Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

"Τρία πράγματα. Πρώτον, έκανα την προπόνησή μου. Δεύτερον, δοξάζω τον Κύριο, που μου δίνει τα πάντα. Και το ντόπινγκ μου είναι η προπόνησή μου. Το ντόπινγκ μου είναι ο Ιησούς. Τίποτα άλλο..."

Η Αλμάζ Αγιάνα «διέλυσε» το παγκόσμιο ρεκόρ- αλλά και τις υπόλοιπες μετέχουσες- στον πρώτο τελικό του στίβου στο Ρίο, κερδίζοντας τα 10.000 μ...

Δεν πρόλαβε να ξεκινήσουν τα αγωνίσματα του στίβου 
στους Ολυμπιακούς αγώνες και ήρθε το πρώτο παγκόσμιο ρεκόρ 
και μαζί οι ερωτήσεις για το ντόπινγκ.
Η Αλμάζ Αγιάνα «διέλυσε» το παγκόσμιο ρεκόρ- αλλά και τις 
υπόλοιπες μετέχουσες- στον πρώτο τελικό του στίβου στο Ρίο, 
κερδίζοντας τα 10.000 μ., τερματίζοντας σε 29.17.45. 
Η δρομέας από την Αιθιοπία έριξε κατά 14 δευτερόλεπτα 
το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ που είχε πετύχει πριν από 23 χρόνια
 η Κινέζα Γουάνγκ Γιουνξιά, σε μία εποχή που το ντόπινγκ στην Κίνα 
ήταν στο αποκορύφωμά του.
Μετά από αυτό, με την Αγιάνα να ρίχνει «στροφή» στις περισσότερες 
από τις άλλες αθλήτριες που μετείχαν στον τελικό- ανάμεσά τους 
η Ελληνίδα Αλεξία Παππά που ήταν 17η με πανελλήνιο ρεκόρ 
(31.36.16)- ήρθαν και οι πρώτες ερωτήσεις για χρήση 
απαγορευμένων ουσιών. 
Ακόμη και οι δρομείς που μετείχαν στην κούρσα δεν έχασαν χρόνο. 
«Δεν πιστεύω ότι είναι 100% νόμιμη. Ηταν πολύ εύκολο για εκείνη», 
σχολίασε η Σουηδέζα Σάραχ Λάχτι που τερμάτισε 12η. 
«Δεν φαινόταν στο πρόσωπό της να πασχίζει, τη στιγμή που εμείς... 
πεθαίναμε. Δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι καθαρή, 
αλλά υπάρχει αμφιβολία», πρόσθεσε.
Η Αγιάνα έδωσε τη δική της απάντηση. 
«Τρία πράγματα. Πρώτον, έκανα την προπόνησή μου. 
Δεύτερον, δοξάζω τον Κύριο, που μου δίνει τα πάντα. 
Και το ντόπινγκ μου είναι η προπόνησή μου. 
Το ντόπινγκ μου είναι ο Ιησούς. Τίποτα άλλο. 
Είμαι απόλυτα καθαρή», απάντησε η δρομέας από την Αιθιοπία.


Πηγή: Διέλυσε το παγκόσμιο ρεκόρ στα 10.000 μ. και δηλώνει: Με «ντοπάρει» ο Ιησούς | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/283052/dielyse-pagkosmio-rekor-sta-10000-m-kai-dilonei-me-ntoparei-o-iisoys#ixzz4HXHBbsuq


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου