Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

"Θρησκευτικά: Η ώρα του παιδιού; ΝΑΙ! Η ώρα του παιδιού...Είναι η ώρα που το παιδί πολλές φορές βρίσκει νόημα στο να βρίσκεται στο σχολείο..."

Θρησκευτικά: Η ώρα του παιδιού; 

Ναι, η ώρα που χαίρεται το παιδί...



[Με αφορμή αυτή την είδηση: Υπουργός: Τα Θρησκευτικά είναι η ώρα του παιδιού. Δεν υπάρχει ελληνορθοδοξία, υπάρχει ορθοδοξία]

 
Όταν η ιδεοληψία κυριαρχεί τότε είναι αδύνατο να αποδείξει κανείς πως δεν είναι ελέφαντας. Η επανάληψη κοινότοπων στερεοτύπων δίκην θεσφάτου (του τύπου: "τα θρησκευτικά είναι η ώρα του παιδιού") το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αγνοεί τις εργώδεις προσπάθειες των μάχιμων εκπαιδευτικών, γεγονός που συνιστά απαράδεκτη διάκριση και αντίστροφο ρατσισμό.
Αυτό ουδόλως σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και στο χώρο των ΠΕ 01, όπως και σε όλες τις ειδικότητες, συνάδελφοι ανεπαρκείς. Άλλο όμως η επισήμανση των αδυναμιών και άλλο η απαξιωτική γενίκευση.

Γ. Μ. Βαρδαβάς

Ανοικτή επιστολή στον Υπουργό της Παιδείας. 
 

H Θεολογία μεσοπέλαγα

Άκουσα με θλίψη κ.Υπουργέ της Παιδείας να λέτε στη συγκέντρωση που έγινε στην Καλλιθέα: "Τα Θρησκευτικά η ώρα του παιδιού είναι. Αυτή είναι η πραγματικότητα".

Λάθος πληροφόρηση έχετε κ.Υπουργέ. Σίγουρα στα Θρησκευτικά αλλά και σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν καθηγητές και καθηγήτριες που δεν ανταποκρίνονται στα "θέλω" των παιδιών. Δε μου αρέσει να ωραιοποιώ τα πράγματα. Σε όλους του κλάδους υπάρχουν συνάδελφοι με ακραίες συμπεριφορές και αντιλήψεις. Σας προκαλώ όμως κ.Υπουργέ να κάνετε μία έρευνα στις Διευθύνσεις της Δευτεροβάθμιας και εκεί θα διαπιστώσετε ότι άλλη είναι η εικόνα που έχουν για τα Θρησκευτικά και τους θεολόγους οι κατά τόπους εκπαιδευτικές κοινότητες.
Να ρωτήσετε κ.Yπουργέ το ποσοστό των θεολόγων που χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη.
Να πληροφορηθείτε κ.Υπουργέ για τις διακρίσεις των θεολόγων καθηγητών και καθηγητριών στις διάφορες καινοτόμες δράσεις, προγράμματα και δραστηριότητες.
Υπηρετώ κοντά μια δεκαετία ως σχολικός σύμβουλος και έχω επισκεφθεί 300 περίπου σχολεία της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας. Από τα Ψαρά, τη Λήμνο και την Ικαρία μέχρι την Καστοριά τη Φλώρινα και την Αριδαία. Αυτό που διαπίστωσα στα περισσότερα είναι ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι η ΩΡΑ του ΠΑΙΔΙΟΥ... είναι η ώρα που το παιδί πολλές φορές βρίσκει νόημα στο να βρίσκεται στο σχολείο.


Ανδρέας Χ. Αργυρόπουλος

Από εμάς, κάτι άλλο:
Ανοικτή επιστολή προς τον εκάστοτε υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων (νομίζουμε, ίσως, ακόμη επίκαιρη)
Εκκλησία, Κράτος, σύμφωνο συμβίωσης & μάθημα Θρησκευτικών...

Επισκεφτείτε και τα ιστολόγια 

Εκπαιδευτικές και θεολογικές αταξίες
Θρησκευτικά... αλλιώς!
Η ιστοσελίδα του Παγκρητίου Συνδέσμου Θεολόγων 

Επιδόρπιο

"Αν είσαι Θεός..." (Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας): μια ροκ προσευχή γεμάτη αγωνία...
Ο Χριστός στο Club
Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...