπάρχει !
Τώρα το πώς θα φύγετε από εκεί μέσα χωρίς να σας πάρουν είδηση ( όπως μας γράφετε ) είναι θέμα πού θα το συζητήσετε με έναν έμπειρο Πνευματικό οδηγό και Πατέρα πού θα τον φωτίσει ο καλός Θεός για το πώς θα γλιτώσετε από τους «όρκους» πού δώσατε, είτε ψεύτικους φιλοσοφικούς, είτε αληθινούς πού ζητούν εκδίκηση για «παράβαση μασονικού καθήκοντος…».
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ το κείμενο «περί φρικτών όρκων» πού σας είπανε, γραμμένο από έναν μοναχό πού ξετρύπωσε την υπόθεση και πού τελευταία δημοσίευσε ο «Ορθόδοξος Τύπος» ( αριθ. φ. εφημερίδος: 2093/20.11.2015 σ. 1, 6 )
περισσότερα εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου