Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

~ "Καθώς κοιμόμουν τα μεσάνυχτα νιώθω μια σκουντιά. Ξυπνώ και βλέπω ένα γίγαντα μπροστά μου με τα μαλλιά ξέπλεκα..."

Σχετική εικόνα
Mια μέρα δύο χωριάτες ήρθαν στα παζάρια και ο ένας αγόρασε τη φοράδα του άλλου .
Εκείνος που την αγόρασε πήγε στην εκκλησία και μου άφησε κάποια χρήματα να ανάψω ένα κερί.
Εγώ άναψα το κερί και είδα τα χρήματα που ήταν αρκετά και τα άφησα μπροστα στην εικόνα του Τιμίου Προδρόμου .
Κατά το βράδυ πήγα να ανάψω τα καντήλια και βλέπω να λείπουν τα χρήματα.

Πόση στεναχώρια μου ήρθε τότε...
- 'Αγιε Πρόδρομε δεν είσαι εδώ; Γιατί αφήνεις και σου παίρνουν τα χρήματα μπρος από την εικόνα σου ;'Α, δε σου ανάβω το καντήλι!
'Ετσι άναψα μόνο της Παναγιάς το καντήλι κι έφυγα. Ναι αλλά μέσα μου η καρδιά μου χτυπουσε λιγάκι .Ενεθυμούμουν το καντήλι του αγίου που το είχα σβηστό αλλά ο κοτσονόρης δε με άφηνε , πολύ με εσκλήρυνε.

"Α'ι' να δούμε τι θα γίνει.Δεν το ανάβω το καντήλι απόψε" . 
Κοιμήθηκα με τη σύγχυση που είχα όμως επέμενα στη γνώμη μου .
Καθώς κοιμόμουν τα μεσάνυχτα νιώθω μια σκουντιά .

Ξυπνώ και βλέπω ένα γίγαντα μπροστά μου με τα μαλλιά ξέπλεκα...
Από το φόβο μου άρχισα να τρέμω και μόλις μπόρεσα να του πω:
-Πως ήρθες εδώ;
Εις απάντησιν μου λέει με σοβαρό ύφος:
-Το πως ήλθα μη ρωτάς αλλά είπε μου , γιατί δεν ανάβεις το καντήλι;
Και αμέσως με πολύν φόβον με τρέμουσαν φωνήν με δάκρυα στους οφθαλμούς του λέγω:
- Να με σχωρέσεις άγιε έσφαλλα.
Του έβαλα τρεις μετάνοιες κλαίοντας εις τα ποδάρια του και τον παρακαλούσα να με συγχωρέσει.Τότε ακούω τον Τίμιον Πρόδρομο με γλυκείαν και ήμερον φωνήν να μου λέγει:
-Παιδί μου Βησσαρίων λέγεις δεν είμαι δώ; Και αν δεν είμαι εδώ τότε ποιος σε φυλάγει εδώ τόσα χρόνια σ' αυτήν την ερημιά από τους ληστές και τα άλλα κακοποιά στοιχεία;
-'Αγιε μου καλέ του λέγω, σε παρακαλώ να με σχωρέσεις .Δεν το ξανακάμνω.
-Πήγαινε να ανάψεις το καντήλι στην εικόνα μου και να το κηρύττης και εις τους άλλους ότι κάμνουν θαύματα οι εικόνες , διότι πολλοί εδώ άρχισαν να λέγουν ότι δεν θαυματουργούν οι εικόνες .
Αυτά μου είπε ο 'Αγιος κι έγινε άφαντος .

Εγώ πήγα στην εκκλησία αμέσως και ω του θαύματος βλέπω τα χρήματα στον ίδιο τόπο όπως ήσαν , μπροστά στην εικόνα του αγίου!
Ποιος ξέρει τι λαχτάρα να τράβηξε εκείνος ο κλέπτης και τα έφερε αυτήν την ίδια νύχτα τα χρήματα στην εικόνα..."

Αφήγησις π.Βησσαρίων , Μαριανά Χαλκιδικής , διονυσιάτικο μετόχι .
Φανούρης Μοσκιού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου