Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

* Για σένα Πατρίδα μου (ένα ανατριχιαστικό τραγούδι για τη Γενοκτονία του Πόντου)

Το 2019 κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι
του Κώστα Αγέρη, ένα καθαρά συμβολικό κομμάτι για τα 100 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων. 
Το τραγούδι μιλά για την ιδιαίτερη πατρίδα του καλλιτέχνη, τον Πόντο. 
Τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ έγιναν στην Κωνσταντινούπολη και την Τραπεζούντα, 
και πρωταγωνιστούν ο Γιώργος Αγγελόπουλος και η Εύη Ιωαννίδου. 
 Οι στίχοι του τραγουδιού είναι βασισμένοι πάνω στο μυθιστόρημα Αροθυμώ σε της Ρενέ Στυλιαρά, ενώ την παραγωγή του βίντεοκλιπ υπογράφει ο Ερωτόκριτος Σαββίδης.


Τόσες γενιές πέρασαν κι όμως
δρόμος κλειστός ο ίδιος δρόμος
νιώθω ένα χρέος
μες στο αίμα μου ζεστό
για σένα σύνορα θα ανοίξω
την αναγνώριση να αγγίξω
εγώ είμαι χώμα σου
γι' αυτό και δεν ξεχνώ

Τραγουδάω για σένα πατρίδα μου
κι η φωνή βγαίνει απ την καρδιά μου
δε θα χάσω ποτέ την ελπίδα μου
τη δικαίωση στα όνειρα μου
δε θα χάσω ποτέ την ελπίδα μου
πως θα μάθουνε όλοι για σένα
ότι μάτωσες μ άδικο αίμα

Πόσες ψυχές χάθηκαν πόσες
κι η προσευχές τους άλλες τόσες
φτιάχνω απ το κλάμα τους
φωνή για να ακουστώ
γι' αυτούς που δε μπορούν ηγούμαι
για τη δικαίωση τους ζούμε
ζητώ αναγνώριση
γι' αυτό και δεν ξεχνώ


* "συν αυτώ" ΥΓ:
Ανατριχιαστικό...
Βλέποντάς το συνειδητοποιείς πόσο Ελλάδα είναι όλο αυτό...
Σε ευχαριστούμε μέσα από τις πληγωμένες μας ψυχές, Κώστα Αγέρη!
Κι ας μην γνωριζόμαστε (ακόμα...)
Γι΄αυτό που είσαι.
Και γι΄αυτό που υπηρετείς.

Δες εδώ: «Ο στόχος μου τα τελευταία χρόνια είναι να μπορέσω να μεταδώσω το τι εστί Πόντιος και Γενοκτονία. Να προβληματίσω τον κόσμο».

1 σχόλιο:

  1. Να λελεβω σε ριζαμ υειαν και ευλο'ί'αν ουλ μαζί οι τεμετερ θα εφταμε τα πάντα για την δικαίωση των προγόνων μας είναι χρέος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή