Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

* O πρώτος διαβητικός Έλληνας, IRONMAN Τρίαθλο 70,3 ( διαδοχική συμμετοχή σε: κολύμβηση, ποδηλασία, τρέξιμο...)


Όλα ξεκίνησαν από μια τρελή ιδέα της Φωτεινής να πάρουμε μέρος σε ένα τρίαθλο πέρυσι…… 

εγώ αρνιόμουνα διότι το θεωρούσα ακατόρθωτο. 

Κι’ όμως πήραμε μέρος μαζί με τον Alexander Petrop και τερματίσαμε… έκανα το ποδήλατο και μου βγήκε η γλώσσα κυριολεκτικά! 

Μετά σειρά είχε το @NafplioTriathlo , οπού και πηρέ ο καθένας μέρος μόνος του, και τερματίσαμε! Δεν ήθελα και πολύ μέχρι να αρχίσω να γίνομαι πανηγυρτζής και να τρέχω οπού βρω τριαθλο. Έκανα αρκετά πέρυσι και κάποια στιγμή μου μπήκε η ιδέα να δείξω στον κόσμο ότι είμαι διαβητικός και τα κάνω αυτά. 

Τότε είδα ένα διαβητικό αθλητή στο ΦΒ και εντυπωσιάστηκα, τον Nick Lamproulis ο όποιος είναι Μαραθωνοδρόμος.Loukia Theofanopoulou WOW! 

Έβαλα κατευθείαν στόχο να τρέξω ένα IRONMAN 70,3 μέχρι τα 40 μου. 

Αφού ο Νίκος τρέχει μαραθώνιο τότε μπορώ και εγώ! Μίλησα με την Loukia Theofanopoulou στην NOVO NORDISK για να γίνω μέρος της ομάδας τους που τρέχουν για τον διαβήτη #runtochangediabetes και δειλά δειλά έγινα και εγώ μέλος της ομάδας.
Ο στόχος είχε μπει, ο προπονητής μου Alex Antonopoulos έχει πάρει το μήνυμα και βγάζει προπονήσεις. 

Εγώ κολυμπώ, κάνω ποδήλατο, τρέχω, παίζω με τον Ίκαρο βγαίνω για φαγητά με την Φωτεινή με ταΐζουν οι φίλοι μου αλλά δεν το βάζω κάτω! Χρόνο πολύ δεν είχα να τα κάνω όλα αλλά θέληση είχα. 

Συζητούσα για το IRONMAN 70,3 στην Βουδαπέστη και τότε μου την έκανε ο Michael Tsaoutos και γράφτηκε, τολμούσα να πω εγώ ότι δεν θα πάω???? 

Βαθιά ανάσα και δήλωσα και εγώ…… από εκείνη την στιγμή ο στόχος ήρθε πολύ κοντά. 
Οι ώρες εργασίας ατελείωτες η Οικογενεια Χριστοδουλου-Christodoulou Family
@christodoulou.family δεν με πολύ άφηνε…. 

Αλλά είχα ένα στόχο! 

Έκανα σχεδόν όλες τις προπονήσεις που μου έβαζε ο προπονητής και προσπαθούσα να είμαι με την οικογένεια μου όσο ποιο πολύ γινόταν. Ο καιρός έφτασε είχα τρέξει στο Spetsathlon endurance distance είχα τρέξει και στο Syros Triathlon έκανα προπονήσεις ήμουν ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έτοιμος. 

Μια ημέρα πριν μπούμε στο αυτοκίνητο για Βουδαπέστη, ημέρα των γενεθλίων μου, οι φίλοι μου , μου κάνουν surprise party με τούρτα Ironman άντε τώρα εγώ να κάνω καμιά πατάτα και να μην τερματισω… 

ΡΟΜΠΑ! 

Ο Lefteris Parlalis aka Δυναμίτης μου έχει δώσει όλες τις απαραίτητες συμβουλές, o Christos Geitonas aka IronmanProfesional ναι μια λέξη και με Ισπανική προφορά μου έχει δώσει άλλες τόσες, ένα γούρι και το παγούρι του! 

Ο Σταύρος Χριστοφιλοπουλος το τριαθλητικο του ποδήλατο, ο Δημήτρης Ροβάκης του έχει αλλάξει όσες ακτίνες είχαν στραβώσει και ο Αλέξανδρος Πετρόπουλος μου λέει: ε δεν είναι τίποτα 2 κμ κολύμπι! 

Φτάσαμε Βουδαπέστη! 

Το πρωί του αγώνα πάμε στον αγώνα και ακούμε Χάρρυ Κλυν https://www.youtube.com/watch?v=FwSEKgR5eL0 έχουμε λιώσει στο γέλιο. 

Έχω διάθεση να τερματίσω! 

Με τα πολλά που λέει και ο George Stamoulis περιμένουμε να δώσουν εκκίνηση και ο DJ Παίζει: https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ! 

Τα υπόλοιπα δεν έχουν και πολύ σημασία ΚΟΛΥΜΠΗΣΑ, ΕΚΑΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ , μετρήσεις ζαχάρου πολλές, και πήγα να τρεξω,,,, τα πρώτα 5κμ δεν ήξερα που βρισκόμουν πονούσα ΠΑΝΤΟΥ, δάκρυζα, φοβήθηκα ότι δεν θα τερματίσω. 

Η φωτεινή και ο Ili Manolakis μου φώναζαν ότι μπορώ! Στο δεύτερο loop ένιωθα καλυτέρα. Άκουγα τον Κουτουγια από την Λιακούρα να φωνάζει ΕΛΑ ΕΛΑ ΕΛΑ πέτυχα τον Μιχάλη λίγο πριν τον τερματισμό του, ΕΛΑΜΠΕ αν και πτωμα….. τερμάτισε και ήμουν σχεδόν δίπλα. 

Τέλειο το συναίσθημα σκέφτηκα αλλά 10κμ έμειναν. 

Έβλεπα μπροστά μου το κόκκινο χαλί μόνο.

 Τελευταίο loop τραγουδώ πλέον My WAY του Σινατρα….. 

Τελευταία μέτρα η Φωτεινή ο Ηλίας και ο Μιχάλης να φωνάζουν το έκανες! 


ΚΑΙ ΝΑΙ, ΤΕΡΜΑΤΙΣΑ με μια μικρή ελληνική σημαίνουσα που μου έδωσε ο Ιορδάνης Παπαδόπουλος και ΝΑΙ είμαι ο πρώτος διαβητικός Έλληνας που κάνει αυτό τον αγώνα!


ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣΣ.

Και γιατί σας κουράζω???? 

Για ένα λόγο!
Έστω και έναν διαβητικό που φοβάται να γυμναστεί να βάλουμε στον αθλητισμό έστω μια οικογένεια με διαβητικό παιδί να μάθει τι έκανα να αφήσουν τα παιδιά τους να ασχοληθούν και να αγαπήσουν τον αθλητισμό και να ζήσουν μια υγιή ζωή. 

Γι' αυτό!
Τέλος αφού ευχαριστήσω πολλούς που προανέφερα ιδιαίτερα την Φωτεινή που το άντεξε, καθώς και την ευρύτερη οικογένεια μου για την στήριξη της, τα αδέρφια μου δηλαδή, θα πω ότι η γιαγιά μου έλεγε:

Αλέξανδρε δεν υπάρχει δεν μπορώ. 

Υπάρχει δεν θέλω ….. 

Άρα ΜΠΟΡΩ!

Alexander Christodoulou




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου