Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

"Τα δάκρυα των ανθρώπων είναι η απόδειξη ότι η ταινία αυτή έχει κάτι καλό μέσα της. Με κάνει να πιστεύω ότι θα αναδειχθεί πολύ..." ~ Μητροπολίτης Μεσογαίας.

Φωτογραφία του Pavlos Tripodakis Filmography.
Σήμερα στην KANANGA μαζί με τον Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής π. Νικόλαο ήρθε και ο Μητροπολίτης Μουάνζας Ιερώνυμος! 
Είπαν χαρακτηριστικά για την ταινία: 

~ Μητροπολίτης Μουάνζας Ιερώνυμος: 
Είμαι βαθύτατα συγκινημένος μετά από αυτό το ντοκιμαντέρ...

~ Μητροπολίτης Μεσογαίας: 
"Αυτή η ταινία μας κάνει να ξυπνήσουμε, όσοι δεν ήρθαν να την δούνε χάσανε.
Πολλοί μου λέγανε βρε Παύλο γιατί δεν την βλέπουμε πουθενά να διαφημίζεται μια τόσο σημαντική ταινία για την Ορθοδοξία. 
Τους απαντώ ότι δεν ξέρω. 
Όμως σκέφτομαι ότι αυτό ίσως της δίνει μεγαλύτερη αξία γιατί και ο Θεός σε φάτνη γεννήθηκε και δεν έγινε από τους πολλούς αντιληπτός και ειδικά από αυτούς που λέγαν ότι είναι δικοί του.
Τα δάκρυα των ανθρώπων είναι η απόδειξη ότι η ταινία αυτή έχει κάτι καλό μέσα της. Με κάνει να πιστεύω ότι θα αναδειχθεί πολύ..." 
Φωτογραφία του Pavlos Tripodakis Filmography.
Δεν είναι δικό μου κατόρθωμα. Εγώ είμαι απλά ο ταχυδρόμος που έφερα τα νέα από την Αφρική. Πίστη με Αφρικανική Αξιοπρέπεια!
https://www.youtube.com/watch?v=nllZNnSrxAQ
( Μερικά από τα σχόλια...:
Πράγματι... Μία φάτνη που χώρεσε την αλήθεια.... Γιατί μόνο η ταπείνωση μπορεί... Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί!!!?

Ήμουν κι εγώ εκεί... Ήμουν από τις τυχερές. Δεν κατάφερα να δώσω τα συγχαρητήρια μου από κοντά οπότε... Συγχαρητήρια... Μας ενέπνευσες ποικίλα συναισθήματα... Καιρό είχα να δω ένα τέτοιο αριστούργημα... Σ ευχαριστούμε πραγματικά! Συγγνώμη που πήρα το θάρρος αλλά ήθελα οπωσδήποτε να πω αυτό το "ευχαριστώ" για χτες!Ανυπομονούμε για τα επόμενα! Καλή έμπνευση... Καλή δημιουργία! 

Αναστασία Σουσώνη
Κλαίω πόση ώρα με το τρέιλερ ήδη!
Τι θα κάνω όταν δω την ταινία σου;
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους κόπους σου κι από μένα...
Παθιασμένη δουλειά. Δυνατό. Συγχαρητήρια φίλε μου...

Olga Sidi 
Θα κλάψεις και όταν την δεις..)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου