Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

"...Όλα τα ήξερα και την Αγία Γραφή είχα σπίτι μου και την Εκκλησία δίπλα μου. Αλλά άφησα τον χρόνο να περνάει και να ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο, εκτός από την ψυχή μου...Τώρα;;;"

Απαραίτητη επισήμανση "αμφοτεροδέξιου":
Ποτέ δεν είναι αργά για θαύματα...
(Αρκεί, βέβαια, 
να μην έχεις "φύγει" από την εδώ ζωή...)
Αποτέλεσμα εικόνας για Ποτέ δεν είναι αργά για θαύματα...

Είχε πει μία ψυχούλα σε κάποιον άνθρωπο. 
-Αχ άνθρωπε, αν είχα ξανά τα χέρια μου συνεχώς θα τα ύψωνα στον ουρανό. 

Και αν είχα στόμα, συνεχώς θα υμνούσα τον Χριστό. 
Όλα τα ήξερα και την Αγία Γραφή είχα σπίτι μου και την Εκκλησία δίπλα μου. 
Αλλά άφησα τον χρόνο να περνάει και να ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο, εκτός από την ψυχή μου. 
Και να τώρα... είμαι ψυχή αιώνια... εκλιπαρώ για μία προσευχή...

AsotosIos Theou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου