Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

« Όσιέ μου Δαβίδ, δεν περνάς από το Προκόπι να πάρεις τον Όσιο Ιωάννη και να έλθετε εδώ να μου συμπαρασταθείτε, που θα χειρουργηθώ;»

- ("αμφ.": Τώρα,πια,στην παρέα αυτή είναι και οι 3 μαζί...Σήμερα, μεγάλο πανηγύρι για όλους τους! Του Οσίου Δαυίδ...)


Σχετική εικόνα
Η οικειότητα, που είχε ο Γέροντας Ιάκωβος με τους Αγίους...
« Όταν ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης ήταν άρρωστος μια φορά στο Νοσοκομείο της Χαλκίδος κι επρόκειτο να χειρουργηθεί την επομένη ημέρα, ευρίσκοντο στο δωμάτιό του μερικοί κληρικοί και λαϊκοί. Τότε νοερώς είπε με πίστη: 
« Όσιέ μου Δαβίδ, δεν περνάς από το Προκόπι να πάρεις τον Όσιο Ιωάννη και να έλθετε εδώ να μου συμπαρασταθείτε, που θα χειρουργηθώ;». 
Πράγματι, μέσα σε δέκα περίπου λεπτά, όπως ο ίδιος μάς έλεγε, εμφανίστηκαν στην είσοδο τού δωματίου του ο Όσιος Δαβίδ και ο Όσιος Ιωάννης. Μόλις τους είδε ο Γέροντας ανασηκώθηκε με σεβασμό στο κρεβάτι του και τους καλωσόρισε λέγοντας:
— Σας ευχαριστώ, που ακούσατε το αίτημά μου κι ήλθατε να με επισκεφθείτε.
Και στους παρισταμένους είπε:
— Δεν σηκώνεστε να χαιρετίσετε τους αγίους;
Αλλά αυτοί δεν τους έβλεπαν και παραξενεύτηκαν με τα λόγια του Γέροντος ».

π. Γεώργιος Ευθυμίου

Από το Εορτολόγιο του έτους 2017 της ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΥΜΗΣ αφιερωμένο στον Γέροντα Ιάκωβο Τσαλίκη. ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ ΑΒΕΕwww.eptalofos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου