Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

~ Για να μη ξεχνάς ποτέ πως, πάντοτε, κάποιοι σε βοηθούν για να φτάσεις εκεί, που στόχευσες...Και στην τελική, δεν έχει πάντα σημασία, αν τελικά έφτασες...~

"Εγώ είδα το χάρισμα 
πριν ακόμα πιάσει τη μπάλα.. "

Σπύρος Βελλινιάτης
Σχετική εικόνα
Κάθε συζήτηση μαζί του σε προβληματίζει και σε βάζει σε σκέψεις.
Πήρα τηλέφωνο να μάθω τι κάνει και πως περνάει τη καθημερινότητα του.
Λόγια του..
" και μόνο που με παίρνεις τηλέφωνο και ασχολείσαι μαζί μου, είναι σημαντικό για μένα.. "
Αποτέλεσμα εικόνας για Σπύρος Βελλινιάτης

Συνέχισε...
Δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε αντιληφθεί το μέγεθος και τη προοπτική του Γιάννη, είμαστε πάντοτε δύο με τρία επεισόδια πίσω στην Ελλάδα.
1.605.000 ψήφους για το all star game.
Ο Γιάννης είναι πλέον ένα τεράστιο μέγεθος στο Παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα.
Ξέρεις ποσες ψήφους πήρε για το all star game από τις Φιλιππίνες ας πούμε;
Ξέρεις ότι ζητάνε μεταφράσεις των αφιερωμάτων που αφορούν τον Γιάννη και γίνονται στην Ελλάδα, να γίνονται στα Ισπανικά ή τα Γερμανικά.
Ξέρεις ότι στη Βραζιλία τον βγάζουν συνεχώς πρώτο Θέμα.
Ξέρεις ότι φέρνει 100.000.000 δολάρια συνάλλαγμα μεσω του συμβολαίου στην Ελλάδα.
Ο λόγος του αν βγει να μιλήσει υπέρ της Ελλάδας έχει τεράστια δύναμη.

Σταμάτησε ξαφνικά.. κόμπιασε.. αισθάνθηκα ότι κάτι έχει.. στο τέλος δεν άντεξα τον ρώτησα.
"Με σένα ρε φίλε μου τι γίνεται;
Έχεις αναγνωριστεί;"
Δε θα ήθελα να κάνω κανένα σχόλιο για το πρόσωπο μου.. απλώς να θυμάσαι ότι ήμουν πάντοτε εκεί όταν έπρεπε στο παρελθόν.
Στις στιγμές χωρίς επιστροφή..
" Μα καλά κανένας από την Ομοσπονδία δεν ενδιαφέρθηκε να σε εκμεταλλευθεί,
καμία μεγάλη ομάδα;
Έστω για να κάνεις scouting για νέους παίκτες; "
Δυστυχώς τεχνοιοτρόπως κάποιοι προσπαθούν να με μειώσουν.. να με μηδενίσουν.. να πουν ότι είμαι άσχετος.. ότι δε ξέρω τι είναι zipper.. back.. ή flare screen.
" Μα καλά γιατί; "
Γιατί ποτέ δεν ήμουν συστημικός, ήμουν είμαι και θα είμαι ο προπονητής της γειτονιάς.
Εδώ κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι το flex το έβγαλαν οι Σέρβοι, ας ψάξουν καλύτερα το κολεγιακό μπάσκετ παρακαλώ.
Ξέρεις ότι γνωρίζω άπταιστα Γερμανικά και Αγγλικά;
Εδώ στην Ελλάδα κάνουν κουμάντο οι αρχοντοχωριάτες.
Άραγε κανένας δεν αναρωτιέται τι γίνεται με την εξέλιξη του Χαραλαμπόπουλου.. καλυτερος νεος παίκτης στην Ευρώπη ήταν.. πραγματικά απορώ;
Δουλέψαμε με το Γιάννη ατομικές, τον βάλαμε play maker στον Φιλαθλητικό και τώρα με λένε άσχετο.. οι άλλοι τι κάνουν με τα ταλέντα μας.
Σε ρωτάω τι κάνουν;
Σ' ευχαριστώ πολύ που ενδιαφέρεσαι για μένα να περνάς πάντα καλά εκτιμώ αυτό που κάνεις, δεν έχω όμως άλλο χρόνο πρέπει να βρω τρόπο να πληρώσω τους λογαριασμούς μου καλό απόγευμα φίλε μου.
Να με θυμάσαι όταν μπορείς.
Αποτέλεσμα εικόνας για Σπύρος Βελλινιάτης
Όταν ο Σπύρος έκλεισε το τηλέφωνο,
έμεινα σκεπτικός για πολύ ώρα δεν έχω το δικαίωμα να κάνω καμία κριτική σε αυτά που μου είπε, απλώς σημειώνω..
ότι αυτός ο άνθρωπος έβγαλε τον Antetokounbo.
Αποτέλεσμα εικόνας για Σπύρος Βελλινιάτης
" Basketball is life " 
Διονύσης Γκιουλέας

~(την ανάρτηση "κλέψαμε" από τον "δικό μας"
~ ΥΓ "αμφοτεροδέξιου":
Ο Σπύρος από το...Λαλιώτη Κορινθίας!!!
Αν σου λέει κάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου