Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

" Θαααναασηηη, πωως ειειναι ο Σωκραααατης; Να προσευχομαι ακοοοομα;" - ( Αυτή η προσευχή, είναι δυνατόν να μην εισακουστεί;;;)

Σχόλιο "αμφ.":
Έχετε βαλθεί στ΄αλήθεια όμως 
να μας τρελάνετε...
Τα μηνύματα σας με αφορμή τα καλά νέα 
για τον Σωκράτη μας είναι το ένα πιο 
συγκινητικό απ΄τ΄άλλο...
(Αν κυκλοφορείς στο facebook,δες εδώ...)
Ενδεικτικά να σας παραθέσω αυτούσιο το μήνυμα, που μας έστειλε ο γιατρός μας, Αθανάσιος Κορδέλας ...
Ένα μήνυμα στην απόλυτη τρέλα 
(Ιησού Χριστού...),όπου τελευταία με μεγάλη άνεση κινούμαστε...

Αποτέλεσμα εικόνας για πισω απο τα καγκελα "Μου λέει στο τηλ. ο Π.
( σημ. ο Π. είναι φίλος που δεν μπόρεσε να τελειώσει τη στρατιωτική ιατρική , λόγω ψυχικής νόσου, και τώρα έρχεται μια φορά το μήνα στα κάγκελα του νοσοκομείου ψάχνοντας παλιούς συμμαθητές να πουλήσει καμιά οδοντόκρεμα κανένα ημερολόγιο, εικόνα κλπ. Είναι υπό αγωγή εδώ και 25 χρόνια...).

Μου λέει λοιπόν:
" Θαααναασηηη, πωως ειειναι ο Σωκραααατης;
Να προσεύχομαι ακοοοομα;"

-Του λέω: " Δεν ξέρω ".
- "Καλά, μου λέει , εγώ θα συνεχιιιιισω να προσεύχομαι, έτσι κι αλλιώς δεν κοστίζει η προσευχή, εεετσι δεν είναι Θαααναααασηη";

( και σκέφτηκα κλείνοντας το ακουστικό, με το στομάχι να έχει γίνει γροθιά , αυτή η προσευχή είναι δυνατόν να μην εισακουστεί;)
και μου λέει κάθε φορά πού φεύγει
από τα κάγκελα
" να προσεύχεσαι για μένα... "
Ποιός;
εγώ;
ο βολεμένος;"


Αθανάσιος Κορδέλας 

ΥΓ "αμφ.":
Χρειάζεται κανείς μετά απ΄αυτό κι άλλο σχόλιο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου