Κυριακή 13 Μαΐου 2018

"Το πήραμε! Η KANANGA πρώτο βραβείο καλύτερου ντοκιμαντέρ στο Λονδίνο (LGFF)!!!

Φωτογραφία του Pavlos Tripodakis Filmography.

Όπως είπα και στην απονομή, η διάκριση αυτή αφιερώνεται στα παιδιά της Kananga! Ευχαριστώ τον Δημήτρη Παπαγεωργίου που ήταν μαζί μου στην Αφρική με το drone και ο οποίος κινδύνεψε πολύ με την ελονοσία. Τον Κώστα Μανίκη που έκανε την ενορχήστρωση και την μίξη στο τραγούδι "Γλυκιά μου Αφρική῾῾ και ειδικά τους μουσικούς και αδελφούς μου πλέον, Δημήτρη Μπιπλή και Φλωρεντία Αμπόντεριν που εργάστηκαν ακούραστα δίπλα μου για αυτήν την ταινία! Ευχαριστώ όλον τον κόσμο που συνέβαλε για να πραγματοποιηθεί αυτό το έργο. Ευχαριστώ θερμά και το Interdoc Documentary Masterclass και συγκεκριμένα τον DraganErick, τον MladenMaticevic και την #IkonijaJeftic που με βοηθήσαν να γίνει η ταινία πιο κινηματογραφική και διεθνής. Ιδιαίτερα ευχαριστώ το μοναστήρι του Προφήτη Ηλία Θήρας το οποίο χορήγησε τον υπολογιστή για το μοντάζ. 
Σίγουρα ευχαριστώ και τους γονείς μου που αν δεν ήταν αυτοί δεν θα είχε γίνει τίποτε. Τον γέροντά μου που αν δεν είχα την ευχή του δεν θα είχε γίνει πάλι τίποτε. Τον Θεό που χωρίς αυτόν ούτε στο αεροδρόμιο δεν θα είχα φτάσει. Τον ανώνυμο Χριστιανό που με κάλεσε και θέλει να μείνει κρυφό το όνομά του. Τον κ. Νίκο Σίμο ο οποίος ήταν ο πρώτος εμπνευστής μου σε αυτή την προσπάθεια. Τον Μακαριστό επίσκοπο Πενταπόλεως ο οποίος με φιλοξένησε και μου φέρθηκε με απόλυτη απλότητα και μεγάλο σεβασμό και μάλιστα το θέλημά του ήταν η διασκόρπινση της ταινίας σε όλον τον κόσμο. Τον επίσκοπο Κινσάσας Νικιφόρο Μικραγιανανίτη ο οποίος με φιλοξένησε και μου έδωσε τις ευλογίες του για όλα τα στάδια της ταινίας. Και φυσικά τα παιδιά της Κανάνγκα που χωρίς αυτά η ταινία ακόμα θα ήταν σε πλάνα σε έναν σκληρό δίσκο..."

Pavlos Tripodakis Filmography
https://www.youtube.com/watch?v=nllZNnSrxAQ&t=4s

Φωτογραφία του Pavlos Tripodakis Filmography.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου